Someone
22-10-2022, 17:40
Etter en aldri så liten pandemipause var det på tide sparke i gang blåturene og siden jeg ikke arrangerte så var det en viss spenning på Flytoget opp til OSL, angående hvor vi skulle reise. Men humøret var på topp, og stigende, og etter en aldri så liten oppmøtepils og pizza på Peppes var det klart for svaret vi alle lurte på: Vi skulle til Düsseldorf. Og basert reiser ned ble med Eurowings via Hamburg
Dog hadde vi såpass god tid at vi tok turen innom OSL lounge, da man hjelp av litt cash, smisk og ymse kredittkort fikk en pris der for alle gutta som dro ned litersprisen på øllen under O’Learys nivå
Ute på D-gatene stod D-AEWS å ventet. En snart 6 år gammel A320 som har vært hele karrieren hos Eurowings. Med sete 31C lysende på boardingpasset så ble det bakerste rad og inngang bak
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/2f46573f6ebc729ed609398fa1129582.jpg
Fullhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/fa93ef5bb95a6a2de0ecf05a1177c8a9.jpg
Full maskin (vel et sete ledig) på denne fredagen ned til HAM
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/a4dea1204097f17d924e4a60e2c66f2f.jpg
Basert på reklamen så burde det da vært mulig å få seg noe kaldt å drikke. Samtidig fikk jeg fremhevet den flotte benplassen
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/41d52f42b436a0340267e0a1278f2bcd.jpg
Og ganske riktig…..snart stod det en slik en på bordet mitt
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/c5c07f90948be17db0f5d0d1cce56512.jpg
Ellers lite å melde på turen ned til HAM.
Der var det å vente på neste fly, dog var ikke det lenger enn at vi rakk en teknisk, og fikk satt oss på et egnet vannhull
D-AGWG skulle ta oss det korte hoppet ned til DUS. En 15 år gammel A319 som startet sin karriere på Germanwings
Transport til, fra og innen Düsseldorf og DUS foregikk utelukkende med Uber. Unntaket var togturen og trikke. til Gelsenkirchen for å få med seg en Bundesligakamp
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/2a47826735f3662972c081579dd67593.jpg
Currywurst før kampen
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/ed8bc4755b0bf079748ae2cdc41b40fd.jpg
Ellers var det fint høstvær i Düsseldorf og ble mulighet for utepils langs Rhinen flere ganger gjennom helgen
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/b1fc2154b58bbe676d8ce7de9c23300c.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/94e4e1448c3ed29e256d4fede85467b3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/b4e15e3ec2b438ff9a127bf332d087ca.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/aa5f0b72a460b3d854299605676b427d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/bbd7b842d3ce6a98639dbe164c171cd7.jpg
Returen var direkte med SAS og SK819.
Ganske lange køer i sikkerhetskontrollen, så ble vel stående i nærmere 40 minutter. Connect med EI-SIF og dermed A320neo som stod for transporten. Dessverre med en +1,5 times forsinkelse da maskinen hadde vært nede i Frankrike og rotet tidigere på dagen.
Dog ingen bilder og deler av flyturen gikk med til å sove. Flyet var også fullt, såvidt jeg kunne se
Kort rapport, men funket fint å fly via HAM. OSL er og blir blant de mer effektive større flyplassene i Europa. Og Tyskland et et supert land for å dra på guttatur
Dog hadde vi såpass god tid at vi tok turen innom OSL lounge, da man hjelp av litt cash, smisk og ymse kredittkort fikk en pris der for alle gutta som dro ned litersprisen på øllen under O’Learys nivå
Ute på D-gatene stod D-AEWS å ventet. En snart 6 år gammel A320 som har vært hele karrieren hos Eurowings. Med sete 31C lysende på boardingpasset så ble det bakerste rad og inngang bak
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/2f46573f6ebc729ed609398fa1129582.jpg
Fullhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/fa93ef5bb95a6a2de0ecf05a1177c8a9.jpg
Full maskin (vel et sete ledig) på denne fredagen ned til HAM
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/a4dea1204097f17d924e4a60e2c66f2f.jpg
Basert på reklamen så burde det da vært mulig å få seg noe kaldt å drikke. Samtidig fikk jeg fremhevet den flotte benplassen
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/41d52f42b436a0340267e0a1278f2bcd.jpg
Og ganske riktig…..snart stod det en slik en på bordet mitt
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/c5c07f90948be17db0f5d0d1cce56512.jpg
Ellers lite å melde på turen ned til HAM.
Der var det å vente på neste fly, dog var ikke det lenger enn at vi rakk en teknisk, og fikk satt oss på et egnet vannhull
D-AGWG skulle ta oss det korte hoppet ned til DUS. En 15 år gammel A319 som startet sin karriere på Germanwings
Transport til, fra og innen Düsseldorf og DUS foregikk utelukkende med Uber. Unntaket var togturen og trikke. til Gelsenkirchen for å få med seg en Bundesligakamp
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/2a47826735f3662972c081579dd67593.jpg
Currywurst før kampen
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/ed8bc4755b0bf079748ae2cdc41b40fd.jpg
Ellers var det fint høstvær i Düsseldorf og ble mulighet for utepils langs Rhinen flere ganger gjennom helgen
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/b1fc2154b58bbe676d8ce7de9c23300c.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/94e4e1448c3ed29e256d4fede85467b3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/b4e15e3ec2b438ff9a127bf332d087ca.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/aa5f0b72a460b3d854299605676b427d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/bbd7b842d3ce6a98639dbe164c171cd7.jpg
Returen var direkte med SAS og SK819.
Ganske lange køer i sikkerhetskontrollen, så ble vel stående i nærmere 40 minutter. Connect med EI-SIF og dermed A320neo som stod for transporten. Dessverre med en +1,5 times forsinkelse da maskinen hadde vært nede i Frankrike og rotet tidigere på dagen.
Dog ingen bilder og deler av flyturen gikk med til å sove. Flyet var også fullt, såvidt jeg kunne se
Kort rapport, men funket fint å fly via HAM. OSL er og blir blant de mer effektive større flyplassene i Europa. Og Tyskland et et supert land for å dra på guttatur