PDA

View Full Version : Om service hos Iberia, buy on board etc

Scandinavien_Airlines
29-05-2024, 17:39
Det kan man si, men kanskje det er en rute det er plass til to, men ikke tre? SAS har har innimellom prøvd seg fra OSL, ARN og CPH til MAD uten å tilsynelatende få det til. Så noen ganger er det greit å bare gi opp og heller fokusere andre steder.

Skandinaver virker gjerne helst ville ha strand når de drar til Spania.

Ellers skal jeg fly Iberia selv om en måned, men via MAD til LIS ;)

fLYGET MED iBERIA 2 GÅNGA. Ikke sidste gang, men service ombord er ikke eksisterende og ligesom Ryanair.

jeg drar til Spanien och bor der her næste uke.

OttoL
30-05-2024, 10:58
fLYGET MED iBERIA 2 GÅNGA. Ikke sidste gang, men service ombord er ikke eksisterende og ligesom Ryanair.

jeg drar til Spanien och bor der her næste uke.

Hva mener du med ikke eksisterende service? Flydd Ryanair flere ganger post covid og servicen er bra og effektiv den

OEH
01-06-2024, 12:51
Iberia har da "gratis" drikke og snacks i alle klasser. Tviler på at ryanair har innført det.

chrisljo
01-06-2024, 13:24
Etter Apple Pay fikk bredd utbredelse så synes jeg nesten Buy om Board er mer premium en inkludert varianten. Service blir raskere, og man får gjerne noe man vil ha.

Scandinavien_Airlines
01-06-2024, 19:07
Iberia har da "gratis" drikke og snacks i alle klasser. Tviler på at ryanair har innført det.

Hva snakker du om? Der er pay pr thing. Udover på interkontinental

Someone
01-06-2024, 20:50
Men det er jo ikke noe dårligere service fordi man må betale. Innen Europa er jo buy on board å foretrekke

EB
02-06-2024, 06:07
Men det er jo ikke noe dårligere service fordi man må betale. Innen Europa er jo buy on board å foretrekke

Går helt fint å ha betalt på forhånd også… samt å ha ledig midtsete… men uansett så betaler man jo for det - spørsmålet er bra når.

jb1
02-06-2024, 09:45
Om man skal by på noe, men bare litt, synes jeg kaffe/te og vann duger. Så kan man kjøpe resten om man vil før avgang eller ombord. Har man loungeadgang duger jo ofte det man får der.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
20-06-2024, 14:16
Mulig jeg så feil, men har Iberia bare manuell innsjekk og bagasjelevering på OSL?

vbe86
21-06-2024, 17:58
Mulig jeg så feil, men har Iberia bare manuell innsjekk og bagasjelevering på OSL?

Korrekt...