View Full Version : God lørdags morgen
God morgen fra Brumunddal. I dag står dag 2 på EM på skøyter på programmet. Det starter ikke før litt senere i dag så før det blir det frokost her hos mine tidligere kollegaer. I kveld bærer det etter planen hjemover om ikke kjøreforholdene er helt umulige.
God morgen fra Hvalstad. Dagen starter med hockey med eldstemann, før det er plnlagt en tur innom fiskehandleren her i Asker. Har et mål om å få til en skitur i ettermiddag også. Ha en fin dag
God morgen fra BGO der jeg registrerer at Avinor har arvet restlageret av havregrøt i kantinen fra SAS. Tenerife neste via ZRH.
Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
Chriscross
07-01-2023, 08:39
God morgen. Her settes snuten mot Frognerseteren tror jeg om 7 minutter, om jeg ikke ombestemmer meg og velger Vestmarksetra istedenfor.
God gråværsdag fra Lommedalen. I dag skal det måkes snø, og måkes snø og måkes snø. Bookingfingeren er litt sliten, Alle 6 overnattinger i Equador, Miami og Bogota er booket. Noen hoteller ble en del dyrere enn jeg hadde sett for meg, men så har også hotellene vær en del klasser over det jeg først hadde planlagt. Det er bare leiebilen som ikke er i boks, så er alt booket til avreise om 11 dager.
Det blir også noe indretjeneste, rydde bort julen innendørs, rydde i matboden og litt annet. Så får man vel hele helgen til å gå.
God morgen fra Lillestrøm. Her koker eggene og etterpå er det klart for litt rydding og vasking, litt jobbing og et besøk til de gamle. I kveld fortsetter "ditåks-runden" med Farris og fiskeboller. Det er faktisk veldig deilig.
Vi har også plukket opp en gammel favorittserie, nemlig Million Dollar Listings NY. Er det Fredrik eller Ryan som er best? Vi har hver vår favoritt. :)
Ha en strålende lørdag!
Ferdig måkt, ferdig trent og ferdig handlet. Nå er det fyr på peisen, stille og rolig, tid for brunsj og som litt lenger bak i skråningen så blir det bobler. Nyt lørdagen - ferdig ditåkset her.
SudCaravelle
07-01-2023, 12:30
God morgen fra lenger opp i skråningen. Her er frokosten akkurat ferdig og mimosaen var med det amerikanerene mener er champagne. Nå er det noe som i utgangspunktet burde være et mareritt - trampolinehall-fødselsdag med 13 ni år gamle gutter, men å drikke kaffe med de andre flotte trofèfruene er ganske koselig.
52654
God lørdag fra Oslo - her har man vært ute på ski allerede så er hjemmom på en pitstop for dusj og mat før kveldsvakten venter på Ahus. Ingen kan påstå at jeg har kastet bort denne lørdagen iallefall. Mentalt forberedt på at det blir en helvetesvakt, så om det ikke blir det så er jo det en positiv overraskelse. Får huske på å sette pilsen på kjøl før jeg stikker ut igjen, kjekt med et par øl etter man er ferdig på jobb.
G’morgen. Nyter frimorgenen. Her må jeg en tur på Home Depot for å kjøpe noen vannrør og skjøter før ‘MOW Gjør Noe Han Ikke Kan’. Stay tuned for further leaks … ;)
Nye batterier til porten trenger jeg også. Kulda tok knekken på de og ..
Vant 2 dollar i Mega Millions i går. 1.1 milliard i potten. Prøver igjen tirsdag ….
God aften fra ørkenen[emoji846] Litt seig start på turen til Dubai i går. Ble drøye to timer i flyet før vi lettet fra snøføyka på OSL. Men ble faktisk en veldig bra tur med Emirates, også plassert ca 20 meter bak gardina. Overraskende god mat og fri/free flow av øl, vin og GT så lenge vi orka[emoji482]Og hyggelig crew, nederlandsk kaptein og 13 andre nasjonaliteter.
Og den forhåndsbestilte transferen funket også kanon, selv med to timers forsinkelse. Var spent på perks ved innsjekk på Radisson Blu Waterfront. Første opphold etter omlegging av bonusprogrammet. Har hatt perioder med både sølv, gull og platinum og oppgradering av rom har vært ganske tilfeldig uavhengig av farge på kortet. Med det nye VIP-nivået skal man være sikret både frokost og oppgradering. Og det fungerte over all forventning, bekreftet frokost for 2 pers og ble oppgradert til Suite[emoji3] Også inkludert tilgang til lounge, spa og gym.
Ellers ble det litt ruskevær etter ankomst, en times tid med tropisk regn. Så mesteparten av dagen ble tilbrakt i Dubai Mall, men da er vi ferdige med shoppingen[emoji106]
Ha en finfin helg!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230107/a218e7c9ee1db18de45a186c4b2a8c12.jpg
G’morgen. Nyter frimorgenen. Her må jeg en tur på Home Depot for å kjøpe noen vannrør og skjøter før ‘MOW Gjør Noe Han Ikke Kan’. Stay tuned for further leaks … ;)
Trust the awesomeness!