SBT
24-11-2023, 18:56
Jeg hadde lest de to rapportene fra Toronto med A321, og siden det ble nevnt at benplassen i rad 2 var begrenset, så flyttet jeg dagen før avreise, over fra 2A til 1F, og det ble en skikkelig nedtur. Jeg tenkte at å sitte med bena klemt inne i et lite rom mellom setene foran på den lengste A321LR flyturen i verden, fristet ikke.
Det kan ikke sammenlignes med Business på A330. Det første som slår en, er at det ikke er noen bordplater å legge fra seg ting på. Det er plass til en mobiltelefon og det er alt. Til høyre hadde jeg en plastlomme på veggen som jeg kunne legge Ipaden i. Det var et svart plastprofil på 4 cm som tjente som armlene.
På vedlagte bilde, ser man forskjellen på setene i radene, det er kun de hvor man sitter alene, som er virkelig business seter.
Som vanlig når vi kom til Island, la jeg med ned, og da bruker jeg å sove til vi er på kysten av Canada. Det var nevnt at setet var krympet, og det kan bekreftes, jeg er større 50, og hadde begge skuldrene i kontakt med sideveggene i , sengen '.
Reisen tok 9:05, og det var veldig god service av det danske personalet ombord. Vi fikk utlevert en meny som sikkert er trykket for A330, fordi de vinene som var avbildet der, hadde de ikke, istedet for Chardonney, hadde de en tysk Müller. <og den kiosken man kunne besøke mellom måltidene, besto av en liten flettet kurv med godt& Blandat og Cashewnøtter. Crewet hadde ingen steder til å hvile seg, det var kun de vanlige klappsetene som på A320 de hadde å sitte på.
Hjem fra EWR - CPH, fløy jeg i Plus på A330, og syntes jeg hadde en bedre tur, jeg flyttet reisen hjem dit. Totalt vil jeg si at det ikke var noe Business på langrute slik man er vant til med SAS, men en Plus +.
Det var ikke Wifi ombord, men det var ikke noe stort savn for meg.
Det kan ikke sammenlignes med Business på A330. Det første som slår en, er at det ikke er noen bordplater å legge fra seg ting på. Det er plass til en mobiltelefon og det er alt. Til høyre hadde jeg en plastlomme på veggen som jeg kunne legge Ipaden i. Det var et svart plastprofil på 4 cm som tjente som armlene.
På vedlagte bilde, ser man forskjellen på setene i radene, det er kun de hvor man sitter alene, som er virkelig business seter.
Som vanlig når vi kom til Island, la jeg med ned, og da bruker jeg å sove til vi er på kysten av Canada. Det var nevnt at setet var krympet, og det kan bekreftes, jeg er større 50, og hadde begge skuldrene i kontakt med sideveggene i , sengen '.
Reisen tok 9:05, og det var veldig god service av det danske personalet ombord. Vi fikk utlevert en meny som sikkert er trykket for A330, fordi de vinene som var avbildet der, hadde de ikke, istedet for Chardonney, hadde de en tysk Müller. <og den kiosken man kunne besøke mellom måltidene, besto av en liten flettet kurv med godt& Blandat og Cashewnøtter. Crewet hadde ingen steder til å hvile seg, det var kun de vanlige klappsetene som på A320 de hadde å sitte på.
Hjem fra EWR - CPH, fløy jeg i Plus på A330, og syntes jeg hadde en bedre tur, jeg flyttet reisen hjem dit. Totalt vil jeg si at det ikke var noe Business på langrute slik man er vant til med SAS, men en Plus +.
Det var ikke Wifi ombord, men det var ikke noe stort savn for meg.