PDA

View Full Version : Glad onsdag fra Ris

EB
04-01-2023, 06:08
God morgen med et himmelsk korrekturlakk over hovedstaden. Kaffe, forum og NRK Stor Oslo på kjøkkenet før jeg velger Oslo Sporveier til dagens arbeidsplass på Ekeberg….da blir det også tid til å lytte til årets første episode av Flypodden - så alt i alt blir dette en flott onsdag!

Someone
04-01-2023, 07:05
God morgen fra Hvalstad. Nok engang er vi så effektive at nå surrer vi rundt hjemme og venter på at barnehagen skal åpne. Og vi vinner nok og blir først igjen. Ut med jobb på både teambuilding og middag i kveld. Ha en fin dag

TriStar
04-01-2023, 07:10
God morgen fra Oslo. Med dagens vintervær passer det fint med hjemmekontor i dag. Må også ut i et ærend i løpet av dagen,så får se om det blir med buss eller til fots. Full fart på jobben etter nyttår og i morgen er det temasamling med nye og gamle kolleger. Ha en fin og snørik onsdag[emoji3]

Chriscross
04-01-2023, 07:44
God morgen. Snør bra her på prærien også. Tipper det blir ganske lite folk her i dag. Skal ta imot dn nyansatt i dag og det blir veldig bra. Kona innså i går at hjemmekontor er tingen så mulig jeg kan sitte litt utover.

SK384
04-01-2023, 07:50
God morgen fra Kongsberg. Her er det rundt -10 grader og snø. Det skal visst snø mye i dag i følge yr. Det ser ut som jeg har pådradd meg en forkjølelse/influensa. Jeg håper nå det bare er det og ikke noe mere. Jeg skal ta en telefon til "livlegen" min på sykehuset og høre om vi skal ta noen blodprøver for å utelukke infeksjoner.

SudCaravelle
04-01-2023, 08:54
God morgen fra bortekontoret.. Evergood trakterkaffen er i koppen og hverdagen er i gang.. Jetlag? Nei sier jeg.. Skjer ikke - sov som en stein i nesten ni timer og er tilbake i norsk rytme.

Sabla morsomt med pigg, manuelt gir og fryktelig mye bunndrag på vei til jobb i dag, men litt plagsomt med de som kjører i 10 fordi det er så glatt - da må man bli hjemme.

Forberedelser til neste uke som blir utenfor Schengen og to privat-turer skal bookes.

OJB
04-01-2023, 09:24
God morgen fra Forus,

Morgenmøte og første kopp kaffe her i Prosjektet.
En travel dag som ender med forflytning østover fjellet med 4042 i kveld. Så får vi se etter hvert hva snøværet østpå betyr med tanke på mulige forsinkelser på luftveiene. Resten av uken blir i oppstartsmøter med hovedleverandøren på Fornebu.
Ha en fin dag.

LN-MOW
04-01-2023, 12:55
G’morgen, ja …. Her har det buldret og braket i hele natt og det har ikke gitt seg ennå. Morgenturen med bikkjene ble kort .. Kort vei fra 15 kalde til 15 varme ..

Blir nok en tur på dynga før jobb likevel. Begynt å hope seg opp….

Fornebukalenderen lå i postkassa i går. Så da får man bruke litt av arbeidsdagen til å planlegge hvor den skal henge …. ;)

Hypern
04-01-2023, 13:38
God onsdag fra Oslo. Her røk jeg på en kveldsvakt oppe på sykehuset selv om det å bevege seg ut i sidelengs snø frister særdeles lite. Har nå broddene festet på skoene. Det var en avdeling som trengte litt hjelp med enklere oppgaver i kveld, så det kan jeg si ja til.

Fnate
04-01-2023, 15:23
God efta fra hjemmekontoret. Ble lit bråbestemt når jeg våknet og så været. Selv om en del av meg skulle ønske at ferien varte 4-5 uker til så er det usedvanlig deilig å komme i gang med litt hverdag igjen også. Nå venter også 2 fine helseuker med fokus på å være sunn. Det blir bra, og ikke minst så trengs det virkelig.

Ha en ekstra finest onsdag!

OJB
04-01-2023, 19:15
God morgen fra Forus,

Morgenmøte og første kopp kaffe her i Prosjektet.
En travel dag som ender med forflytning østover fjellet med 4042 i kveld. Så får vi se etter hvert hva snøværet østpå betyr med tanke på mulige forsinkelser på luftveiene. Resten av uken blir i oppstartsmøter med hovedleverandøren på Fornebu.
Ha en fin dag.

4042 er i øyeblikket 1 time sein ut fra SVG , ikke uventet med dagens vær østpå. Ingen krise for mitt vedkommende , kvelden skal kun brukes til forflytning og posisjonering for morgendagens kick-off møter på Fornebu. Tar ikke sjansen på morgenflight i morgen med det været som er på gang og kommer seint til møter.

OJB
04-01-2023, 19:36
4042 er i øyeblikket 1 time sein ut fra SVG , ikke uventet med dagens vær østpå. Ingen krise for mitt vedkommende , kvelden skal kun brukes til forflytning og posisjonering for morgendagens kick-off møter på Fornebu. Tar ikke sjansen på morgenflight i morgen med det været som er på gang og kommer seint til møter.

Da har SE-ROI og SK4043 tatt av fra OSL og ytterligere 1 time ryker på. Kanskje jeg skal skaffe meg noe "junkfood" i mellomtiden?

dc-8-63
04-01-2023, 21:41
God ettermiddag fra oss i vest, her er det i likhet med OJB full fart i 2 prosjekter, et i Oljo ogsaa (dog en konkurrent til OJB). Med 2 prosjekter er hjemmekontor en luksus, savner absolutt ikke L2 (spesielt ikke i disse dager med en noksaa ubrukelig tunnel).