PDA

View Full Version : God mandag morgen fra Ris

EB
30-01-2023, 05:51
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kom fint og 40 minutter tidligere hjem med Icelandair sin 757 i går kveld. Ny uke og ingen reiser planlagt…føles rett og slett magisk ut. Ha en best start på uken.

SudCaravelle
30-01-2023, 07:23
God morgen fra en Lexus. Dette blir den siste Uberen dragen booker på en stund og denne turen ender hos verkstedet for å hente god-sleden. Lyden av 3.8 liter med tørste sylindre blir godt igjen.

Blir en hektisk dag med blant annet en presentasjon som skal holdes i Tyskland i morgen.

Someone
30-01-2023, 07:32
God morgen fra kontoret. Kunne konstatere det pleier gå raskere med L1, enn dagens tur inn med bil på E18. Bilbytte i dag, så da leveres Polestaren inn og en Jaguar I-Pace skal hentes. Ha en fin dag

Chriscross
30-01-2023, 07:47
God morgen fra kontoret. Morgentrim og havregrøt unnagjort. Kan bli en dag med kjipeavgjørelser på jobb, men satser på slalom i ettermidag. Må også få booket fn tur med Eurostar. Tips om hvordan en får rimeligere billetter mottas med takk.

Hypern
30-01-2023, 08:47
God morgen fra kontoret. Morgentrim og havregrøt unnagjort. Kan bli en dag med kjipeavgjørelser på jobb, men satser på slalom i ettermidag. Må også få booket fn tur med Eurostar. Tips om hvordan en får rimeligere billetter mottas med takk.

Eurostar er vel blant Europas dyreste togbilletter og det lønner seg vel der å bestille så tidlig som mulig ofte. Du kan lese mer om det her hos togguru nr 1 i verden the man in Seat 61
https://www.seat61.com/trains-and-routes/london-to-paris-by-eurostar.htm#fares

God morgen fra Oslo. SKal på et kurs denne uka så får vi se hvordan det blir!

Ruby
30-01-2023, 09:24
God mårnings fra SVG hvor det ventes på at bolaget skal ta meg til BGO. To vakter skal jobbes før retur hjem i morgen eftan. Før jobb i eftan går turen innom opphavet for lunsj.
Her i Stavanger er det gråvær med innslag av relativt kraftige regnbyger.
Ha en flott mandag :)

Twin Otter
30-01-2023, 09:33
God morgen fra Forus. Man har kommet til bunns i dagens termos på en halv liter kaffe og kaffemaskinen er i ustand. Får kanskje gi kaffen fra den svære kaffetrakteren i kantina en sjanse? Eventuelt vurdere en større termos? Været er litt sånn ymse med vind og regn her i sør-vest så det er greit man har en jobb som hovedsaklig utføres innendørs.

SK384
30-01-2023, 09:42
God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en fin dag her i dag. Temperatur på rundt 0 grader på morgenkviste og lettskyet vær. Nå er det først et møte med jobben om et kvarters tid. Deretter får en prøve å få seg litt mosjon etterpå.

Jeg er litt spent på hvordan det går med Flyr. Vi har billetter med dem til Paris i juni og med dagens nyheter så spørs det hvordan det går med dem. Flyr hadde rimelige billetter de dagene og ingen av de andre selskapene har noe i nærheten av de prisene. Jeg er litt forberedt på at turen går i dass, så jeg ser litt etter mulige alternativer.

OJB
30-01-2023, 10:14
God morgen fra Forus II,
Morgenmøter unnagjort og tid for å planlegge aktivitetene for februar måned. Det blir både korte og lange turer den neste måneden også i prosjektet.
I kveld , styremøte i lokallaget .
Ha en fin dag.

Discus
30-01-2023, 10:28
God formidddag fra Gardermoen - straks ut på tur igjen. Ha en fin dag!

Fnate
30-01-2023, 10:34
God morgen fra Lillestrøm. Her har man både stått opp og kontorert en liten stund. Deilig med hjemmekontor i blant. Nå skal jeg snart hoppe i dusjen og så ut og handle oss lunch.

Når vi i tillegg kan sette oss ned her i "gigantkonsernet" og se på januartallene at vi traff best-case budsjettet vårt, så er det fint. Ekstra fint faktisk, for det går jo ikke helt på skinner i konsumentmarkedet for ikke helt livsnødvendige ting om dagen. :)

Men som vi sier: "Enkelte dager føles det ekstra best å være best"

Ha en fin en

LN-MOW
30-01-2023, 13:11
G’morgen .. Frokost er over og konemor har allerede planlagt fridagen min minutt-for-minutt .. Ser for meg at det blir nødvendig med litt sabotasje.

Vått og pluss 8 på utsiden .. Lite håp om bedring på noen dager ..

LN-MOW
30-01-2023, 17:34
Første økt overstått og godkjent. Dropper resten. Har vært flink nok nå.

Klarte Wordle i NYT med et nødskrik. Dermed har jeg 50 strake! Muligens et tegn på at den er lettere enn flyplass-versjonen.

SK384
30-01-2023, 19:05
Jeg er litt spent på hvordan det går med Flyr. Vi har billetter med dem til Paris i juni og med dagens nyheter så spørs det hvordan det går med dem. Flyr hadde rimelige billetter de dagene og ingen av de andre selskapene har noe i nærheten av de prisene. Jeg er litt forberedt på at turen går i dass, så jeg ser litt etter mulige alternativer.

Da ble det til at jeg booket en plus pro billett hos SAS også. Vi er fleksibel innen for den uken vi skal dra og jeg fant plus pro billetter til en noenlunde grei pris noen dager tidligere enn opprinnelig plan. Så får vi se om det blir tur med Flyr eller SAS når den tid kommer.