View Full Version : God torsdag
Chriscross
15-12-2022, 00:29
God natt fra fbu. Her ble det mye stang ut med forsinket fly fra Trondheim, men rakk bussen siste strekket med 2 min margin og sparte dermed arbeidsgiver for 325kr. Taxi koster faktisk mer enn 100kr/km.
Blir nok hjemmekontorering som planlagt denne torsdagen. Trodde jeg hadde en avtale med Miele, men finner ikke igjen noe på sms eller e-post.
God morgen fra Ris. Kaffe og forum med et lite håp om at autokorrekturen har tatt julefri. 40 min forsinket fra Trondheim i går ble til 25 forsinkelse ved ankomst…men hva hjelper det når det tar nye 40 minutter å få bagasjen…. Snart skal Alfa`n måkes frem før neste kopp kaffe blir hos broderen på Kolbotn. 2 julebord i ettermiddag/kveld. Ha en tipp topp torsdag.
SudCaravelle
15-12-2022, 07:46
God morgen fra bortekontoret.. Nydelig 2 kilometer i bassenget på morgenkvisten og ti minutter for tidlig på jobb (Nøkkelkortet viste 07.37 istedenfor 07.47). Deilig glatte veier på morgenkvisten og null biler så da kjøres det mer sidelengs en fremover.
Fikk faktisk grini meg til en tidligere flight i går fra BGO selv om flyet var oversolgt i følge mannen i skranken. Det hjalp lite da det var noe galt med "load sheet" så vi fløy vel mer eller mindre vinge mot vinge med neste flight.
Nå er snart Evergooden klar i pantryet så man får begynne å jobbe på ånkli.
Morn fra hjemmekontoret. Litt rusk i systemet, så greit å unngå kollektiv og kontor da. Gomler på litt Godt&Blandet fra CVS så får se om det tar knekken på div symptomer i hvert fall.
God morgen fra Kongsberg. Kjølig i dag også med -12 grader på morgenkvisten. Dagen i dag starter med time hos tannlegen om en liten time *o'skrekk og gru*. Det positive er at denne gangen kommer deg heldigvis ikke til å gjøre vondt i lommeboken slik det vanligvis gjør. Som transplantert får en faktisk dekket utgifter til tannlege.
Ellers ringte legen fra Riksen i går med gode nyheter. De tok biopsi av en lymfeknute når jeg var på sjekk forrige uke. Selv om den var litt forstørret trodde ikke de det var noe galt med den, men de ville sjekke for sikkerthets skyld. I går kom bekreftelsen på at det ikke var noe ulomskheter i den og godt var det.
Jeg skal prøve å få ånden over meg og få laget litt julemat i dag. Det er sylte og gravlaks som jeg skal se om jeg får laget.
God morgen fra kontoret. Det skal både julelunsjes og løpes litt, før det blir grøtfest og juleavslutning i barnehagen. Ha en fjong dag
Fellowship
15-12-2022, 09:44
God dag, her er det forberedelser til morgendagen som står i fokus, hyggelig kveld på Fornebu i går :)
God dag fra Oslo, det blir en kveldsvakt på sykehuset, på en hyggelig avdeling jeg likte litt Litt rusk i halsen kjenner jeg så får vel overveie å jobbe med munnbind. Iallefall det retningslinjene forteller når man har symptomer på forkjølelse. Interessant at covid 19 for ansatte nå behandles som en hvilken som helst forkjølelse, dvs man kan gå på jobb såfremt allmenntilstanden tillater det. Og der tilsier retningslinjene at man jobber med munnbind om man har luftveissymptomer uansett.
Nå har jeg ikke tatt en test så vet ikke om det er corona jeg brygger på eller noe annet, men synet på det er iallefall helt noe annet enn da det var lovpålagt 10 dagers husarrest.
God formiddag fra Forus,
Her i prosjektet går vi ut fra at innlevering av PUD'en i morgen formiddag går som planlagt og følgelig har vi allerede startet på execute fasen.
