View Full Version : Statusmatch til Eurobonus
På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.
regnerden
02-08-2024, 23:31
På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.
Hvor har du sett dette?
Hvor har du sett dette?
Dette gjelder kun silver/gold FRA andre programmer og ikke "oppgradering" fra eksisterende EB nivåer.
You can apply for a Status Match in EuroBonus if you hold:
- Star Alliance Silver (to EuroBonus Silver)
- Star Alliance Gold (to EuroBonus Gold)
- OneWorld Ruby (to Eurobonus Silver)
- OneWorld Sapphire or Emerald (to EuroBonus Gold)
fra
Miles&More
Miles&Smiles
BA Executive Club
Finnair Plus
og man må ha vært medlem i minst tre måneder.
Se
https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=qMmBVYsW8EWr1NN12pm_n79Lqvh6Q O5IhpC9JRZNQOtUMkpQWDFBWDlOS1ozNjhPTTRXQlFUTUdQRC4 u&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR19I9lM5wTcO9HToWgdZnr68 oAGLQ4mA48RqSVEkKAgFslgTD7JLrxI3kg_aem_HKGLs5cxVvP odAlex2NOpA
Det er ved invitasjon fra SAS
Jeg fikk matchet status til EBG, og beskjed om at det kunne ta 10 businessdays (2 uker) å få statusen på konto. Nå 3+ uker og ikke sett noe. Noen som har fått match og faktisk fått status oppdatert?
Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang
Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang
Godt å føle at man virkelig har landet i sitt nye hjem... :)
Godt å føle at man virkelig har landet i sitt nye hjem... :)
Sånn, det tok akkurat 2 mnd :rolleyes: Godt å føle seg velkommen