PDA

View Full Version : God mandag Morgen


Twin Otter
23-10-2006, 04:51
Jeg er i ferd med å stemple ut etter en helg uten de store begivenheter på jobb. Dermed er det klart for late dager med sofa, seng, tv, data, gitarspill og sang.

Ha en fortreffelig mandag!

Utflyttet
23-10-2006, 05:50
Morn! Da var det uke på gang igjen. Disse mandagene kommer med en skremmende regelmessig frekvens. I dag er det å knyte opp løse tråder fra forrige uke, og jaggu meg tror jeg ikke at jeg er klar for å ta siste skrittet i å bestemme hvor min ringe ungkarsleilighet skal ligge. Jeg har stående ordre av en håndfull venninner om at de er selvoppnevnte design-generaler og innkjøps-ansvarlige når de luktet at man snakker om å starte på bar bakke og romslig budsjett... :)

-A

EB
23-10-2006, 06:08
Arbeidsuken startet i går ettermiddag - så i dag er bare en fortsettelse... Flere møter og så noen siste forberedelser til morgendagens tur til tromsø. Ha en bedre mandg - trening blir det også tid til i ettermiddag!

Someone
23-10-2006, 07:52
God mandags morgen. Idag er det klar for årets første eksamn (mid-term i Corporate Finance) etterfulgt av 2 forelesninger og når alt det er ferdig klokken 7 da skal det etter plannen :cheers::drunk::musikk

Farmer
23-10-2006, 07:58
God morgen. Da har jeg våknet opp på Radisson SAS Skycity hotel på Arlanda og er snart klar for å reise til NYC med SK903. Det blir nok en grei dag på kontoret all den tid wifi virker som den skal. Jeg ser med skrekk og gru til lange reiser etter nyttår om det ikke kommer et alternativt system for bredbånd ombord. Jeg får se om jeg ikke kommer med en stemningsrapport i løpet av dagen.

LN-FHU
23-10-2006, 08:04
Gooooooood mandag godtfolk ^_^

Idag er en deilig mandag, selv om man er litt hung-over etter noen pils for mye igår.........men med god grunn (http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/22/480550.html) :YES :YES :YES

Idag er jobben ferdig tidlig å jeg skal hjem å sove :zzz

En god dag ønskes alle :nor

Ludde
23-10-2006, 08:10
Möte, möte och möte.
Imorgon bär det iväg till CPH på tre dagars kurs.
Få se om man inte kan fotografera en eller 2 fåglar på väg in för landning till Kastrup.

Ha en trevlig dag.

LCH
23-10-2006, 09:16
GOOOOOOOOD mandag morgen folkens, etter en enda bedre, faktisk helt fantastisk søndag, jfr. innlegget til FHU! :colgate:

wf145
23-10-2006, 09:18
fysj, kor usakleg!!:p

SK384
23-10-2006, 11:10
Originally posted by LN-FHU


Idag er en deilig mandag, selv om man er litt hung-over etter noen pils for mye igår.........men med god grunn (http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/22/480550.html) :YES :YES :YES


Ser nok ut til at pilsen må vente enda et år for min del. :(

Savipix
23-10-2006, 11:40
IKKE en god mandag i Stockholm. Pissväder och en mindre bra nyhet gör att jag är lite produktiv idag. Om någon hör om ett arbete i Stockholmsregionen från 2007-01-01 så kan det tänkas att jag behöver det

Ha en bättre start på veckan

LN-MOW
23-10-2006, 11:53
Nok en uke og mer kursing staar for doeren i ATL. Det er fire smaa ute, men det skal nok bli 30 etterhvert.

Var paa Trader Joe's i gaar og fylte opp kjoeleskap og fryser. De inntok Atlanta denne uken og skal aapne fem-seks sjapper til de neste ukene. Fint tiltak for en gammel Seattleite! :up:

CK
23-10-2006, 11:54
glad mandag - etter noen timers surring er det på tide å lufte joggeskoene. Regnet har gitt seg, så det blir ikke såååå ille....:cry:

Farmer
23-10-2006, 12:01
Da var jeg i lufta, og sitter godt plassert i sete 6A på SK903. Forrett er inntatt og radio P4 streames live på hodetelefonene. Bra fart på nettet i dag slik at radioen går fint inn her oppe i høyden. Passerer rett over Bergen nå i følge monitoren. Nå er det snart middag( lunsj) og så blir det å få unna litt jobb til jeg lander om ca 6 timer.

EB
23-10-2006, 12:10
Håper på fortsettelse av tilgang til nettet ombord hos SAS og en del andre utvalgte selskap... Skjønner fortsat ikke at dette ikke har slått bedre an...:rolleyes:

LN-MOW
23-10-2006, 13:32
Panasonic skal visstnok vaere i forhandlinger med Boeing om aa overta ...

LN-REF
23-10-2006, 14:01
Nyyyyyyyyydeligt vêr her på havet idag, 15 min på helidekket i lunsjen i 1200 tida når man passerer ekvator er meir enn nok!

Idag skal kranførerne vaske bassenget, så etter middagen i kveld blir det nok å ta seg en dukkert, 26 grader er det i sjøen nå!

Egil
23-10-2006, 14:21
God mandag!!
Første dagen på nedtelling mot ny helg, he he!

2 minus i natt da jeg kjørte til jobb, har blitt litt mildere og årets første snø daler ned over byen! Huff... Heldigvis meldt regn resten av uka ^_^
Ikke såå glad i snø. . .
Ellers er det full arbeidsuke, så rapportene skal komme med jevne mellomrom!

Slenger med et bilde av jomfrusnøen!

PS: Noen med ferske bilder av gammeltårnet i TRD? Få en oppdatering da!!

Egil

MountainDew
23-10-2006, 14:24
Endelig var Scanair på nett igjen :D Har det vert problemer med serveren?

G-COLE
23-10-2006, 20:55
Originally posted by MountainDew

Endelig var Scanair på nett igjen :D Har det vert problemer med serveren?

-Samme problemet her...
"Ingen tilgang" eller noe i den duren,,- både noen ganger i gårkveld og på jobben i formiddag...

G-COLE
23-10-2006, 21:02
Originally posted by LN-MOW

Panasonic skal visstnok vaere i forhandlinger med Boeing om aa overta ...




-Overta hva....? Nyskjerrig nå.... ;)

sail4fun
23-10-2006, 21:09
Originally posted by G-COLE

Originally posted by LN-MOW

Panasonic skal visstnok vaere i forhandlinger med Boeing om aa overta ...




-Overta hva....? Nyskjerrig nå.... ;)

Connexion vil jeg tro, og håpe !

Trety
23-10-2006, 22:55
God mandag kveld fra Drammen. Nå er undertegnede vel plassert hjemme i stolen etter helgens (tor-søn) tur til Berlin - spennende by forøvrig! Nå skal forumet leses igjennom, ikke akkurat en liten oppgave har jeg merket meg. :D

LN-MOW
24-10-2006, 02:40
Originally posted by G-COLE

-Overta hva....? Nyskjerrig nå.... ;)

Connexion, ja ..

Someone
24-10-2006, 11:40
Originally posted by Savipix

IKKE en god mandag i Stockholm. Pissväder och en mindre bra nyhet gör att jag är lite produktiv idag. Om någon hör om ett arbete i Stockholmsregionen från 2007-01-01 så kan det tänkas att jag behöver det

Ha en bättre start på veckan



Det var leit! Hvordan er forresten arbeidsmarkedet i Stockholm for slike med din utdannelse?