Det betyr for mitt vedkommende planlegging av jobbturer til våre leverandører med første flight rett utpå nyåret først til Pune, India. Skal bruke noen minutter å bestille billetter idag. Deretter kommer neste tur til KL og SIN.
Noe logistikk ser det ut til å bli.
I kveld er det tid for ukas trim på hesteryggen.
Ha en fin dag alle.
Det betyr for mitt vedkommende planlegging av jobbturer til våre leverandører med første flight rett utpå nyåret først til Pune, India. .
Er det fortsatt enklest fly til BOM også bil derfra, som jeg gjorde de gangene jeg var der i 2013? Eller er det via enten India eller Midt-Østen?
God dag fra Lillestrøm. Her har det vært litt WhatsApp møte med land som er langt ute på "ymse-skalaen", kontorering hjemme, litt praktisk handling og snart skal jeg hente Storsmurfen i barnehagen så vi kan fange et juletre.
Alt i alt en fin dag så langt.
Ha en stilig dag!
G’moorgen .. 5 grader og suuuurt vær gjør at morgenkaffen tas innendørs i dag.
Våknet til en haug med meldinger fra folk som har fått venneforespørsler fra en falsk facebook-konto. Noen som hadde klonet kontoen min. Fikk også en haug emailer fra FB som påsto at klone-kontoen ikke var i strid med deres retningslinjer .. Yeah right ..
Kan ikke se kontoen, så de må ha ombestemt seg ….
Men her på forumet er det trygt og godt …. ;)
Gomler på litt Godt&Blandet fra CVS så får se om det tar knekken på div symptomer i hvert fall.
Haaper for din del at det ikke er i fra det Amerikanske CVS du gomler, en kjede vi aldri benytter etter den rollen CVS har i den enorme Opioid krisen som rammer USA (Kilde: The American Cartel) - vil engang kjoepe en eske binders fra denne skurke gjengen.
Ellers en flott dag her ute paa Kolbotn, frisk morgentur med broder EB, men gleder meg til aa komme hjem til den beste lille Italienerinnen og verden beste lille Öy
Elefanten
15-12-2022, 14:56
Haaper for din del at det ikke er i fra det Amerikanske CVS du gomler, en kjede vi aldri benytter etter den rollen CVS har i den enorme Opioid krisen som rammer USA (Kilde: The American Cartel) - vil engang kjoepe en eske binders fra denne skurke gjengen.
Henger meg på her. Spiste binders fra CVS en gang jeg var i USA og Pappa var ute på jobb. Ble skikkelig uggen i magan.
Ellers en flott dag her ute paa Kolbotn, frisk morgentur med broder EB, men gleder meg til aa komme hjem til den beste lille Italienerinnen og verden beste lille Öy
Er nok det, valgte kjede etter strategien "Den var nærmest hotellet og på veien". Burde heller dra på Walgreens? Riktignok ikke noen reiseplaner til USA-land med det første da, men greit å vite uansett
Burde heller dra på Walgreens?
De har sine svin på skogen de også ...
CVS and Walgreens have agreed to pay a combined $10.7 billion to settle allegations they failed to adequately oversee opioid painkiller prescriptions, thus contributing to America's opioid addiction crisis.
https://www.nbcnews.com/business/consumer/cvs-walgreens-to-pay-opioid-settlement-how-much-when-rcna61307
Twin Otter
15-12-2022, 18:20
Hopla fra Sandnes. Denne uka her gikk jo ikke som planlagt i det hele tatt. Men forhåpentligvis går det rette veien snart etter at legen skrev ut en resept på noe annet som forhåpentligvis funker bedre. Fordelen med å være ute av form er jo at man stort sett kan ligge på sofaen og se på dårlige tv-serier. Men kjedelig i lengden det også! Skal bruke resten av kvelden på å gruble på hva jeg skal finne på i morgen!