PDA

View Full Version : Glad fredag morgen


EB
10-11-2006, 07:04
Endelig fredag... Det har blitt kjøligere - i allefall har Alfa`n is på vinduene sine...brr brr! Dagen går stort sett med til møter ute av huset...før det blir Manndomsprøven med Mia Gundersen i kveld. Ha en bedre start på helgen!

TigerBlack
10-11-2006, 08:31
Det var rim på vinduene på Almera expressen idag tidlig også, var oppe før fanden hadde fått på seg tøfflene og tidilg på jobb *grøss*


Vel etter dagen nå fri fram til Tirsdag, sånn sett er det greit med skiftjobb.. en slipper unna en dag av og til,ulempen er at man får den i baksmell påfølgende helg :P

CK
10-11-2006, 08:36
en kveld med Mia Gundersen er en prøvelse i seg selv, EB....
I dag blir det avskjed med en ex-sjef på FBU, kanskje en liten kaffe med Falcon, litt tid på toget med den nye til Grisham (http://www.amazon.co.uk/dp/1844137902?tag=airlinesofnorway&camp=1406&creative =6394&linkCode=as1&creativeASIN=1844137902&adid=0A MA99JEE88V4ZZ9KKW8&) og litt mere grubling over et jobbtilbud....

EB
10-11-2006, 08:49
Mia er ei skikkelig "puppedame"...

SK384
10-11-2006, 09:22
God morgen fra Alta.

Ingen is på bilen her i dag, derimot lå det masse snø på bilen i morges. Har nok snødd 20 cm i natt, så i dag må nok snøskuflen finnes frem. Begynner å bli brukbart med snø her oppe nå. Et par snøfall til av samme kaliber som i natt så er det ikke lenge før skiene kan finnes frem fra boden.

CK
10-11-2006, 09:41
Originally posted by EB

Mia er ei skikkelig "puppedame"...

hvis du lever etter dette sitatet fra den udødelige "Ute til Lunch" - "Greia ække fassongen, men størrelse på jur!" :p (alle rogalendinger får ha meg unskyldt)

JetBlue
10-11-2006, 09:42
God morgen her fra kontoret på Hasle, hvor sola skinner og jeg ser utover Oslo og fjorden. Fikk med meg "Chess" igår kveld, forestillingen var faktisk meget bra, og et utrolig orkester. Hvis noen har muligheten de siste dagene, kan det anbefales.

God helg!

Bizflyer
10-11-2006, 11:06
God morgen fra Sørlandets hovedstad.

Is på bilen i morges her også! Kom hjem kl 2330 i går etter noen dager på reise. Forsinket fly selvfølgelig. Følte det ble en kort natt før man måtte på jobben igjen.

Men nå er det heldigvis fredag og ikke mer reising før til mandag!

Ellers ble jeg mildt sagt sjokkert over at EB er blitt interessert i pupper!:p Mia Gundersen er vel på linje med Dorthe Skappel i forhold til å være menn over 40's største sexfantasier. Eller hva EB?

BF;)

OJB
10-11-2006, 11:09
God morgen fra Tananger,
Her det litt høstaktig med bris fra sør. Havet ligger forløpig rolig, men det er meldt kuling fra sør utover dagen så det blir vel litt ruskevær etter hvert. Det blir en rolig helg etter reising siste par uker før nye jobbreise aktiviteter i neste uke.
Ha en fin dag og god helg.

LN-MOW
10-11-2006, 12:44
Hurra det er helg!!!! Fredag og jeans-dag paa jobben .. har posisjonert meg godt, og regner ikke med aa bli lenge etter lunsj idag ... haaper bare ingen slipper en 'bombe', men saa lenge jeg mest jobber mot folk i Europa og SITA tradisjonelt 'doer' for helgen rundt lunch fredag, er oddsene gode for at jeg skal faa en rolig dag ...

LN-FHU
10-11-2006, 13:19
God ettermiddag fra Tromsø

Her har det og snødd , og det er glatt som et h*****e......:drunk: Avinor burde snaske seg å strø.....:( :(

Dagen i dag er en forsåvidt flott dag ellers :clap

Ha ei fortreffelig helg alle sammen, jeg har fri :lol: :lol:

EB
10-11-2006, 13:39
Bizflyer! Du må ta av deg skylappene... Pupper er stas - og du verden hva jeg får se og du drømme om på grunn av våre respektive legninger...:D

Bizflyer
10-11-2006, 13:43
Originally posted by EB

Bizflyer! Du må ta av deg skylappene... Pupper er stas - og du verden hva jeg får se og du drømme om på grunn av våre respektive legninger...:D

Ja, det er en urettferdig verden vi lever i!!!:lol:

BF:p

Savipix
10-11-2006, 13:47
God eftermiddag ifrån Göteborg!

Fick första riktiga pausen (utan kunder) nu och det är skönt att kunna slappna av med forumläsning.

Is på hyrbilen i morse och bilister som liknade bambi i backarna var en "morsom" syn.

Ha en fin dag/helg

Trety
10-11-2006, 15:18
Glad fredag fra et grått og trist Drammen. Dagen går med til planlegging av neste ukers aktiviteter og å glede seg til kveldens dypdykk i AASS' sortiment - mangler bare at Bizflyer tar seg en tur slik at vi får introdusert ham til noe skikkelig øl...^_^

Ellers var det ikke is på rutene på V50'n i dag, men det var ikke moder naturs fortjeneste. Alle naboene hadde is på rutene, men jeg kom til dekket bord med 21 røde inne i bilen. :cool:

Egil
10-11-2006, 18:52
Hei å hå mine venner!

Da var arbeidshelga offisielt igang! Ettermiddagsflyene er snart framme ved endestasjon og folk var i godt humør til tross for noen små forsinkelser!
Utrolig hva et lite smil kan gjøre! Og kanskje det faktum at det er fredag, he he ^_^

VÆRET MÅLT KL 1650
• 0°
• Sørlig svak vind
• Lettskyet
• Normaltrykk

Someone
10-11-2006, 19:21
God kveld fra Oslo. Hjem igjen etter nok en dag med spennende møter med både bedrifter og meglerhus.

Var også på en veldig interesant møte hos Norwegian og 20 minutter før slutt kom jammen meg Kjos og resten av ledelsen innom og han hadde absolutt noen interesante tanker, som f.eks at han spådde det ville bli vanlig med interline avtaler mellom LCC!


....men stopper aldri den mannen å smile:p

LN-MOW
10-11-2006, 20:15
Originally posted by Someone


....men stopper aldri den mannen å smile:p

De gaerne har det godt! :colgate:

(Men man maa vaere litt gal for aa lykkes i denne bransjen...)