View Full Version : Ukens første onsdag!
Gratulerer med ukens første onsdag. Her sitter jeg ned kaffekoppen og venter på å rusle mot Flytoget.
Skal ned til Barcelona på en messe der jeg tydeligvis ikke er spes alene om å skulle. Det blir møter, det blir øl og litt kurs før jeg ender opp fortumlet i sofaen hjemme igjen om sånn ca 44 timer.
Ha en ekstra best dag
God morgen fra Hvalstad. Her løper vi rundt i holding, mens vi venter på både BHG og SFO skal åpne. En "ekstern" lunsj er planlagt, til avvaksling fra kantina. Ha en fin dag
God morgen fra Grønland. Kaffe og nyheter på morningen før hjemmekontoret åpnes. Trist med Flyr, de satset høyt og tapte… Ingen jobbreiser så langt i år, men mye å henge fingra i på kontoret. Rapporter skal leveres både internt og eksternt. Ha en finfin onsdag[emoji3]
God morgen fra Kongsberg. Nå settes kursen om ikke lenge til Kongsberg sykehus for litt blodprøver. Det er slikt transplanterte må gjøre et par ganger i måneden. Deretter går ferden videre til Porsgrunn og campusen vår der nede for litt møter og samtaler med kollegaer.
Glad start på februar. Her snakker vi frionsdag og det kjennes helt greit. Nå kaffe, forum og NRK Stor Oslo. Satser på et lite vinlotteri i løpet av dagen….så da må premiene handles inn før trekning. Nå kaffekopp nr. 2:-)
En morgen gryr,
Uten Flyr,
Som dugg for solen,
investorenes drøm falt til jorden.
God morgen fra R13 Mjøndalen - Lysaker. En ny dag i tjeneste for ett flyselskap som snart er 90 år. Litt blandede følelser for en dag som dette. Trist for både ansatte og luftfartsfamilien i Norge. Flyr prøvde å gjør ting på en bra måte, men det var nok for lite for sent. De vant jo til og med hovedavtalen med staten på de største rutene i Norge, men da staten stod klar for å begynne å reise igjen etter pandemien, så bare trakk Flyr seg ut fra rutene de hadde vunnet. Rart.
Uansett, dette er nok bra for det skandinaviske luftfartsmarkedet, der alle andre matekder har tjent penger som gress, så har man her på bjerget tapt mye penger. Kanskje det blir lettere å komme i balanse nå?
Månedsavslutning og avsetninger på programmet i dag. Gjesp!
SudCaravelle
01-02-2023, 07:50
God morgen fra Tyskland. Lurer på om jeg er litt småalergisk for hvete og chardonnay-druer? Tror det blir rett i møte og lite av den planlagte frokosten.
God ettermiddag fra Forus,
En god dag i Prosjektet , travelt som vanlig.
God underholdning er det også.
Ingen spesielle planer for ettermiddagen.
Ha en fortsatt fin dag