View Full Version : British Airways pilot på fest i Johannesburg
Å drikke seg snydes og snorte kola fra toppløse damer går tydeligvis under kategorien "feil tid og sted" når man har nattstopp i Johannesburg og skal fly hjem dagen etterpå, som pilot
https://www.aviation24.be/airlines/international-airlines-group-iag/british-airways/pilot-fired-after-drug-and-drink-orgy-during-johannesburg-layover/
Mike B, a senior first officer at British Airways, was due to operate an Airbus A380 on flight BA56 from Johannesburg, South Africa, to London Heathrow, United Kingdom, on August 27. But after reports he snorted cocaine off a topless woman during his layover in Johannesburg, the flight had to be cancelled at the last minute.
Ja, hvem skulle ha trodd det?
TLS at OSL
28-09-2023, 11:35
Jeg leste om dette for et par dager siden, og min første tanke var at "er det mulig å være så dum"? Først er fyren så dum at han sniffer kokain, og så forteller han om det til en kollega etterpå!
Jobben røyk, og det ser visst ut til at ekteskapet hans går samme veien, etter det jeg leste.
Desk pilot
28-09-2023, 12:04
En fest han kommer til å huske, både på godt og på vondt!
SudCaravelle
28-09-2023, 12:55
Det må jo bare bli klin hvis hun har på kremer osv?
Jeg leste om dette for et par dager siden, og min første tanke var at "er det mulig å være så dum"? Først er fyren så dum at han sniffer kokain, og så forteller han om det til en kollega etterpå!
Jobben røyk, og det ser visst ut til at ekteskapet hans går samme veien, etter det jeg leste.
Som nevnt mange ganger før: Når man spør «hvor dum går det an å bli?!» er det mange som ikke tar det som en korreks, men tar det som en utfordring i stedet.
Det må jo bare bli klin hvis hun har på kremer osv?
Har du noengang hørt om kresne kokainmisbrukere..?
Midtiblinken
28-09-2023, 15:31
Overskriften som ble brukt i den artikkelen jeg så først la vekt på at han var gift, og at det var det største problemet her. Mye gode vitser kom ut av det.
TLS at OSL
28-09-2023, 16:22
Som nevnt mange ganger før: Når man spør «hvor dum går det an å bli?!» er det mange som ikke tar det som en korreks, men tar det som en utfordring i stedet.
Men jeg stilte jo spørsmålet etter at han hadde gjort det, så ikke skyld på meg... :-)
Det pleide å være en regel med tanke på alkohol og flyging som sa «12 hours from bottle to throttle.» Vi kan vel kanskje modifisere den litt; «12 hours from coke to yoke.»