PDA

View Full Version : God søndag morgen...


EB
26-11-2006, 07:22
Det er mørkt, mildt og vått i hovedstaden... Blåser forholdsvis friskt også... Dagen skal begynne med en tur på Politistasjonen og melde tyveri av lommebok. Mye arbeid med å stoppe kort, skaffe nye kort, skaffe midlertidig kjøreseddel etc. Drittungene skulle vært skutt...og takket være en årvåken taxisjåfør så vet vi hvor noen av de bor...

Ha en bedre søndag...

Savipix
26-11-2006, 09:06
God morgon ifrån Sigtuna!

Strålande väder vilket betyder mer flygtimmar i logboken för min del. Efter det blir det storstädning av lägenhet innan jag får besök på kvällen.
Ha en riktigt fin avslutning på veckan!

Someone
26-11-2006, 10:18
God søndag morgen. Skyet her i København men ikke noe regn og mindre vind enn vanlig, men den kommr vel når jeg setter meg på sykkelen. Nå gjelder det bare å komme seg til biblioteket og finne igjen arbeidslysten for å jobbe videre på innleverings oppgaven jeg holder på med.....og det siste er vanskeligere enn det første

KennethGS
26-11-2006, 11:05
Jaja.. Nå har jo vinden begynt å løye her på Oslo Syd:
ENTO 260920Z 22026G40KT 9999 SCT025 10/05 Q0999

Var friskere tidligere på formiddagen:
ENTO 260820Z 22029G44KT 9999 SCT020 10/06 Q0998

For å si det som en bekjent: Her står flaggene som pappskiver... :p

CK
26-11-2006, 11:16
Glad søndag morgen - som for første gang på ca to år ikke har startet med "Mamma? Pappa?" fra barnerommet! Prinsessen har vært på overnattingsbesøk hos farmor og farfar, og det har vært fred i heimen. Nå ser det ut som om syndefloden vi har hatt her på østlandet har gitt seg, så da blir det løpetur ten våtdrakt!

Farmer
26-11-2006, 13:32
God ettermiddag. Da er nok en dag i varmen snart til endes. Startet morgenen med en langtur til fots som tok nesten 2 timer. Tror jeg mistet et par-tre kilo, det meste i form av vesketap. Resten av dagen har vært viet til barne, og vi har tilbrakt nesten hele dagen i Sjømannskirken her nede, som inviterte til barnedag med juleverksted. Må si at det var noe spesielt i forhold til det man forbinder med juleaktiviteter hjemme. Med 34 graders varme, og med et flott bassengområde rett ved var settingen noe uvant kan en vel si.

EB
26-11-2006, 15:41
Jøss jeg har mavemuskler... Etter et halvt år med 3-4 treningsøkter i uken så kjennes og merkes det på kroppen...:D Ferdig med dagens treningsøkt - snart champagne, middag og andre viner...man har da blitt frastjålet "alt" man eier...

LN-MOW
26-11-2006, 15:53
God morgen fra Alpharetta! Kun en time til slaget paa Old Trafford. Familien har blitt advart og roemmer huset saa jeg kan se matchen i fred.

Stor frokost unnagjort, pannekaker og bacon. Ikke akkurat helsekost, men veldig godt! ;)

Someone
26-11-2006, 16:49
Originally posted by LN-MOW

Kun en time til slaget paa Old Trafford.



Ja og dessverre er det ikke mulig med tap for begge lag:angry:

EB
26-11-2006, 17:33
Jippi ai ai jippi jippi ai... lommeboken med ALLE kortene er funnet og i god behold hos en snill dame... Men jeg må alikevel ha nye kort- sperrede kort lar seg ikke bruke igjen. Men dette fordrer mye champis i kveld...:D :D :D

Thomas
26-11-2006, 17:35
Originally posted by LN-MOW

God morgen fra Alpharetta! Kun en time til slaget paa Old Trafford. Familien har blitt advart og roemmer huset saa jeg kan se matchen i fred.

Stor frokost unnagjort, pannekaker og bacon. Ikke akkurat helsekost, men veldig godt! ;)



Og det begynte akuratt slik en EKTE fotballsupporter ønsker!

Bizflyer
26-11-2006, 18:46
Originally posted by Someone

Originally posted by LN-MOW

Kun en time til slaget paa Old Trafford.



Ja og dessverre er det ikke mulig med tap for begge lag:angry:

Hør Hør!!!:colgate:

Tiltredes!

BF:D