View Full Version : Endelig mandag:-)
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. I dag utvides hjemmekontoret med en samarbeidspartner og kaffepausene og lunsjen blir lengre og effektiviteten går ned…men av og til er jo det også hyggelig. Mandagen byr ellers på en treningsøkt. La uken begynne.
SudCaravelle
13-02-2023, 07:04
God morgen fra A-319 på vei til OSL. Oslo Taxi var rause i dag med en klassisk dråsje-mæsje.
En god del møter og en middag skal vi nok rekke.
God morgen fra Hvalstad. Her rekker jeg en kaffe før han minste skal tas med på en sjekk. Da blir det også bil til jobben og jeg kan nyttegjøre kona som aupair-ballast i bilen. Så går det slag i slag med barn som skal på trening, kone som jobber sent og en podcast som må spilles inn. Ha en fin dag
God morgen fra Kongsberg.
Om noen få strakser bærer det avsted til sykehuset for å ta blodprøver. Jeg må ta prøver annenhver uke så lenge alt er stabilt slik at de har kontroll på de immundemende medisinene. Senere på dagen ringer nok livlegen min med resultatene. Alt kjennes veldig greit ut så jeg tror ikke de skal gi de store overraskelsene. Ellers er planen å få jobbet litt i løpet av dagen.
God morgen fra hjemmekontoret som akkurat er åpnet. Tannlegebesøk om noen timer og i ettermiddag blir det SAS til til SVG for to møter på tirsdag. Overnatting på Atlantic og har booket middag på Fisketorget. Ha en finfin start på uka[emoji3]
Go mandag fra Oslo.Her har jeg et møte kl 10 og så får jeg se om det dukker opp noe ledig vakter i kveld på sykehuset, det vil nok det. Dvs det har allerede dukket opp noe, men på en avdeling jeg har litt ambivalent forhold til så avstår.
Livet som tilkalling gjør at jeg kan velge litt fritt.
I mellomtiden får jeg lade mobilen (har egentlig sluttet å lade mobilen på nettene mtp ting som kan skje da, har lest noen skrekkhistorier og det er vel egentlig et faglig råd fra brannvesenet om å ikke gjøre det).
Morn fra hjemme. Funket dårlig å stå opp i dag, men fikk levert arvingen i barnehagen og plassert meg i senga igjen.
God morgen fra Forus,
Første morgen med solgløtt på vei til jobb. Det går definitivt mot lysere tider nå. Første morgenmøte er ferdig , en kjapp kaffepåfyll før neste møte nå.
Dagen blir full av beslutninger som skal tas i prosjektet.
2 jobbturer er planlagt denne uken , en kort og en lang.
Ha en fin dag.
God morgen fra A-319 på vei til OSL. Oslo Taxi var rause i dag med en klassisk dråsje-mæsje.
Tilfeldig nummer?
God dag fra bortekontoret. Ny uke, og nye arbeidsoppgaver, eller "rullering" om det kalles.
Nøyaktig en måned til man setter beina på utenomnordisk jord for første gang på noen år. Må vel ha vært Dublin i 2019, tror jeg? Var dog i Kiel i 2020, men satte ikke beina på bakken.
Ha en god en :)
Chriscross
13-02-2023, 09:44
God morgen. Arbeidsdagen har pågått hjemmefra noen timer, men rar nok siste hslvdel på kontoret.
Kanskje litt slalom i kveld.
Twin Otter
13-02-2023, 10:19
God formiddag fra Forus II. Setter pris på solgløtt her også selv om det fortsatt er mørkt når jeg reiser på jobb. Men merker at ettermiddagene er lysere. Så det går utvilsomt mot vår. Fire vakter på rad nå før det blir langhelg! Det gledes! Ha en fin dag forumister!
God lunchtid fra bortekontoret på Gaustad. Litt mør i bollen etter en riktig fin flight hjem med Sunclass i går. Vi landet bestemt og med Proseccoglass i hånda sånn kl 22:50.
I dag passet det derfor ekstremt bra å begynne å dille med nye mailsystemet. Fikk det til å funke så jeg kunne jobbe i ferien, men konverteringen til Google Workspace på kontormaskinene var ikke like elegant. Nå har jeg også 3.907 uleste eposter i innboksen på 17.223 eposter. Så da har vi det å drive med da. :)
Ha en fjong dag.
Hepp hepp .. G’morgen fra North Georgia, hvor det er kaldt men pent.
Spennende match i går hveld men pauseshowet var nok mest for blodfansen. Det mest spennende var om noen ville falle av de flyvende plattformene eller om noen ville blitt skutt ned .. ;)
Fridag, Mad Dog Monday og forøvrig lite annet, men det holder.
Og denne Mad Dog Monday feirer vi med et bilde av the hometown airline Vanguard og vår MD87 N136NJ tatt i nettopp Kansas City.