View Full Version : God lørdag
Chriscross
18-03-2023, 06:15
God tidlig morgen fra Fbu. Kona tar tydfligvis håndballkampen så da blir det kanskje langrenn på meg i dag. Nå er det første kaffe og DN i grålysningen.
God morgen fra havet nord for KSU.
Atter en nattevakt går mot slutten og det er bare å gjøre seg klar til frokost før møte med Agnes.
Mønstringøvelse i ettermiddag så lørdagsbiffen for de som kan spise slik mat. Jeg får ta til takke med noe mer lettfordøyelig.
Fortsatt god helg.
FQTV
God morgen fra Hvalstad. Både nespressomaskinen og skjermer er fyrt opp. Litt senere går turen via Sandefjord, før vi ender opp hos svigerfar på Tjøme. Ha en fin dag
God morgen fra Rikshospitalet. Det ble litt endringer av planene. De fant ut de skulle ta MR i går og om ikke den skulle vise noe totalt overraskende så blir det ERCP i dag. Det vil si slange ned gjennom hals og mage og opp i gallegangene for å blokke ut. Høres fælt ut men en blir dopet såpass ned at man ikke merker noe ubehag. Jeg har gjort dette mange ganger før. Godt det er mye sport på fjernsynet i dag, det er perfekt når en ligger i sykesengen. Det er heldigvis legen som har fulgt med tettest som har vakt i helgen så, jeg er i de aller beste hender.
Glad lørdag fra Erzscheidergården. Nå frokost og helt klart vaffel med rørosrømme og rørt blåbærsyltetøy som finale:-) Fra 10:30 blir det 4 forskjellige konserter på 4 forskjellige steder i sentrum før det blir en mottakelse med mange hyggelig folk i ettermiddag. La dagen begynne:-)
Concorde98
18-03-2023, 08:29
God morgen fra Rikshospitalet. Det ble litt endringer av planene. De fant ut de skulle ta MR i går og om ikke den skulle vise noe totalt overraskende så blir det ERCP i dag. Det vil si slange ned gjennom hals og mage og opp i gallegangene for å blokke ut. Høres fælt ut men en blir dopet såpass ned at man ikke merker noe ubehag. Jeg har gjort dette mange ganger før. Godt det er mye sport på fjernsynet i dag, det er perfekt når en ligger i sykesengen. Det er heldigvis legen som har fulgt med tettest som har vakt i helgen så, jeg er i de aller beste hender.Lykke til! Håper det går bra. Ha en så fin lørdag som mulig.
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
God morgen fra Oslo. Det er vel nettopp på Riksen man treffer de beste legene her til lands. Så håper undersøkelser og sånt går bra for Sk384.
Her venter en kveldsvakt på et annet sykehus. Katten har våkna til liv og men hun virker litt roligere i dag enn i går så kanskje løpetiden er i ferd med å gi seg. Eieren har ikke fått hun kastrert enda og da blir det mye jamring innimellom.
53044
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Lykke til! Håper det går bra. Ha en så fin lørdag som mulig.
Takk for det. :) Joda det skal nok gå bra dette.
God morgen fra Oslo. Det er vel nettopp på Riksen man treffer de beste legene her til lands. Så håper undersøkelser og sånt går bra for Sk384.
Takk for det Hypern. Jo det er nok riktig det at de flinkeste legene er her. Som kirurgen som opererte meg sa om han legen som følger meg nå. Dr. N.N er den som kan desidert mest om din sykdom i hele landet. Nei, ikke bare i Norge men i hele Europa.
SudCaravelle
18-03-2023, 10:03
God morgen fra Knausen. Nå begynner snart kokkelering med peis og podcast som bakgrunn. Mimosaen blir amerikansk i dag også som er godkjent combo.
En litt sen Companion Ticket tikket inn i dag forsinket av litt Mastercard-lojalitet.
Egentlig ganske proaktivt sliten da det i morgen er igjen ut på tur og det er ti flyturer på en drøy uke med blant annet med ATR, Dash 8, A320, 748 og A321LR.
Lycka till SK384!
God Morgon från SAS loungen på Landvetter. Sitter och väntar på att Lufthansa skall ta mig till München och Bremen innan jag tillslut hamnar i Bremerhaven ikväll. Ännu en helg i shippingens tjänst.
Ha en fin lördag var än du är i världen!
G’moorgen! Sitter og venter på at det skal lysne så jeg kan få meg en liten ‘fjelltur’ før arbeidstid. Rekker ikke å gå til toppen, så da blir det rundt isteden. Håper det har tørket opp nok etter gårsdagens regnvær til at det ikke er altfor gjørmete.
Såvidt over null, så fin turtemperatur. Bedre en tropevarmen, som nok nærmer seg med stormskritt.
Og så skal det kokes bikkjemat. Må ikke glemme det .. Fine kjøttbein blir det også av dagens mix.
God Morgen fra Heggen åsen i Modum, eller Vikersundbakken som stedet er mest kjent som.
Jentene har gjort sine første prøvehopp i dag og en rekke verdensrekorder er satt. Lundby med 199 meter i 2 runde og 212,5 i 3dje Ema Klinec ble første over 200 meter med 203 i 2 runde. Lundby første over 210 med 212,5 og til slutt med Alexandra Loutittte på 222 meter, som er foreløpig verdensrekord. Virkelig gøy har det vært. Like gøy er det å se hoppere og ledere fra alle land glede seg over god hopping fra andre lands hoppere. Nå er jentene snart på vei tilbake til hotellet i Drammen og gutta kommer opp om ca 1,5 timer. Det blir nok en laaang og god dag her i Vikersundbakken.
Ha en hoppende fin dag alle sammen
God dag fra Lillestrøm. Her skal jeg snart ta en velfortjent øl etter en formiddag med mye indretjeneste, handling og besøk hos de gamle.
Hos de gamle ble det også parkert et par flasker vin som blir gode om sånn 10-15 års tid.
Ha en superbest lørdag
Gratulerer til LN-MOW og Futura og andre Stabæk fan med semifinaleplass til Stabæk. Gjør Brann jobben sin i morgen møtes vi i semifinalen på Nadderud.
Gratulerer til LN-MOW og Futura og andre Stabæk fan med semifinaleplass til Stabæk. Gjør Brann jobben sin i morgen møtes vi i semifinalen på Nadderud.
Puh .. 12 straffer .. Det er lenge mellom hver gang. Ser ut til å kunne bli en morsom sesong!
Solen skinner, kaffen er varm og bikkjene snorker. Happy Lørdag!