PDA

View Full Version : Statusmatch til Eurobonus

SBT
02-08-2024, 22:35
På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.

regnerden
02-08-2024, 23:31
På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.
Hvor har du sett dette?

GeirP
03-08-2024, 07:45
Hvor har du sett dette?

Dette gjelder kun silver/gold FRA andre programmer og ikke "oppgradering" fra eksisterende EB nivåer.

You can apply for a Status Match in EuroBonus if you hold:
- Star Alliance Silver (to EuroBonus Silver)
- Star Alliance Gold (to EuroBonus Gold)
- OneWorld Ruby (to Eurobonus Silver)
- OneWorld Sapphire or Emerald (to EuroBonus Gold)

fra

Miles&More
Miles&Smiles
BA Executive Club
Finnair Plus

og man må ha vært medlem i minst tre måneder.

Se
https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=qMmBVYsW8EWr1NN12pm_n79Lqvh6Q O5IhpC9JRZNQOtUMkpQWDFBWDlOS1ozNjhPTTRXQlFUTUdQRC4 u&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR19I9lM5wTcO9HToWgdZnr68 oAGLQ4mA48RqSVEkKAgFslgTD7JLrxI3kg_aem_HKGLs5cxVvP odAlex2NOpA

SBT
03-08-2024, 12:31
Det er ved invitasjon fra SAS

Discus
30-08-2024, 10:29
Jeg fikk matchet status til EBG, og beskjed om at det kunne ta 10 businessdays (2 uker) å få statusen på konto. Nå 3+ uker og ikke sett noe. Noen som har fått match og faktisk fått status oppdatert?

Discus
20-09-2024, 16:08
Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang

Fnate
21-09-2024, 08:29
Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang

Godt å føle at man virkelig har landet i sitt nye hjem... :)

Discus
05-10-2024, 13:01
Godt å føle at man virkelig har landet i sitt nye hjem... :)
Sånn, det tok akkurat 2 mnd :rolleyes: Godt å føle seg velkommen