View Full Version : Glad søndag fra Reykjavik
God morgen fra Island. Gårsdagens besøk hos han som startet WoW Air sitt spa/varme kilder/paradis i fjæresteinene er noe av det heftigste jeg har opplevd. At han personlig serverte oss vin og nok vin gjorde ikke oppe elsen dårligere. Nå er det pakking av koffert og et dags program med overraskelser før det blir en 757 hjem til Oslo i kveld. Er definitivt ingen 8-16 jobb jeg har…men du verden jeg har verdens beste jobb. Nyt arbeidsdagen du også.
God morgen fra Hvalstad. Blir en noe lat morgen før vi prøver oss på skøytebanen i formiddag. Dessuten har vi invitert oss selv på middag hos de gamle i ettermiddag. Dog er kommer kona såpass sent hjem at jeg tror min vanlige løpetur på søndagskvelden utgår. Ha en fin dag
God morgen fra Kongsberg.
Stille og fredelig her i dag med termparatur på rundt 0 grader. Ikke de helt store planene her i dag utover å passe et par barnebarn noen timer og deretter få meg litt mosjon. Ellers blir det nok noen timer foran fjernsynet da det er masse sport å se på i dag.
SudCaravelle
29-01-2023, 11:04
Hei fra Knausen. Akkurat ferdig med frokost og noen virgin clementin-mimosaer.
20 (voksne) gjester i dag på fødselsdagsmiddag for junior som alltid de hyggelig men krevende.
Så de har en barnefødselsdag, en voksen, samt selve dagen. Det blir ni fødselsdager bare på ungene i året. Tenk på mormonene da??
God søndag herfra. Droppet skitur i dag pga. temperaturen og at det ble så fin tur tidligere i helgen. Ellers går det med en del tid nå på å booke opp diverse hotellrom for 2023 så jeg får det inn på TrumfVisa 16%-opptjenings-tilbud. ...ellers ingen store planer. Trallala bom, ha en fin dag!
20 (voksne) gjester i dag på fødselsdagsmiddag for junior som alltid de hyggelig men krevende.
Så de har en barnefødselsdag, en voksen, samt selve dagen. Det blir ni fødselsdager bare på ungene i året. Tenk på mormonene da??
Du kunne jo gjort som oss og skaffet deg tvillinger. Det reduserer antall bursdager betydelig. :D
G’morgen .. Gårsdagen ble litt annerledes enn ventet da septikpumpen feilet igjen. Heldigvis fikk jeg tak i rørleggeren og de tok seg av det på garantien. Og skulle bare mangle. De hadde etterlatt en gummiring i tanken som satte seg fast i inntaket ,..
Nå holder jeg hviledagen hellig ….
God ettermiddag fra Oslo. Har noen småting som skal fikses, men som jeg ikke har kommet i gang med enda. Det er vel selve definisjonen på prokastinering. Så får man håpe Liverpool klarer å ta seg videre i FA cupen. Trenger en opptur nå for Klopp og co.
Hum hum fra Lillestraum. Dagen bærer litt preg av at vi feiret jul igjen i går. Det var vin, julemusikk og pinnekjøtt og god stemning hele kvelden. Storsmurfen mente nemlig at hun hadde en julemiddag til i seg. Det tror jeg ikke hun har nå lenger, for å si det sånn. :)
Ellers en relativt standard søndag dette her. En småtintens tur til Barcelona på onsdag og torsdag blir spennende.
Ha en fin kveld. Med eller uten septik
Midtiblinken
29-01-2023, 20:37
G’morgen .. Gårsdagen ble litt annerledes enn ventet da septikpumpen feilet igjen. Heldigvis fikk jeg tak i rørleggeren og de tok seg av det på garantien. Og skulle bare mangle. De hadde etterlatt en gummiring i tanken som satte seg fast i inntaket ,..
Nå holder jeg hviledagen hellig ….
Nå tror jeg du prater dritt.