View Full Version : Fin tirsdag fra Ris
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, nyheter og forum før hjemmekontoreringen starter. Lite men desto hyggeligere Über-oppdrag når storebror skal hentes på OSL i kveld. Skap deg en fin tirsdag!
Chriscross
04-04-2023, 06:58
God morgen. Her gar det allerede blitt jobbet i to timer, man blir effektiv om morgenen av jet-lag. Frister med en skitur, men går se hvor det kjøres opp. Ser Fossum er et alternativ, men er lite kjent i området. Var forresten celdig bra på Tryvann i går. Tårnbskken var isfri om det er noen som vil øve litt på slutten av sesongen.
Reker står på menyen i kveld så vi bør vel få tak i en god loff.
God tirsdag fra Bangkok. Frokost og indretjeneste hjemme er for lengst unnagjort.
Nå er Amazon kontoret inntatt for dagens ice Mocha. Føles veldig varmt her i dag, men tenker at det allikavel må bli fotmarsj hjem.
På eftan ankommer en kompis byen så da blir det et lite møte på sen eftan.
Ha en fin fin tirsdag :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230404/c2d4e198343d60262f6e5fb4c6873d22.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Beitostølen. På tross av gårsdagens fondueaften, så fristet det med en litt kake til morgenkaffen i dag. Litt hyttekontorering, før det vel blir 2 skiturer i dag. En med et av barna, også en alene etterpå. Ha en fin dag
God morgen fra Son.
Da er det straks tid for frokost før dagens program starter 08.30. Relativt intenst opplegg i dag, men jeg skal prøve å få tatt meg en tur ut i friluft også. I morgen ved lunchtider tar jeg meg en tur hjemmom i påsken. Det skjer lite her de helligdagene så det er ikke noe problem å dra hjem noen dager da. Men slavedriverne her har lovet å komme meg et egentreningsprogram som skal gjennomføres hjemme.
Lite men desto hyggeligere Über-oppdrag når storebror skal hentes på OSL i kveld.
Hils storebror så mye. :)
SudCaravelle
04-04-2023, 08:47
God morgen fra bortekontoret.. Her er det deilig og stille.. Gadd ikke fyre opp Evergooden så da går det i fancy automat-kaffe.
Tror det blir en relativt kort dag i dag da Dragen har invitert på litt hvit burgund i "hytteveggen" hjemme.
Nå mener værmeldingen det blir 22 og sol i Altea.. Da erre deilig å reise.
Nyt dagen..
God dag fra Oslo. Gårsdagens kveldsvakt var av det hektiske slaget, jeg endte opp iallefall med over 15k skritt på mobilen i går, men merk at jeg hadde mobilen til lading på vaktrommet en god stund også så da var det jo noen skritt som ikke ble telt med heller. Må innrømme at jeg kjenner det litt i beina i dag ja, var mye gåing i går i tidvis raskt tempo. Er det en sektor man virkelig kan få litt gratis trim på jobb så er det helsesektoren! Og så virket det som at labben nesten hadde tatt kollektiv påskeferie - var vanskelig å finne noen der til å ta i mot prøver i går. Ble mye ringing i går for å si det sånn. Vanligvis så bruker man jo rørpost men det er ikke alle prøver som kan sendes i den, dvs prøver som må gås med fysisk og i går var det mange prøver av den typen gitt. Ble skikkelig god venn med vedkommende som hadde ansvarstelefonen på labben i går for å si det sånn.
Bizflyer
04-04-2023, 11:30
God formiddag fra det sørlandske!
Ikke like strålende sol i dag som i går, men det gjør ikke noe når man bare skal sitte hjemme og jobbe. Gårsdagens hvite asparges ble strålende og det var også Silvaneren til.
i dag ankommer ny TV som har fått seg en oppgradering i forhold til det man har hatt til nå, så det blir spennende å se. Så da blir det vel tv titting i kveld.
Fortsatt god påske ønskes!
God formiddag fra kontoret på Kalbakken. Her er det rolig i dag og langt mellom kollegene. Men begynner snart å bli ajour med innboksen etter ferien. Snart en liten svipp bort til Bavaria for PKK. Satser på at det ikke dukker opp noen overraskelser. Jobbe litt i morgen også, før det blir påskeferie. Ingen store planer, men en tur på hytta til broder i Strömstad blir det nok. Ha en finfin tirsdag[emoji213]
G’morgen .. Her må man motivere seg opp til første arbeidsdag på halvannen uke, så starter rolig med to før det blir en inneklemt fridag. Fant en gammel eske med litt påskepynt i går, så har laget et lite hjørne.
Blir en tur ned til Buckhead i kveld for å høre en engelsk dame fortelle vitser, så det blir sikkert artig. Dama er visst ganske grov i kjeften.
Men aller først blir det en Topptur til Toppen.
God morgen fra Boston. Gårsdagen var nok en super dag av en helt super ferie.
Jeg fikk ikke veldig mange gourmand-points av Oversmurfadoren for Fogo de Chao i går. For å si det mildt. Men jeg storkoste meg i hvertfall. I dag blir det "strafferunde" på Ramsey Kitchen, og før det en tur på et Italiensk matmarked.
Tror aldri jeg har spist så mye god mat på ferie som vi har gjort på denne turen her.
Men en liten vors mens jeg nyter utsikten og venter på at noen skal bli klare på badet.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230404/994fad0473d4b7f71b07d42172faa85c.jpg
Ha en finest dag!
svgflyer
04-04-2023, 20:12
God morgen fra Boston. Gårsdagen var nok en super dag av en helt super ferie.
Jeg fikk ikke veldig mange gourmand-points av Oversmurfadoren for Fogo de Chao i går. For å si det mildt. Men jeg storkoste meg i hvertfall. I dag blir det "strafferunde" på Ramsey Kitchen, og før det en tur på et Italiensk matmarked.
Tror aldri jeg har spist så mye god mat på ferie som vi har gjort på denne turen her.
Men en liten vors mens jeg nyter utsikten og venter på at noen skal bli klare på badet.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230404/994fad0473d4b7f71b07d42172faa85c.jpg
Ha en finest dag!
Kult at man får kjøpt ordentlig lokal øl der borte også! :D
God formiddag fra kontoret på Kalbakken. Her er det rolig i dag og langt mellom kollegene. Men begynner snart å bli ajour med innboksen etter ferien. Snart en liten svipp bort til Bavaria for PKK. Satser på at det ikke dukker opp noen overraskelser. Jobbe litt i morgen også, før det blir påskeferie. Ingen store planer, men en tur på hytta til broder i Strömstad blir det nok. Ha en finfin tirsdag[emoji213]
Håper din PKK gikk bedre enn min. Ble 5000,- ekstra på meg. Og noen ukers venting på en del fra Spania.
Kult at man får kjøpt ordentlig lokal øl der borte også! :D
Det får man strengt tatt ikke, tror jeg. Men det er lov å ha med et par bokser hjemmefra. :)
Håper din PKK gikk bedre enn min. Ble 5000,- ekstra på meg. Og noen ukers venting på en del fra Spania.
Yep, «null hull»[emoji3]