View Full Version : Glad tirsdag fra Nordpå
God morgen fra Nordpå Fjellhotell. Klar for dag to av strategisamlingen før det blir retur til Røros i ettermiddag. Nyt dagen der du er.
Chriscross
17-01-2023, 06:10
God morgen fra Trd. Frokost nå før toget tar meg nærmere sentrum. Mye stang ut med flybytte+++ gjør at jeg ikke er helt sikker på hvorfor jeg presset meg opp så tidlig. Satser på at uflakskvoten ble brukt opp i går så går som planlagt til hermetikkhovedstaden i kveld.
God sen mandag ikke fra San Francisco, men fra en trikk i Seattle. Uber var så dyrt fra flyplassen (omlag 60 USD) at jeg valgte kollektiv. Billettautomaten skulle ha langt hyggeligere 3 USD så da ble det det. Tanken er å returnere med Amtrak til San Francisco på fredag- siden de kun refunderte til en voucher. United opp fungerte greit det, 0 kø å snakke om i security i SFO og faktisk overrasket over United club som faktisk hadde varmmat. United i eco var ikke noe spesielt men jeg liker skjermer som man kan se hvor man er hen. Alltid trodd at US lounger var direkte kjipe som oftest så det her var en positiv overraskelse. Nå får jeg endelig slått meg litt til ro og det er egentlig helt greit.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Mornings, her ble det RE10 til jobb i dag, en liten omvei vis Asker sentrum. Gitt været kan kveldens løpetur bli av det tunge slaget. Ha en fin dag
SudCaravelle
17-01-2023, 07:18
Enig med deg Hypern at en del av disse lokale United loungene er faktisk ganske så bra.
God morgen fra Knausen. Det ryktes om snøkaos, men jeg må uansett ut til verkstedet i Bærum for å reparere sølvpilen som tydeligvis har fått en gåen vannpumpe. Sikkert reinslig.
God morgen fra R13 mot Lysaker. Det var godt brøytet i Mjøndalen i dag så sykkelturen til stasjonen gikk greit. Frisk var det også, man kan vel konstatere at man våkner når det piskes sludd i ansiktet når man sykler nedover bakkene.
Uansett, nå er jeg klar for sommer! Den kan ikke komme fort nok.
Får vel bruke dagen til litt arbeid, og i tillegg tenke på hva man skal finne på i helgen da man har ungefri.
Twin Otter
17-01-2023, 07:51
God morgen fra Nordpå Fjellhotell.
Der har jeg vært i bryllup en gang! Vinterbryllup, så det var kaldt og fint.
God morgen fra Forus. Ny dag med nysnø på bilen og medfølgende noe treg trafikkflyt på Stangeland men man kom seg frem alikevel. Etter noen timer med diverse oppgaver her blir det midtukefri før helgevaktene starter senere i uken. Blir visst en tur på restaurant i kveld i tillegg til at det ryktes at Apple lanserer oppgraderte Mac'er i løpet av dagen. Det er passe interessant for en som planlegger å bytte ut en sliten laptop. Ha en god tirsdag!
God morgen fra Kongsberg.
Her laver det ned med snø og det har kommet ganske mye i natt og mer skal det bli utover dagen. Jeg har slitt med en kraftig forkjølelse siste tiden. Det er forsåvidt ikke så mye å bry seg om, men når jeg går på immundempende medisiner blir en hardere rammet enn ellers. Det sitter også lenger i. Jeg skulle vært i Drammen i dag, men det utgår. Håper det slipper taket i løpet av uken. Det virker heldigvis som at alt med lever, galle etc er som det skal være og det er jo det viktigste.
Mornings fra R14 en time senere enn vanlig. Inn på bortekontoret for generell kontorering på middels nivå.
Det er utrolig lite som skjer på salg av "øvre midt på treet koseseg ekstra" varer om dagen, så det går mye i å strekke seg i stolen og forsøke å være kreativ. Det er egentlig mye morsommere enn å bare sitte og telle penger. :)
Ha en ekstra fin en
God formiddag fra Forus II,
Morgenmøter er ferdig og innsjekk for morgendagens forflytning østover ; SVG-AMS-DEL-PNQ er gjort.
Det blir greit med en uke med litt varmvær igjen.
Men nå tid for lønsch og deretter litt forberedelser for resten av ukens møter med leverandøren vår.
Ha en fin dag.
God lunch fra Skaun!
Her ligger det rundt 0 grader som det har gjort de siste dagene, men heldigvis ingen nedbør å snakke om.
Nå skal det straks pakkes, før morgendagens lille tur til Dubai. Blir godt med en uke i varmere strøk kjenner jeg på gikta...
Fikk akkurat invitasjon til å være paneldeltaker på en konferanse på Malta neste mnd, så da blir det ytterligere dager på reisefot. Må huske svart dress denne gangen da... hehe
Kos dere i snøføyka i Nord og Sør, skal tenke på dere fra en solstol på Palmen mens man sitter og kontorerer den neste uka. :)
Kim
G’morgen …. Grått og regn her vestsørøstpå. Men 8 gtader er bedre enn de siste dagers nattefrost.
‘EU-sjekk’ av kroppen i dag - eller skal man kalle det ‘USA-Sjekk’? Får nok beskjed om å besøke gymmen litt oftere. De prøver sikkert å slenge litt legemidler etter meg også. Man skal jo støtte farma-industrien…. jadda ….
Fortsatt for kaldt og surt for terrassen. Gleder meg til varmere dager!
Gad dag i stua fra nord Florida.
Det har vært nede på 0 de siste par dagene, men varmt og behagelig under dyna, så da så.
Ny båt i går, får noe å pusle med igjen.
Synd det er Hvit Januar så man ikke kan feire som seg hør og bør.:cry:
Gratulerer med ny balje! Den ser super ut!
petter380
17-01-2023, 13:42
God morgen fra R13 mot Lysaker. Det var godt brøytet i Mjøndalen i dag så sykkelturen til stasjonen gikk greit. Frisk var det også, man kan vel konstatere at man våkner når det piskes sludd i ansiktet når man sykler nedover bakkene.
Uansett, nå er jeg klar for sommer! Den kan ikke komme fort nok.
Får vel bruke dagen til litt arbeid, og i tillegg tenke på hva man skal finne på i helgen da man har ungefri.
Hva med en klassisk fluxie til varmere strøk, som Singapore til helgen? Kinesisk nyttår og vi er her, så god stemning [emoji2]
Tror vi kommer til å få sjokk etter denne sommerferien når vi reiser helt nordpå igjen
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SudCaravelle
17-01-2023, 13:47
Gad dag i stua fra nord Florida.
Det har vært nede på 0 de siste par dagene, men varmt og behagelig under dyna, så da så.
Herlig Captain - Odin II ser nydelig ut.
Herlig Captain - Odin II ser nydelig ut.
Gratulerer med ny balje! Den ser super ut!
Takk for komplimenter, joda fin båt, var spent på utseende for jeg bestilte farve den fra fabrikk med de fargene, første gang jeg så den i går var spent på om det gikk bra.
Tror ikke det blir Odin II, usikker på navn enda, forslag?
(Hadde flere båter før som het River Rat, kanskje blir dette Nr. 4 i den serien)
Tidligere Elve Rotter: