PDA

View Full Version : God onsdag

Chriscross
21-12-2022, 05:33
En nattlig god morgen fra San Diego. Dagen har blitt brukt å se gå gjennom hele US Midway som var en større jobb en trodd. Anbefales virkelig for å få litt mer innblikk i livet på et hangarskip .etter c antall forsøk fikk vi også ordnet SEA-World besøk.

Embassy suites hadde vært mye bedre med litt mindre med ordentlige glssscpæ hhy

EB
21-12-2022, 06:52
God morgen fra Ris. Nok en fridag som skal benyttes til noen siste forberedelser og så om føret tillater det, så blir det lunsj på utposten Leangkollen med noen gode samarbeidspartnere. Tar en bit julemarsipan til først….

Someone
21-12-2022, 07:01
God morgen fra L1. Kontoret kaller, hvilket jeg merker skal bli litt deilig etter i går måtte kombinere hjemmekontor med sykt barn. Årets siste podcastinnspilling i dag. Ha en fin dag

TriStar
21-12-2022, 07:13
God morgen fra Grønland. Fortsatt mildvær, så spørs om det blir hvit jul i tigerstaden. Juletreet ble pyntet i går, noe jeg synes var litt tidlig. I gode gamle dager pyntet man ikke treet før på lille julaften. I dag skal det handles inn råvarer til julehelgen, så håper jeg kan krysse av alt på den lokale Meny-sjappa.

Straks klar for avgang til Kalbakken, ha en finfin onsdag[emoji3]

Henshaw
21-12-2022, 08:19
Morn fra hjemmekontoret. Må jobbes litt, samt bruke litt av lunchen på å putte ting i en bag før man i ettermiddag setter kursen for Sandefjord, så man er klar for pinnekjøtt hos ho mor i morgen. Mistenker at det er en del mildere og kjipere der enn her.

SudCaravelle
21-12-2022, 08:44
Hepp fra bortekontoret.. Litt uggen etter en fantastisk gløgg-frest hos en av naboene. Må si at som ekte østkantgutt så blir jeg lett fasinert av standaren på fruene oppe i lia..

Jan Hammer på full guffe i spellern på vei til jobb nå med "Crockets Theme" så reisefeberen er ute av hengslene.. Er på vei ombord på A350en om 48 timer..

Fellowship
21-12-2022, 09:17
God onsdag!
Jeg har startet juleferien, og det er godt nå. Det er nok av andre ting som skal ordnes før lørdagen kommer, men det er jo hyggelig. I går klarte vi både å kjøpe et juletre på Grorud, og frakte det hjem via t-banen, og å bake pepperkaker på kvelden. Så forresten Vazelinas 40-års feiring i spektrum på tv her forleden, og bare tittelen "40 år med vondt brennvin" er jo til å le av.

I kveld samles noe av familien for å feire sønnen vår som blir 33 idag.

Ha en god dag der du er, fjern eller nær.

Twin Otter
21-12-2022, 10:00
Mornings fra Sandnes. Var på første treningsøkt etter fjorten dagers fravær i går. Og det kjennes på kroppen i dag. Har ikke så mye planer i dag utover å forberede avreise til Telemark i morgen. Tror jeg kan innvilge meg en liten morgenlur.

Tjab
21-12-2022, 11:04
God dag fra Gardermoen.

Feirer det å bli Eurobonus Lifetime Gold i dag.

Har forresten fått "litt" tro på luftfarten igjen etter at KLM statusmatchet meg etter ett noe tilfeldig møte med dem for en stund siden. Så nå har jeg Flying Blue Gold også. Samt har gate folka og de i innsjekk tidvis fått smilene tilbake og ordner ut små bagateller som betyr noe for oss nerder.

Fikk faktisk god service i Bergen (!) en gang tidligere i år. I dag var dog annerledesflyplassen BGO tilbake i kjent stil :)

*flying blue, ikke miles and more.... :drink

Martin
21-12-2022, 11:11
KLM statusmatchet meg etter ett noe tilfeldig møte med dem for en stund siden. Så nå har jeg Miles And More Gold også.

KLM Miles and More? Er ikke de Flying Blue?

Tjab
21-12-2022, 11:19
KLM Miles and More? Er ikke de Flying Blue?

Du har helt rett. Litt redusert etter shushi med overdrevent tilbehør i går kveld.

Fnate
21-12-2022, 11:28
Feirer det å bli Eurobonus Lifetime Gold i dag.

Gratulerer. Det er en god nok følelse til å feires litt ekstra!

God dag fra Gaustad. Nok en dag med masse møter. Det første var et godt og klassisk fysisk møte der det kunne serveres både seigmenn, lettøl og Gjendekjeks. Men resten av dagen er det desverre Zoom.

Heldigvis er det snart jul. Ha en fin en

OJB
21-12-2022, 12:36
God ettermiddag fra Forus,
Det er catch-up arbeid her i prosjektet idag , tar tidlig fri nå og sørger for siste del av julehandelen.
Deretter blir det å senke skuldrene litt inn mot julehelgen.
Ha en fin dag