PDA

View Full Version : God onsdag morgen


EB
11-10-2006, 07:02
Ny dag og nok en morgen hvor jeg skal gå til jobb...blir jo trening av slikt også! I ettermiddag skal jeg gå tidlig for å ta med nevøen på babysvømming. Ha en bedre onsdag - siste arbeidsdag denne uken...:D

ENGM RAMP
11-10-2006, 07:11
God morgen både EB og andre lesere......

Mens dere andre straks må komme dere opp og på jobb skal jeg straks komme meg hjem og i seng...

Sitter her og leser siste Motor hvor blant annet en ALFA havner SKIKKELIG ute i snøfonna under dekktesting....Et tøft bilde!

Etter noen timers søvn er det siste innspurt på prosjekt "Kjøkken 2006" før jeg skal på tidligvakt igjen i morgen - torsdag...

En god dag ønskes dere alle!

^_^

EB
11-10-2006, 07:27
Alfa brukes alltid til dektester. Det er vel dekkene som fikk bilen i snefonnen...

Egil
11-10-2006, 07:29
God morgen mine venner!

La oss håpe denne dagen bringer mindre dramatikk med seg enn gårdagen.
Mosjøen melder om skikkelig høstvær! Min bil kunne informere meg om knappe 3 "varme" da jeg kjørte til jobben kl 0440 :huh: Men la meg ha det sagt, 3 "varme" er bedre enn de 10 kalde jeg frykter er like rundt hjørnet!

Morgenflyene inn og ut på rute, og nå venter frokost med nybaket Essobrød og nytraktet kaffe!

PS: Skal få tak i det bladet ENGM RAMP da jeg sikkert må ha et par nye piggfrie før jeg legger om, huff...

Egil

Farmer
11-10-2006, 07:39
God morgen. Her meldes det 32 varme og tungt regn. Er i ferd med å pakke sammen fra Bkk, og skal snart driste meg ut i trafikken for å ta meg til den nye flyplassen og fly ned til Singapore. I går var det flom i store deler av Bangkoks gater, slik at trafikken slet noe kan man vel si. Beregner derfor ekstra god tid i dag, og fikk unnagjort dagens møter raskt.

C172
11-10-2006, 07:45
Er oppe og tar en god porsjon Honni-korn til frokost! Er på kurs i Oslo idag og på slutten av etter midagen er det omvisning på Røyken kontrolsentral. Meg og MountainDew er elev på Luftfartsskolen derfor en tur ut ditt idag.:huh:

Someone
11-10-2006, 08:16
God morgen fra København. Ser ut til å bli en overskyet dag som stort sett skal tilbringes på skolen....og til kvelden må jeg få se å kjørt noen vaskemaskiner!

Bizflyer
11-10-2006, 15:53
God ettermiddag fra Color Festival et sted midt i Skagerak!

Dagen tilbringes med møter ombord. Snart blir det en tur i Taxfree butikken for å finne litt gotteri å ta med hjem!

BUSK skal ta meg hjem i kveld.

Ellers er det booket weekend tur til Düsseldorf i november. Flyr via CPH og det er A319 flight. Så kanskje blir det Valdemar, da!?!?

BF;)

LN-MOW
11-10-2006, 16:19
God morgen fra Atlanta! Her leker jeg med tall i beste CK-aand for aa gi en kunde et godt tilbud paa APIS Quick Query (AQQ). DeLillos surrer paa Nomad'en i bakgrunnen .. rom-kameraten min er paa ferie til 7. november, saa jeg har kontoret for meg selv. Deilig!

Forsatt fin sommertemperatur ute .. blir nok en spasertur over til mall'en for aa hente lunch .. haaper paa aa faa reparert TV-kabelen i dag, men pga ettermiddagsmoeter maa jeg muligens reskedulere reperatoeren ... Greit for meg, men tenaaringen begynner aa faa IM-abstinenser .. :cool:

Reparerre .. skedulerre .. kontraherre .. dividerre ....

FBU 4EVER
11-10-2006, 20:19
Ja,god,om enn forsinket,morgen fra CPH.PEK next.20 grader ++ og solskinn!:cool:

Trety
12-10-2006, 09:39
Originally posted by EB
Alfa brukes alltid til dektester. Det er vel dekkene som fikk bilen i snefonnen...

Nope, det var føreren av bilen som fikk den ut i snøfonna. Men for å ta den piggfrie kortversjonen av testen for Egil: Continental VikingContact 3 og Nokian etellerannet kom ut som beste dekk med lik score. Men, dette er begge dekk som egner seg for østlandsforhold, og er slett ikke sikkert er de riktige i Mosjøen. Man må lese igjennom hvilke egenskaper dekket har og se hva som er viktig for deg.

Personlig har jeg hatt Continental piggfrie på de siste 4 bilene, og har hatt Conti sommerdekk på de siste 2. Da er ihvertfall min generelle anbefaling gitt. ^_^