View Full Version : Transfer Seattle.
SudCaravelle
29-11-2024, 08:21
Hola - Holder 1.35 når man skal bytte fra SAS til Delta (domestic) på SEA? (SAS tillater dette i bookingen)
Kan du bruke MPC kommer du iallefall kjappere gjennom immigrasjonen. Det spesielle i SEA er at man må hente bagasjen før immigrasjonen. Jeg personlig ville nok ikke hatt en så kort connection noe sted i USA egentlig for man veit liksom aldri. Sea er nå egentlig ganske oversiktlig men så har jeg kun flydd domestic dit.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Hola - Holder 1.35 når man skal bytte fra SAS til Delta (domestic) på SEA? (SAS tillater dette i bookingen)
Ja det holder absolutt. SEATAC er effektiv og Internasjonal Ankommst til Delta er relativt kort:
Fra Gate South Terminal gaar dere over den nye broen (Broen over MOW :D ) og som Hypern nevner, henter man bagasjen før immigrasjon. MPC virker meget bra og det er god kapasitet.
Etter Immigrasjon er 3-4 minutter aa spasere til Spot Saver Kontroll punkt #2 https://www.portseattle.org/SEAspotsaver
Spot Saver som er gratis og kan bestilles i forveien lar dere gaa forbi alle køene (det er en dør som åpnes rett til ID Sjekk og etter Security staar dere midt i Delta området, med Delta Loungen litt til høyre.
Dette tar sjelden lenger en 30 minutter.
Dog ikke lytt til LN-MOW som er en av 2 som ikke liker den nye broen over flyene !;)
Dog ikke lytt til LN-MOW som er en av 2 som ikke liker den nye broen over flyene !;)
Det eneste jeg misliker med broen er at den ikke har stor åpen balkong og adgang fra landside. ;)