View Full Version : (Tror) Glad tirsdag
Chriscross
14-03-2023, 06:23
God morgen, Nå er det faktisk lyst 06.15, iallfall nå når det ligger snø ute. Funnet plass i godstolen med fyr på peisen for litt kontorering før krapylene våkner.
Tror det blir hjemmekontor i dag også, formen er fortsatt sånn at skitur ikke frister, selv med 15 cm nysnø utenfor.
God morgen fra Hvalstad. Her kom det 25 og ikke 15 cm i går. Heldigvis lite etter siste måkeøkt. Skitur frister men blir kontoret i stedet. Så blir det heller en løpetur mens eldstemann er på trening i kveld. Dessuten skal det lages en podcast med et visst flyfaglig innhold. Ha en fin dag
Glad tirsdag fra Ris. Kofferten pakket og jeg er klar for en arbeidsøkt ombord på Vy på vei til Finse. Skal se det blir servert noe godt i glass og på tallerken i kveld. Best tirsdag!
God morgen fra Bergen.
I dag skal det flyges WF sin -300 som jeg leser her inne skal ut av flåten i løpet av året. Da får jeg sitte ekstra godt i den og "nyte" turen siden den er utgående. Kanskje jeg får litt sjokolade med gullpapir(?) Er uansett klar for årets første ekstratur i havet. Det blir godt etter lengre tids fravær.
FQTV
SudCaravelle
14-03-2023, 08:15
God morgen fra kontoret.. Det var litt oppoverbakke i bassenget i dag grunnet minimalt med søvn i natt - da endte det på 2k.
Booket ikke mindre enn 14 flighter i går for de neste fire ukene i pluss eller høyere - nå må Anko se å sende over et glad-kort.
Ganske hektisk dag hvor foreldremøtet til arving nummer 2 avsluttes ca 15 timmer etter jeg stod opp.
Chriscross
14-03-2023, 09:53
200-300 tusen i tre år og gladkort er på vei. Sum avhenger nok av om sas skal ga 1500 eller 2000 Pandions, det varierer. Er det dyre billetter du har bestilt øker sjansen.
God morgen fra Lillestrøm. I dag er det hjemmekontor, hvilket et deilig. Litt mørbanket etter å ha jobbet 4 av de 5 siste helgene. Pluss alle dagene i mellom. Da er det digg å kontorere litt fra sengen mens Storsmurfen løper frem og tilbake for å servere meg kaffe og Bris.
I morgen bærer det imidlertid ut på tur igjen.
Ha en ekstra stilig dag
God formiddag fra bortekontoret,
Bra at noen hadde parkert rotta (vår lille "ramp" bil til bruk innenfor gjerdet) litt lenger bort så plassen hvor jeg pleier å parkere var bra måket. Bonus i går når en kom hjem utpå kvelden og naboen står klar med freseren og fikser foran garasjen. Noe som var herlig, Blir nok et flaske vin eller to som overleveres som takk for hjelpen.
Ellers er det travelt. Mye rart som skjer, og alltid noen fuck ups rundt om kring.
En av dem er det noen kolleger ved det danske moderskipet som har gjort, så har man fått en beordring (pakket inn som invitasjon) til å ta en tur til HQ for å bidra litt i slutten av mnd. Men par vår dager i kongens by, er aldri feil.
Men nå, er det på tide med lunch før en blir skikkelig hangry ;)
God tirsdag
S
God formiddag fra Kongsberg
Nå er det straks avgårde til gymmen og trening med slavedriveren. Det skal bli fint å trene litt igjen nå. Det er en stund siden sist.
Her bookes det også som bare det i dag. Problemet er bare at det er timer på Riksen som bookes og ikke flyturer. Ser ut til at det blir noen turer innover dit nå rett over påske. Heldigvis er dette rutinemessige ting og ikke noe mistanke om at det er noe mer som er galt. Dessverre ryker turen til Luzern i april. Vi hadde vel egentlig allerede bestemt oss for å droppe den, men når det kom innkalling de dagene så var det ikke lenger noe valg. Vi får ta det igjen senere. Det ser imidlertid ut som det blir en tur til Bergen i slutten av april så det blir jo bra. Kanskje det lar seg kombinere med Brannkamp også? Vi får se.
Da er det digg å kontorere litt fra sengen mens Storsmurfen løper frem og tilbake for å servere meg kaffe og Bris.
Regner med at hun er ikledd forskriftsmessig uniform? :cool:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/5039077dec2602149dfe8a8a0343e036.jpg
G’morgen. 0740 og himmelen rødmer i det fjerne. Allerede sommertid her, så får en bonustime før hjemmekontoret åpnes. Desverre får jeg den i fleisen i ettermiddag - den timen er drøy …. Og med helgevakt i tillegg .. Blærp.
Men bonustimen skal brukes til en topptur. To minusgrader og en sur vind, men for en som er både furet og værbitt er vel ikke det noen sak …
God ettermiddag fra Forus,
Her jobbes det godt i prosjektet , første del av arbeidsdagene går som regel kjapt unna. Jeg vurderer å sette ned tempoet.
Kjølig og fint vær her over i sørvest idag. det som kom av snø over siste helg forsvant i mildværet igår takk og pris.
Utsatte dagens jobbtur østover til i morgen , satser på at snø- og tog problemer da er et tilbakelagt stadium.
Ha en fin dag.
Puh . .. 45 minutter oppoverbakke .. men fint her oppe ..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/96fcc08a4133b9f9e64385e4375f69fc.jpg
Toppen kalles Indian Seats, og skal være fordi de gamle indianerne likte å sitte her og meditere og filosofere ....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/1dcd768c25b4c38210d8d3c850c8e04b.jpg
Så var det nedoverbakke tilbake ...
Regner med at hun er ikledd forskriftsmessig uniform? :cool:
Nei, den ble nesten slitt ut på kvinnedagen og nå bruker jeg den mens jeg lager brunsaus
Nei, den ble nesten slitt ut på kvinnedagen og nå bruker jeg den mens jeg lager brunsaus
Takk. Nå får jeg ikke sove i natt ...
Takk. Nå får jeg ikke sove i natt ...
You're welcome :)
Nei, den ble nesten slitt ut på kvinnedagen og nå bruker jeg den mens jeg lager brunsau
Link til YouTube videon? :8:
Link til YouTube videon? :8:
Pick your choice:
https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Man+in+maid+uniform
I dag har jeg funnet ordtaket som beskriver meningen (eller noe) med livet mitt.
I HAVE A DRAMA. THEREFORE I AM
God natt
I HAVE A DRAMA. THEREFORE I AM
The level of awesomeness is disturbing.
Pick your choice:
https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Man+in+maid+uniform
Thx, I guess:)