PDA

View Full Version : Oslo-Stavanger-Oslo

EB
26-11-2006, 07:57
Fredag morgen reiser jeg med SAS Braathens til Stavanger og hjem neste søndag blir det Norwegian. En morgenflight og en formiddagsflight...

Det som blir spennende i morgen er hvordan de to selskapene foholder seg til at jeg i går fikk stjålet lommeboken min - med "billettene" i form av kreditkortene mine nå borte...

Someone
26-11-2006, 10:21
Holder det ikke med ID og den bekreftelses mailen når man skal dra med Norwegian?

Og når det gjelder SASBraathens har jeg aldri måttet vise kortet jeg betalte reisen med. Husk man kan ta self check-in så lenge man har referanse nummer.

EB
26-11-2006, 15:39
Med en TPC reise så belastes flyreise først når du drar kortet i gaten... Norwegian er nok i så måte enklere.

OJB
27-11-2006, 09:10
EB, dersom du har tid til helgen til et kort treff i SVG hadde det vært kjekt.

EB
27-11-2006, 19:38
Tror vi må vente til neste uke... Helgen tilbringes hos familie og vi skal hjelpe til å lage Pinnekjøttmiddag til en haug fetter, kusiner med barn...

Blubird
27-11-2006, 19:55
Originally posted by EB

Pinnekjøttmiddag til en haug fetter, kusiner med barn...

EB, én bokstav i manko her, meningen blir ikke helt den samme. :lol:

LCH78
27-11-2006, 20:38
Originally posted by Blubird

Originally posted by EB

Pinnekjøttmiddag til en haug fetter, kusiner med barn...

EB, én bokstav i manko her, meningen blir ikke helt den samme. :lol:

enten det eller en bokstav feil ;)

EB
28-11-2006, 06:20
Haugen var med kusiner...har bare en -1- fetter...;)

EB
01-12-2006, 05:37
Da skal jeg bare pakke, bestille taxi og så er jeg klar for dagens flyreise... en av mine kunder fra gårsdagens julebord skal helt tilfeldig sitte ved siden av meg så det blir en meget hyggelig reise på morgenkvisten. Vi er slitne begge to...

EB
02-12-2006, 10:00
Rad 4 ble en hyggelig opplevelse... Pushbak noen minutter før oppsatt avreise...god benplass, gratis kaffe - nå mangler bare frokosten!! Landet på "tvers" på Sola - snakk om turbulens - og dagen der på var vel ikke det jeg ønsket meg mest - puh!!! I morgen tar Norwegian oss hjem til hovedstaden...:D

rampen
03-12-2006, 11:03
Ingen problem å reise med Norwegian uten id kort..holder med flytogbilletten for å reise der:clap :clap

Hurum
03-12-2006, 13:17
Originally posted by rampen

Ingen problem å reise med Norwegian uten id kort..holder med flytogbilletten for å reise der:clap :clap

Hehe...ja du får i allefall kommet ombord og fått følelsen av å være på flytur inntil du blir ropt over høyttalerne :lol:

EB
03-12-2006, 16:24
Bare positivt å si om dagens Norwegian opplevelse... Avgang på tid, nye skinnseter, og ikke minst høy seterygg!!!! Ellers var det nesten som å reise med trikken i Oslo...snakk om reklameplakat... På hattehyllene var det Flytoget, på hodetrekket var det efg.no og på bordet var det reklame for Bertoni og Morten Abel...

Blubird
03-12-2006, 16:46
Høy seterygg?! Har DY to typer skinnseter? Seteryggen var langt fra høy sist jeg var med...

Hurum
03-12-2006, 23:46
Synes nesten det kan bli litt mye reklame overalt.
Men ikke lenge siden en kunne ta buss uten a LCD-skjermer med reklame flere plasser i bussen etc.
Setehøyde hos Norwegian tror jeg varierer litt. Har opplevd både korte og lengre seterygger.

EB
04-12-2006, 06:51
Seteryggen hjem fra Stavanger var absolutt høyere enn den vi hadde hjem fra Tromsø tidligere i høst...