View Full Version : En meget god torsdag fra Bainbridge….
…….en liten öy nesten i fremtiden :D for her ser vi daglig 777-9 i lav hoeyde over oss…..uansett naatiden eller fremtiden livet er godt her ute. Har akkurat funnet ut at jeg maa slutte med frisör timer paa morgenen, det serveres öl hos barberen paa ettermiddagen og i dag var kunden för meg han som eier Bainbridge Brewery og hadde med seg en krukke (Growler) med noe meget godt i.
Saa naa er man ferdig frisert (kort nok til aa bli godkjent paa Ris) for Paia - Maui.
Og der kommer det en DHC-2 Beaver knatrende (hmmm kanskje Bainbridge er Back to the Future ? - muligens en Land Rover kan fungere som en DeLoeran - tidsmaskin fra 777-9 til DHC-2 Beaver). Uansett jeg tror ikke at Jödiske Spacelasers er det som starter skogbrannene - ref. MTG Georgia US).
God Morgon från Landvetter,
På väg mot en heldags workshop i CPH innan turen går med (åter)premiären för SAS till JFK. Önskar alla en fin torsdag!
God torsdag morgen fra Røros. Klar for lott kontorering før det blir et heldagsmøte i regi av destinasjonsselskapet. Etter planen tar Widerøe meg hjem i kveld.
God morgen fra Hvalstad. Her ligger vi før skjema for barnehagelevering, selv med en som stod opp med feil ben i dag. Løping i lunsjen, før det etter planen i kveld skal drikkes øl og spises gris på Den Glade Gris. Ha en fin dag
SudCaravelle
09-02-2023, 08:03
Hepp fra bortekontoret.. Deilig 2k i bassenget i dag og ei rykende varm kopp med Evergood på pulten. For første gang i mitt liv har jeg meldt meg inn i sett slik helsestudio i nabobygget og planen er og ikke se ut som faren til Dragen innen sommeren.
Kos dere.
God morgen fra Kongsberg. Fint vær her i dag med 2 grader og sol. Det må etterhvert utnyttes til en liten trim utendørs. Ellers må jeg få gjort unna litt undervisningsforberedelser.
Det ser forresten ut til at det går mot et rehabiliteringsopphold i løpet av våren. Jeg skal snakke med Riksen i dag om henvisning. Jeg tror det vil være nyttig med tanke på å få trent seg opp igjen. Det var kort ventetid for transplanterte så jeg håper vi kan få det til i løpet av våren. Formen er forøvrig fin, men jeg er nokså redusert fysisk sett etter operasjonene i fjor.
God ettermiddag fra Forus,
her er halve dagen gått i møter allerede i prosjektet.
Kjapp lunch nå før neste del av arbeidsdagen. Konferanser med kollegene i Curitiba, Brasil denne ettermiddagen.
Ha en fortsatt fin dag.
God morgen fra Tenerife. Her bærer det snart ut for lunch hos "Ittaliener'n". Så skal vi visst gå 10.000 skritt (muligens fordi det tar oss forbi noen klesbutikker der noen vil).
Elefanten har flyttet inn til Bestemor, for der har de kake.
Dagene går og de er avslappende. Litt ugunstig at vi bytter epostsystem mens jeg er på ferie. Det skapte en del klabb og babb, men ellers bra.
Ha en fin dag!
G’morgen .. Fortsatt fredsmodus i heimen. Varer helt til i morgen. Feirer med kyllingstrips (gutta) og ekstra kaffe. Keurig. Stas.
Men nå skarre jobbes.