PDA

View Full Version : God fredag!

Swedeline F28
10-02-2023, 04:48
God morgon från nattbussen från Lidingö till Ropsten. Upp tidigt i ottan för att åka Brussels från Bromma till Bryssel och vidare till Lissabon för ett par dagars turistande.

Ha en riktigt fin dag allesammans!

EB
10-02-2023, 05:52
God fredag fra Ris. Kom behagelig hjem med toget i går kveld. Nå et par timers arbeid før kursen settes mot Vegglifjell og hyttetur med venner. Ha en bra fredag en best start på helgen.

Ruby
10-02-2023, 06:16
God morgen fra SVG og SK4144.
Da er en klar for tur til Bergen og jobbhelg.
Ganske magert belegg her i dag, litt trist å se, men det går jo enda en maskin bare 15min etter denne.
På morran har det vert noe haglbyger så det blir garantert de-ice før kursen settes nordover.
Ha en glitters fredag :)

Twin Otter
10-02-2023, 07:51
God morgen fra Forus. Klar for ukas siste økt. Fire vakter på 9,5 t på rad er lenge. Men så har jeg uansett minst en dag fri i uka og DET er deilig. Ser frem til å kunne ligge litt lenger i senga i morgen. Men først er det kaffe og skrankejobbing. Ha en fin dag forumister!

Chriscross
10-02-2023, 08:16
«God» morgen fra Fbu. Starter med en tung samtale på morgenen, men satser på at dagen går oppover etter det. Er fasinerende hvordan noen mennesker suger energien ut av deg. Da er det viktig å huske at 80-90% er innmari hyggelige å møte.

Blir muligens slalom i kveldinga.

Ønsker alle en god fredag.

OJB
10-02-2023, 08:25
God morgen fra Tranby,
Ukas siste jobbtur østover fjellet med 4002. Fint klart og kaldt vær over idag.
I forhold til tidligere år så har alle alpinanlegg slått av flombelysningen. Det har liksom vært greit å se "landemerkene" som Hovden , Gaustablikk , Rauland , Kongsberg osv. vinterstid. Vi forstår jo alle hvorfor nå.
Returen går med 4031 i ettermiddag hvi jeg rekker den.
I kveld er det samling i lokallaget og utarbeidelse av lokalvalg program for neste periode.
Ha en fin dag.

SK384
10-02-2023, 08:36
God morgen fra Kongsberg.

Om en times tid bærer det avsted til kontoret på Notodden for en samtale med en kollega samt et møte etterpå. Kjekt med fysiske møter av og til og ikke bare Zoom møter. Ellers ikke de store planene for dagen. Kanskje litt fysisk aktivitet hadde gjort seg om mildværet fortsetter.

Someone
10-02-2023, 08:46
God morgen fra Hvalstad. Ble to turer til barnehagen i dag, da jeg på første forsøket glemte et par ting. Hjemmekontorering, før arvingene skal kjøres til de gamle så snart skolen er ferdig. Så blir det litt festivitas på kona og meg. Ha en fin dag

Henshaw
10-02-2023, 09:04
Morn fra jobb. Får legge inn en liten innsats her, før man i ettermiddag setter kursen mot ho mor i Sandefjord.
Når man først er der nede skal man ha en liten reunion fra barneskolen/overraske gamle læreren vår på 80-årsdagen.

SudCaravelle
10-02-2023, 10:36
Nydelif fredag fra bortekontoret. Pannekakefrokost med hele banden, kiroparaktor og deretter kontoret hvor det er fire til stede.. Ahh..

Dragen skal på utagerende langlunch - se det betyr Indisk SUV til jobb og calzone/kinokveld i sofaen med alle arvingene.

SK384
10-02-2023, 10:56
Hjemmekontorering, før arvingene skal kjøres til de gamle så snart skolen er ferdig.

Jeg skjønner jo at jeg kvalifiserer til betegnelsen gammel siden to barnebarn har meldt sin ankomst siste årene og datter og svigersønn gjerne benytter anledningen til å la mormor og morfar passe barna. Koselig det å ha barnebarna. Fordelen med barnebarn er at en kan levere dem tilbake når det er nok.

kimpe
10-02-2023, 11:06
God formiddag fra Skaun!

Her laver snøen fortsatt ned, så måtte ut å brøyte i dag tidlig! Straks kommer bøtteballetten og shiner huset til helga, godt å slippe den biten selv.

Kom hjem fra noen dagers konferanse i London i går kveld, kan trygt si det var "luftig" både på OSL og på TRD... Ingen kaffe eller te på siste flight pga turbulensen, kan meget godt forstå crewet droppet det ja. :)

Snart helg med morsdag og endelig en hel uke hjemme neste uke! Da er kona derimot på reisefot igjen, så Valentines skal feires som jeg selv vil: Med Champions League-fotball på TV og en god Pizza og pils på bordet! MAKAN!

God helg alle sammen!

Kim

LN-MOW
10-02-2023, 13:22
G’morgen …. dårlig sikt ute, men såvidt over minima så får håpe pleiersken slipper holding i rundkjøringen.
Nyter siste morgen med fred og ro. Rush på radioen, så fint å kunne dra på litt. :musikk

Snart helg!

Fnate
10-02-2023, 13:34
God formiddag fra Tenerife. Snart ut og gomle lunch på "Ittaliener'n". Han på "hjørne". Hadde middag på "Kinneser'n" i går. Er ikke høy "Vindern faktor" her nede. :)

Men på hotellet her har det rykket inn noe EU-parlament folk. Resepsjonen var veldig stolte av at en eller annen fyr kom. Disse prater også så høyt og mye i telefonen at jeg tror EU kunne satt ned bananavgiften med flere prosent ved å bare ta fra dem telefonene. Særlig en Italiener jeg hører hadde ikke behøvd telefon med mindre det er overseas samtaler.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230210/1d02fde348c766e92dd4ee6a45c3413f.jpg

13 retters middag med reke-egg og litt halvrå blekksprut i kveld. Vinpakke blir nødvendig.

Ha en fin dag. Schnakkes!

Cecilie
10-02-2023, 16:14
God ettermiddag fra SVG, hvor jeg venter på at SK4031 skal lande så jeg kan komme meg avgårde med SK4032 :p Foreløpig en time forsinka nå, er det snøvær på OSL?

LN-MOW
10-02-2023, 16:20
God ettermiddag fra SVG, hvor jeg venter på at SK4031 skal lande så jeg kan komme meg avgårde med SK4032 :p Foreløpig en time forsinka nå, er det snøvær på OSL?

Ser sånn ut ...

Weather: SN BR (moderate snow, mist)

Midtiblinken
10-02-2023, 16:21
Nydelif fredag fra bortekontoret. Pannekakefrokost med hele banden, kiroparaktor og deretter kontoret hvor det er fire til stede.. Ahh..

Dragen skal på utagerende langlunch - se det betyr Indisk SUV til jobb og calzone/kinokveld i sofaen med alle arvingene.

Indisk? Er det Tata Marsalla?

dc-8-63
10-02-2023, 17:43
Indisk? Er det Tata Marsalla?

Range Rover :p

Midtiblinken
10-02-2023, 18:10
Regnet med det…

LN-MOW
10-02-2023, 22:23
Og knappe halvtimen etter at fruem kom hjem fra seminaret sitt, tikket denne inn ...

This is to notify you that several members of our team have tested positive for COVID since the conference and you MAY have been exposed to them during the event. If you are experiencing Flu-like or other Covid symptoms please get tested and take precautions accordingly. If you test positive bla bla bla .......

Og sånn går no dagan .....