View Full Version : Glad onsdag:-)
God morgen fra den blå stuen på Ris. Fyr på peisen og kaffe i koppen. Skal se dette blir en fiiin dag.
God morgen fra Clarion Stavanger. Får vel sjekke hva de har disket opp med frokost nå. Hjem med SK4026 i ettermiddag
SudCaravelle
15-02-2023, 07:06
God morgen fra Bæægen. Nydelig middag i går på hotellet. Nå frokost og ett møte før man hopper på et tidligere fly enn booket - rett til svigers for middag.
God morgen fra Munchen.
Her er frokost på kafe allerede inntatt, i.o.m. på ´Thailandsk tid ennå. Aldeles strålende tur til strand og jungel med Thai B777, Bangkok Air A319, og i går natt Lufthansa A350 BKK-MUC direkte. Sceneskifte så det holder, fra 35+ til 1-, men alt går seg vel til etterhvert.:)
Litt´kjedeligere flyutvalgt på BKK enn før pandemien (Thai`s A380 og 747 står parkert), men fikk i alle fall notert bak øret at fremdeles mulig å fly Emirates A380 mellom Bangkok og Hong Kong i First for en noenlunde rimelig penge.
God morgen fra Kongsberg.
Stille og fredelig her i dag. Kona er på jobb og ungene på skolen. Far skal prøve å planlegge litt av neste ukes undervisning i løpet av dagen samt delta på et nettmøte om fakultets økonomi som vist er ganske skral for tiden,
God morgen fra Lillestrøm. Starter dagen med hjemmekontor fra sengen, faktisk. Jobbet fra jeg våknet til jeg sovnet i går så jeg var litt trøtt. Men her får jeg kaffe på sengekontoret og greier. Alt er f-ings idyll.
Nå venter snart et lite flytreff som skulle skjedd i går, men som ble avbrutt av plutselig jobb.
Ha en best dag
Twin Otter
15-02-2023, 10:55
Morn fra Forus. Startet dagen med litt IT-krøll men det ordnet seg med en telefon til IT-support. Ellers kaffe i koppen og ellers bare bra. Reiser inn til Stavangeren for live-innspilling av en podkast jeg følger ukentlig i kveld. Ha en fin en!
For formiddag fra R11 til Lillestrøm. Her blir det noen timer med messe på «Holdbar» og «Umami». Sannsynligvis etterfulgt av litt god mat og drikke på en eller annen sjappe i Oslo… Ha en finfin onsdag[emoji3]
svgflyer
15-02-2023, 11:46
God morgen fra SVG. Blir visst alternativ rute for meg på vei til HKG da LH har fått et aldri så lite brudd på en kabel. :)
Ha en fin en!
Twin Otter
15-02-2023, 12:03
God morgen fra SVG. Blir visst alternativ rute for meg på vei til HKG da LH har fått et aldri så lite brudd på en kabel. :)
Ha en fin en!
Ja her er det mange som får nye ruter. Hører gjerne fra deg hvilken rute det ble i stedet.
God morgen fra Tranby,
Startet dagen ut med 4004 fra SVG østover fjellet idag. Fint vær omsider , men rimelig grått over hele Østlandsområdet.
Signalproblemer på Oslo S fikk jeg også erfare litt i morges og kom ca 45 minutter sein til møtene mine her ute.
En liten tur oppom moder'n på Jar i ettermiddag/kveld før jeg tar siste kjerra vestover igjen i kveld.
Ha en fin dag.
G’morgen fra regnværet. Stor pakke fra Christer Falck i posten i går, så kvelden ble brukt til ripping av cd’er. Good times. Digger Norske Albumklassikere. Oppe i 400 titler totalt nå, crowdfundet på to år. Vanvittig imponerende! I tillegg kommer LP’er og bøker.
Blir en tur på dynga, før arbeidsdagen kaller. Merket ikke så mye til problemene til SAS i går, annet enn at det var stillere enn normalt. Men vi merker vel etterhvert om noen EB-poeng er på avveie ..