PDA

View Full Version : Glad onsdag:-)

EB
15-02-2023, 06:30
God morgen fra den blå stuen på Ris. Fyr på peisen og kaffe i koppen. Skal se dette blir en fiiin dag.

Someone
15-02-2023, 06:43
God morgen fra Clarion Stavanger. Får vel sjekke hva de har disket opp med frokost nå. Hjem med SK4026 i ettermiddag

SudCaravelle
15-02-2023, 07:06
God morgen fra Bæægen. Nydelig middag i går på hotellet. Nå frokost og ett møte før man hopper på et tidligere fly enn booket - rett til svigers for middag.

Eirik
15-02-2023, 07:15
God morgen fra Munchen.
Her er frokost på kafe allerede inntatt, i.o.m. på ´Thailandsk tid ennå. Aldeles strålende tur til strand og jungel med Thai B777, Bangkok Air A319, og i går natt Lufthansa A350 BKK-MUC direkte. Sceneskifte så det holder, fra 35+ til 1-, men alt går seg vel til etterhvert.:)
Litt´kjedeligere flyutvalgt på BKK enn før pandemien (Thai`s A380 og 747 står parkert), men fikk i alle fall notert bak øret at fremdeles mulig å fly Emirates A380 mellom Bangkok og Hong Kong i First for en noenlunde rimelig penge.

SK384
15-02-2023, 08:48
God morgen fra Kongsberg.

Stille og fredelig her i dag. Kona er på jobb og ungene på skolen. Far skal prøve å planlegge litt av neste ukes undervisning i løpet av dagen samt delta på et nettmøte om fakultets økonomi som vist er ganske skral for tiden,

Fnate
15-02-2023, 10:37
God morgen fra Lillestrøm. Starter dagen med hjemmekontor fra sengen, faktisk. Jobbet fra jeg våknet til jeg sovnet i går så jeg var litt trøtt. Men her får jeg kaffe på sengekontoret og greier. Alt er f-ings idyll.

Nå venter snart et lite flytreff som skulle skjedd i går, men som ble avbrutt av plutselig jobb.

Ha en best dag

Twin Otter
15-02-2023, 10:55
Morn fra Forus. Startet dagen med litt IT-krøll men det ordnet seg med en telefon til IT-support. Ellers kaffe i koppen og ellers bare bra. Reiser inn til Stavangeren for live-innspilling av en podkast jeg følger ukentlig i kveld. Ha en fin en!

TriStar
15-02-2023, 11:40
For formiddag fra R11 til Lillestrøm. Her blir det noen timer med messe på «Holdbar» og «Umami». Sannsynligvis etterfulgt av litt god mat og drikke på en eller annen sjappe i Oslo… Ha en finfin onsdag[emoji3]

svgflyer
15-02-2023, 11:46
God morgen fra SVG. Blir visst alternativ rute for meg på vei til HKG da LH har fått et aldri så lite brudd på en kabel. :)
Ha en fin en!

Twin Otter
15-02-2023, 12:03
God morgen fra SVG. Blir visst alternativ rute for meg på vei til HKG da LH har fått et aldri så lite brudd på en kabel. :)
Ha en fin en!

Ja her er det mange som får nye ruter. Hører gjerne fra deg hvilken rute det ble i stedet.

OJB
15-02-2023, 13:25
God morgen fra Tranby,
Startet dagen ut med 4004 fra SVG østover fjellet idag. Fint vær omsider , men rimelig grått over hele Østlandsområdet.
Signalproblemer på Oslo S fikk jeg også erfare litt i morges og kom ca 45 minutter sein til møtene mine her ute.
En liten tur oppom moder'n på Jar i ettermiddag/kveld før jeg tar siste kjerra vestover igjen i kveld.
Ha en fin dag.

LN-MOW
15-02-2023, 13:32
G’morgen fra regnværet. Stor pakke fra Christer Falck i posten i går, så kvelden ble brukt til ripping av cd’er. Good times. Digger Norske Albumklassikere. Oppe i 400 titler totalt nå, crowdfundet på to år. Vanvittig imponerende! I tillegg kommer LP’er og bøker.

Blir en tur på dynga, før arbeidsdagen kaller. Merket ikke så mye til problemene til SAS i går, annet enn at det var stillere enn normalt. Men vi merker vel etterhvert om noen EB-poeng er på avveie ..