PDA

View Full Version : Glad Onsdag - noe vi vet og ikke tror

dc-8-63
15-03-2023, 03:45
Vel om vi skal vaere helt aerlige er nok ikke helt Onsdag her i vest, men vi vet at vi er glade ! Og godt er det. I god OJB stil startet dagen med første møte 06:00 med AvisBudget en gjeng som virkelig har snurr paa sine data meget artig aa jobbe med (ja det er vel 80% Indere men de er utrolig profesjonelle).

Den lille italienerinnen hadde en coaching session med nye Boeing ledere som startet 17:00 så det ble min rolle å lage middag, den lokale super’s (som ikke styres av LN-MOW’s Kroger mafia) hadde flott Mahi Mahi - så inspirert av Hunter S Thompson ble det lettere Gonzo Cooking - en light version av Fear and Lothing in Las Vegas - resultatet ville nok blitt akseptert @Cnausen - forsoeker nok en variant i April paa LilleCnausen (Riis). Uansett den Lille Italienerinnen var meget fornøyd - da er allt annet uvesentlig. Så det er en Glad dag.

EB
15-03-2023, 06:03
God morgen fra Hotel Finse 1222 - hvor været skifter flere ganger i timen, alt fra blå himmel pg sol til skikkelig snestorm. Heftig! Heldags konferanse før jeg returnerer til Oslo i kveld for å komme meg på en nye reise i morgen tidlig. Bruk hele onsdagen du også:-)

Someone
15-03-2023, 06:56
God morgen fra L1. Hvitt ute, blå himmel og minus 7. skulle tror folk har begynt å komme seg opp om morgenen da det er langt flere folk enn vanlig på en pre-07 avgang? Ha en fin dag

TriStar
15-03-2023, 07:04
God dag fra Chiang Mai. Vel installert på hytta etter noen dager i Phuket. Har hatt en liten økt på kontoret i formiddag og antall e-mails er redusert med ca 300[emoji3] Nå melder fruen at det er dags for kaffe, så da settes kursen mot My Forest Cafe. Høres ut som vi skal litt ut av byen… Temperaturen her er sval og fin, holder seg på riktig side av 30 grader. Luftkvaliteten er ikke så ille som fryktet, «bare» oransje nivå.

Og så gårsdagens matprat, den lokale fiskesjappa Sushi Umai disket opp med flere godsaker til middagen.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230315/ede4b176d9f7a8247cc2c03457d013de.jpg

Ha en strålende onsdag!

Twin Otter
15-03-2023, 07:28
Heisann fra Forus! Ukens siste arbeidsøkt er i gang og det skal bli vanvittig deilig med langfri etterpå. Men først skal det drikkes noen kopper kaffe vil jeg tro. Ha en nydelig dag forumister!

Hypern
15-03-2023, 08:13
God onsdag. Jeg tror jeg stikker ut på ski etterhvert. Dette været er for bra til og ikke utnytte det. Jeg bor jo 100 meter fra løypa og har derfor ingen unnskyldning.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

SK384
15-03-2023, 08:15
God morgen fra Kongsberg. Her var det -10 grader på morgenkvisten i dag. Dagen i dag skal brukes til litt undervisningsforberedelse. Ellers skal bilen til doktoren i dag for litt service. Heldigvis er det greie ventefasiliteter der, så jeg tar med PC'en og jobber litt mens de steller med bilen min. Blir bare stress å dra hjem og tilbake.

SudCaravelle
15-03-2023, 08:18
God morgen fra Knaus1. Peisen brenner, nykvernet Evergood og politisk kvarter på PCen. Denne justisministeren vår er litt av en minister.. Svarer aldri på spørsmål og peker på alle andre. Sorry, hadde hun vært en godt voksen mann så tror jeg folk hadde sett at hun er på samme nivå som partilederen sin…

Ettermiddags flight over fjellet og middag med kollega fra det store utland. Gleder meg utrolig nok til å dra på er hipster-sted i Bergen jeg faktisk liker godt: Gourmet Burger & Gin.. meget bra.

Ruby
15-03-2023, 08:58
God morgen fra Thon Oslofjord. Frokost er inntatt og kaffe nytes på rommet.
Ute skinner solen fra skyfri himmel, fint å se på men grisekaldt når en går ut.
Blir møte ved lunsjtider så retur til SVG i eftan.
Ha en nydelig onsdag :)

OJB
15-03-2023, 09:00
God morgen fra Forus II,
1ste morgenmøte ferdig , litt påfyll av kaffe før neste møte.
Forhaling østover i ettermiddag med SK4038 tror jeg det var for posisjonering for møter hele dagen i morgen på Tranby i prosjektet. Det kan jo være greit siden de har meldt storm her over i sørvest i morgen.
Ha en fin dag.

Fnate
15-03-2023, 11:42
God og travel morgen fra RE11 på vei til OSL. På vei til Danmark for å holde kurs i noe jeg på en måte kan... Men aldri har holdt kurs i før. Det gjør meg litt over middels stresset.

Kan hende det blir "meeeh...someness" mer en Awesomeness i kveld. :)

Time lyt shåv. Ha en strålende dag

LN-MOW
15-03-2023, 12:01
G’morgen .. fortsatt mørkt og kaldt her i vestsørøst. Bommen til parkeringsplassen foran toppturknausen åpner klokken 8 og da satser jeg på å være på plass.
Rekker en liten lur før det, tror jeg.

FQTV
15-03-2023, 12:40
God dag fra havet, ut fra KSU.

Etter mye forsinkelser og kanselleringer i flyprogrammet kom vi oss avgårde på den den ene av dagens to avganger.

Fremdeles mye backloging som nå ikke påvirker meg.
Dette blir en bra uke.

FQTV

Bizflyer
15-03-2023, 15:38
God ettermiddag fra gjemmekontoret! Dagens teams møter er over, og jeg ser frem til en deilig ettermiddagslur. Ute skinner sola, og snøen er borte. Da er det jo bare et glass vin som kan gjøre dagen enda bedre.

kimpe
15-03-2023, 16:32
God eftan fra Skaun!

Om noen er interessert selges store mengder snø ekstremt billig. Når jeg tenker på det kan førstemann som vi ha få alt gratis ved fjerning... Kom, kom

Ellers er det fri resten av uka, kom hjem noen timer sen fra MAN i går natt og da må man slappe av litt etterpå. :)

Neste uke bærer det avsted til Wien og Bratislava, ny tur, nye muligheter!

Kim

Fnate
15-03-2023, 21:53
Woohooo! Feirer litt for meg selv etter hva som vel ikke var et home-run av et improvisert kurs, men klart godkjent. Og en psykisk trip for meg selv!

I call it "moreorlessomeness" :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230315/8386d249cb02f0804e385f2eff1ddf99.jpg