PDA

View Full Version : God tirsdag fra SK920

WF789
28-02-2023, 04:45
Oppgraderingsbudet gikk gjennom, så endte opp i 7a. Full kabin i C, tom i Plus og halvfull i Go. Regner med det blir noen timer søvn iallefall.

EB
28-02-2023, 06:33
God morgen fra Kvikne Fjellhotell. Smakte en vanvittig god pizza her i går kveld…med rakfisk. Definitivt ikke siste gangen. Nå klar for frokost og podcast innspilling…og før sommeren finner du meg nok på både Spotify og YouTube. Ha en spennende dag du også.

Someone
28-02-2023, 07:55
Mornings fra Hvalstad. Yngstemann er levert i barnehagen, og siden jeg ennå ikke er i form blir det litt ufrivillig hjemmekontor. Hadde håpet slippe ta møtene på Teams i dag. Også her skal det lages podcast i dag

Fnate
28-02-2023, 08:24
God morgen fra Lillestrøm. Straks innover mot bortekontoret. Ingen spesielle ting på agendaen i dag, utover litt deilig hverdag.

Så skal Storsmurfen lage favoritt-kyllinggraps-i-pita opplegg når jeg kommer hjem. Dette blir rimelig bra greier.

Ha en stilig dag!

SudCaravelle
28-02-2023, 08:24
God morgen fra bortekontoret. I dag gikk 3000 meter ganske så glatt i bassenget. Konseptet med hvit aften dagen før (foreldrene i vennegruppen var mere på kaffe en drekking på en mandag) og to brødskiver før svømmingen er ganske genialt.

Tenk - i overimorgen er det allerede torsdag.

Twin Otter
28-02-2023, 08:33
God morgen fra Forus. Kaffe i koppen og det ligger an til litt roligere dager enn vanlig siden det er vinterferie her i sør-vest. Været er nydelig og ellers nada planer. Ha en fin datg forumister!

Henshaw
28-02-2023, 08:41
Morn fra kontoret. Kaffen er klar og det er god stemning.
Fikk også se nordlys live, og det helt uten å forlate sengen, som jo ikke akkurat er dagligdags i Oslo-traktene.
En kamerat signerer ny jobb i dag og da er det visst tradisjon å feire med øl og fernet...

Chriscross
28-02-2023, 09:07
Litt strevsom morgen fra FBU. Mye trøbbel med å skaffe folk om dagen, og det hjelper jo ikke at noen heller sirup i systemet. Det sier seg at en ikke skal engste seg for ting en ikke kan få gjort noe med, men er ikke helt skapt for å bare skli med.

Ut å fly i kveld, håper det blir bra.

Ser ut til at SK920 brukte laang tid på å få ta av eller har hatt en mellomstop på veien. Evt veeeldig motvind med 1t 25 min delay.

OJB
28-02-2023, 10:47
God formiddag fra Tranby,
Startet tirsdagen som vanlig med tidligflighten østover fjellet. Nydelig dag og klarvær over hele Sør-Norge. Fra mitt sete kunne jeg se helt til Danskekysten på vei over i morges med 4004. Det er sjelden , men fullt mulig i kaldt og klart vær.
Møter her idag som vanlig før returen i kveld vestover etter å ha besøkt min spreke mor på Jar et par timer på ettermiddagen/kveldingen.
Ha en fin dag.

kimpe
28-02-2023, 11:17
God formiddag fra Skaun!

Her har snøen gått over til is, så må bruke skøyter for å komme frem til garasjen...

Heldigvis reisefri denne uken, men må levere fruen på Værnes i ettermiddag da hun skal på jobb i Tromsø noen dager. Frister ikke med mellomlanding i Bodø og flaksing videre nordover i dag nei, glad jeg er igjen hjemme. :)

Litt forefallende og planlegging av neste ukes tur til Manchester på planen, så er det vel litt Ski-VM innimellom her også.

Nyt tirsdagen folkens!

Kim

LN-MOW
28-02-2023, 13:15
G’mooorgen. Etter tre år fikk vi endelig svigerbeistet ut av huset. Ikke mer pleiersker og annet fremmedfolk ut og inn huset. Ikke mer BING-BONG til alle døgnets tider. Deilig ….

Sto for sjauing av møbler uten nevneverdig hjelp og føler det i kroppen. Men en tur i boblebadet og en bourbon og coke før leggetid gjorde underverker. Ingen telefoner midt på natta ihvertfall. Hjemmet er svært bra (og dyrt) men de vil ta godt vare på henne.

Men nå skal det nislappes av før turen går ned for å henge opp litt bilder og andre smådetaljer.

Ha en fredfylt dag!

Hypern
28-02-2023, 14:47
G’mooorgen. Etter tre år fikk vi endelig svigerbeistet ut av huset. Ikke mer pleiersker og annet fremmedfolk ut og inn huset. Ikke mer BING-BONG til alle døgnets tider. Deilig ….

Sto for sjauing av møbler uten nevneverdig hjelp og føler det i kroppen. Men en tur i boblebadet og en bourbon og coke før leggetid gjorde underverker. Ingen telefoner midt på natta ihvertfall. Hjemmet er svært bra (og dyrt) men de vil ta godt vare på henne.

Men nå skal det nislappes av før turen går ned for å henge opp litt bilder og andre smådetaljer.

Ha en fredfylt dag!

Satser på at det ikke blir som Ullern Helsehus her til lands, men men i USA er det vel faktisk mulig å betale seg til bra pleie. Her på berget har vi uansett en evneveik helseminister.

Jaja - god dag fra Oslo, her skal man snart på et møte og så en øl med en kompis.