View Full Version : FriFredag:-)
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, lakris og nyheter er første post på programmet. Stelvio`n skal på hotell og få vinterskoene på. Så avslutter vi dagen med middag på Gamle Tårnhuset på Kolbotn i kveld. Nyt fredagen du også - fri eller ikke:-)
God morgen fra Vonitsa, nordvest i Hellas. Overnatting i nydelig gammelt og ærverdig ´Stonehouse´her. Nå opp til frokost, morgenbad og liten kikk på stedet før videre i retning Korfu ved middagstider.
God morgen fra Stavanger. Her har høsten for alvor gjort sitt inntog de siste dager med blest og regn. Første på programmet er nyheter på tv’n og på nett, siden blir det frokost.
Også litt handling må til før det kanskje skal males et strøk på et av soverommene.
Nydelig helg ønskes :)
SudCaravelle
13-10-2023, 08:13
God morgen fra Knausen-kontor. Barna er sendt avgårde, Dragen kjører hybridkontor, peisen brenner, Hefner-kåpene er på og kaffen straks klar.. Ahhhh Fredag!
I dag skal sommerferien bookes og da blir det et snasent hus vi har leid før i Florida og tre uker. Dessverre blir det nok flygning via EWR, men det får man vel leve med.
Mornings fra Riga. Hvem vet hva som står på programmet, men det innebærer trolig øl. Kanskje man har bedre hell med å finne en GT som er god og? 0 av 2 steder i går
Chriscross
13-10-2023, 10:14
God dag. Redusert form her, men det jobbes litt fra godstolen med fyr på peisen. Axelrod habbit her.
God formiddag fra Lysaker. En travel uke går mot slutten, vært på farten hele uken, men i dag ble det en tur på kontoret gitt. Skulle gjerne vært med Someone og gjengen til Riga, men når man får ungene i ettermiddag, så lar det seg ikke kombinere med en helg på blåtur.
Uansett, da får man ta til takke med det nest beste, være med å stelle i stand fotballcup for ca 140 lag :)
Ønsker alle en god helg, enten det er med eller uten ball!
God dag fra Notodden. Har tatt meg en tur til kontoret der i dag. Det er mest på grunn av at bilen skal få nye bremser og verkstedet her var både billigere enn det i Kongsberg og kunne også gjøre jobben kjappere. Straks er det et møte med to kollegaer fra andre høgskolen på Zoom. Vi får se om det blir tid til en trim senere i dag.
God formiddag fra Jåttå,
Her har det vært en rolig start første del av fredagen , siste arbeidsdag i høstferien her i sørvest og det har gitt litt arbeidsro at mange av kollegene er på høstferie.
I ettermiddag settes kursen sørover mot Lyngdal for årets hyttesamling med gode venner.
Været er kanskje ikke det beste i helgen , men det går greit. Da blir det "indre tjenester" , slides kvelder av alle ting og flyprat !
Alternativet for fint vær er skoging og vedhogst!
Ha en god helg.
G’morgen …. rastløs valp fikk meg opp litt før skjemaet. Første kaffekopp er inntatt, nå står foring av både folk og fe på programmet.
Bensinen har falt til $2.61 på min lokale Walmart, som er billigst i området. At guvernøren fisker stemmer med å suspendere fueltax’en kan man leve med. Men etter uroen i Gaza, er det vel bare et tidsspørsmål før det går andre veien. Alt henger sammen, sier’em ….
Velvel, det blir aldri ro der nede. Det er vel ettertrykkelig bevist nå. Fæle greier…
Men nå er valpen klar for frokost, ser jeg ….
Bizflyer
13-10-2023, 12:31
Ahhhh endelig fredag!
halveis i arbeidsdagen. Deretter hjem for en lur og så biff og rødvin til kvelds. Kan umulig bli feil. I morgen skal jeg sove til kl 14. Minst! Som seg hør og bør på en fridag.
God helg!
God og litt stresset dag fra OSL. Sitter på LX1211 og venter på avgang. Fant en fjong serie-direkte-rute til BRU via ZRH. Svært elegant, synes jeg.
Jobb venter i helgen. Av den ekstra masete typen.
Ha en bedre helg i vente
God morgen fra Vonitsa, nordvest i Hellas. Overnatting i nydelig gammelt og ærverdig ´Stonehouse´her. Nå opp til frokost, morgenbad og liten kikk på stedet før videre i retning Korfu ved middagstider.
Fjellstrøka i Hellas er fine, har vært oppi der med gammelt steinhus og fjellvibes deluxe. I’d do it again!
Ugh, ligger her og kjenner på lettere puls. Det begynte plutselig å smelle ute, himmelen lyste opp hver gang. Med alt av elendighet fra den siste tiden, fikk jeg bare sånn «herregud, bombeangrep?» akutt-feeling, før det gikk opp for meg at det er det årlige 15-minutters fyrverkeriet i anledning bysfest/tivoli/whatever man kaller den galskapen tyskerne har nå på høsten. Stakkars de som faktisk har traumer (f.eks Ukrainere)…