PDA

View Full Version : Det er lørdag!

Hypern
11-02-2023, 06:20
God lørdag fra Oslo hvor man om kort tid løper ut døra for en dagvakt på sykehuset oppi høgget her. I kveld blir det en fest hvor alkoholfaktoren ryktes å være høy. Får iallfall mye ut av denne lørdagen. Ha en fin fin lørdag hvor hen dere er

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Someone
11-02-2023, 08:40
God morgen fra Asker. Ser ut som det glass og metall bøtta ute blir godt fylt opp etter gårsdagens festligheter. Kona skal ut i kveld, så da passer det fint med et et persons rakfisklag så snart barna er i seng. Hvilket minner meg om at jeg kanskje bør få hentet de hos barnevaktene i løpet av dagen. Ha en fin dag

TriStar
11-02-2023, 09:08
God morgen fra Grønland. Fin form til tross for en litt fuktig middag med gutta på Mantra i går. Må være en av hovedstadens beste indere, en god femmer på terningen. I kveld skal man i 60-årslag så må vel ut å ordne med en gave. Litt alpin-VM blir det vel også tid til, og kanskje man får lurt in Leeds - ManU på søndagen. Ha en finfin helg[emoji3]

Futura
11-02-2023, 09:08
Det er lørdag ja...
Allerede 3 plussgrader i "solsteiken" her i Lommedalen og varmere skal det bli. Dermed gode forhold for aktiviteter på utsiden av huset. Årne litt på biler, årne litt i garasjen, kjøre kona til Nadderud for å organisere 2 treningskamper for våre damelag. Lyn skal spille mot Toppserielaget kl 13 og kl 15 blir det nabo oppgjør, da kommer Bjørnevatten, fra Kirkenes for å spille mot vårt 2.lag. Neste helg skal vi på hytta og bygge om solcelle anlegget fra 12 til 24 volt, montere ett panel til og installere inverter på 3000watt, som vil gi oss mulighet til ett par timer med elbil ladning per dag, så i dag må jeg kjøpe inn sikrings skap og diverse annet. Ved 18 tiden skal vi på Pizza Nini (Beste pizzaen i Bærum) og feire at fotball sesongen er i gang.

Da vi i juni var med Norse's åpnings flight til FLL, bodde vi 3 netter i Fort Myers Beach. Stedet vi bodde på, Outrigger Beach Resort var under oppussing, en oppussing som pågikk i et halvt år og må ha kostet over 1 mil dollar. 2 uker før de var ferdig, skulle det komme en storm. Det kom en orkan... Ian raserte hele fort Myers Beach og "vårt" sted ble heller ikke spart. Stedet var familie eiet og er nå solgt. Om en av de store hotell kjeden har kjøpt det, eller om eiendoms utviklere skal bygge boliger vet jeg ikke men det er i alle fall solgt, fant jeg ut i går. Trist som faen.....

Ha en trivelig dag, uansett hvor i verden du er...

Concorde98
11-02-2023, 09:17
God morgen fra Lillestrøm.

Her på deltaet skinner sola og man har gått en morgentur allerede. Soloppgang med perlemorsskyer var flott! [emoji4]
Nå ventes det inne på at Elkjøp som leverer ny mikrobølgeovn og stekeovn mellom 9 og 14 skal ankomme. Forhåpentligvis kommer de om ikke så lenge...

Småflytur er planlagt i morgen for en tid tilbake, men det er jo avhengig av været, som har vært stang ut denne vinterens helger for å si det forsiktig.

Ha en super en! [emoji4]5288252883528845288552886

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

SudCaravelle
11-02-2023, 10:52
God morgen fra Knausen. Frokosten er inntatt og vi har familieråd om hvor denne dagen skal gå.. Ser ut som bilvask på Ensjø med tur på Kampen, Centra og solo-tur for far i bakgården. Må vel pakke litt også da det blir BGO mesteparten av ulen før MIA på fredag.

52888

Discus
11-02-2023, 13:51
God formiddag fra heimen, ingen planer bare slappe av i helgen. Ha en strålende helg!

LN-MOW
11-02-2023, 13:53
G’morgen .. Pizza Nini, ja .. var ikke det første ordentlige pizzasjappa i Bærum? Brukte en del kroner der i starten.

Smågrått her i semitropiske strok .. Jobber med outsourcing av svigerbeistpleie, på tide noen andre overtar før hun dreper oss. Så det blir inspeksjon av noen oppbevaringsbokser i dag …

Snorkende bikkje inspirerer .. nå skal det lures litt.

Discus
11-02-2023, 14:01
G’morgen .. Pizza Nini, ja .. var ikke det første ordentlige pizzasjappa i Bærum.
Kom ikke Peppes på Stabæk før Nini?

LN-MOW
11-02-2023, 14:13
Kom ikke Peppes på Stabæk før Nini?

Mulig ..... Begge ble mye brukt.

Fnate
11-02-2023, 14:35
God formiddag fra Tenerife. Siste dagen i dag før en forhåpentligvis på tiden hjemreise med OY-VKF i morgen. Om den er i rute er det første gang siden midten av november.

I går kveld tok vi med opphavet på 13 retters tastingmeny på "1973". Også absolutt noe å anbefale om man er her i bygda. Ikke helt stjernenivå, men veldig bra og lokal entusiasme. Nok en gang en rett jeg svelget sånn 3-4 ganger, men det var geitehjerne. Så jeg føler meg unnskyldt.

Nå lunch. Ha en fin en!