PDA

View Full Version : God fredda!


Bizflyer
08-12-2006, 07:16
Ja, endelig er det blitt fredda'n!!! Mange som håper på noe godt i dag tipper jeg!

Jeg er straks på vei til Kjevik for å fly til Berlin via Oslo! Skal bli fint med en avslappende helg i storbyen med god mat og drikke og kanskje litt innkjøp av julegaver på julemarkedene der nede!

Ha ein framifrå dag du også!!

BF;)

EB
08-12-2006, 07:27
Glad fredag... Ja - endelig fredag og endelig en dag eller to UTEN alkohol. Setter meg på "morgenflyet" til Haugesund om noen timer...hjem igjen i ettermiddag. Ha en bedre fredag og enda bedre start på helgen!

Tommy777
08-12-2006, 07:31
Sliten kl. 2130 torsdags kveld i Sacramento, California. Deilig med litt varmt vær... Nærmere 20 grader her i dag. Det var 10 blå da jeg forlot Chicago i morges... I morra bærer det tilbake til Chicago kl 0700, Alaska Airlines for første gang til SEA og deretter hjem.

Nå erre leggetid:-p

ENGM RAMP
08-12-2006, 07:41
Og god morgen fra Tårntoppen.....

STEIKE for et regnvær det har vært her oppe i natt, med nooooen små oppbrudd....Det har ramlet ned i bøtter og spann....

Straks er det hjem for å sette bilen på service før det bærer retning sengen noen timer.....


Håper ellers dere som var på julebordet hadde det hyggelig...Sykdom på jobben her satte en effektiv stopper desverre :( Kommer sterkere tilbake!

Utflyttet
08-12-2006, 09:07
God morgen fra Bergen. Her har dyrene begynt å stille seg opp i par, det regner nå for 44. dagen på rad. Har bestemt meg for å fremskynde en del ting siden jeg blir fristillt fra kundene mine allerede mandag.

Så nå er det jobbing, en tur på Ikea i morgentimene, samt å gjøre to lass med flytteting opp i den nye leiligheten. Tirsdag og onsdag er det jobbing i Oslo, og torsdag morgen er det SAS via Køben til Frankfurt og rett i sete 3A med et glass Dom i hånden! :D

Blir en uke jobbing i Singapore og så Brisbane på lille julaften!

-A

wf145
08-12-2006, 09:09
God morgon Frå Ørsta! Her er det mørkt enno, men far og prinsessa er oppe allereie. I dag vert det ryddedag i heimen, skal kjøre vekk 5 sekker med sagmask, og en del sekkar med rot og bos frå nyebygget!

God fredag til alle forumistar!:smile2

LN-FHU
08-12-2006, 09:13
God morn fra ishavsbyen

Mørkt og +0,6 grader. Sisite dag med splittvakt heldigvis. Litt småhandel i mellom jobben idag. I kveld blir det bare rolig, jobb i helga dessverre :angry:

Ha ein kjekke dag....... :nor

Someone
08-12-2006, 09:17
God morgen fra København. Blir eksamenslesing i hele dag...hurra, samt skal ha årets siste forelesning. Desverre blir det ingen byturer eller noe morro denne helgen, men men jeg overlever og ser heller frem mot jul og januar

Ludde
08-12-2006, 10:16
God morgon från Vanda.
Sitter och jobbar med Eng Upgrade och Weight Increace på våra MD90.
Mycket pappersarbeit för en teknisk ingrepp som tar 20-30 min att göra.
Ny "plate" och en "chip", inte mycket mera än det.
Skall vara trevligt att kunna sälja mera frakt på Syd-Europa.

OJB
08-12-2006, 11:18
God morgen fra Tananger by,
Her er det grått og regn. Det skal bli dårligere utover dagen , så da blir det fint vær ute til å være inne i.
Morgendagen blir førjuls party med flygjengen her i distriktet inklusive jentene. Det pleier å være kjekt.
Det blir full innsats resten av dagen før helgen setter inn med førjuls forberedelser.
Ha en fin dag og god helg.

FBU 4EVER
08-12-2006, 11:49
God morgen fra Nærsnes hvor skyene er i ferd med å blåse bort og blå himmel kommer til syne.Blåser litt gjør det også.
Huset er pyntet til jul,de fleste presangene innkjøpt,kamerasoftware innstallert på PC'en og nå er det snart sen frokost.
Gårsdagens julebord i Kilen Sjøflyklubb var hyggelig.Mange kjente og meget god og rikelig mat.Rekordoppmøte med ca. 35 stk.Noen andre forumister var der også!
Dagen går vel med til å finne ut hvordan jeg skal få evt. bilder ut på diverse forumsider fra PC'en min,men det er vel noen her som kan kaste lys over det,skulle jeg tro.

Ha en bedre fredda,alle sammen! Og til EB: Hvite dager du lissom!:cheers:

CK
08-12-2006, 13:09
glad fredag! Nå bærer det snart avsted med hele familien til OSL og derfra til BLL for den årlige julesamlingen på Jylland med den danske grenen av familien. Glad helg!

LN-MOW
08-12-2006, 17:40
Sitter paa kontoret i London og proever aa bli edru etter publunch. For klokken fem er det paa'n igjen i baren paa hotellet ... It's a hard life ....

EB
08-12-2006, 18:30
Ble ingen hvit dag...sprakk til lunsj!

FBU 4EVER
09-12-2006, 09:55
Originally posted by EB

Ble ingen hvit dag...sprakk til lunsj!

I could have told you!:colgate: