PDA

View Full Version : Austrian øker på Oslo-Wien fom V05!


vadheim
12-10-2004, 10:58
Flere Austrian avganger Oslo- Wien

Austrian øker sitt tilbud fra Oslo. Selskapet øker antall avganger mellom den norske hovedstaden og Wien fra 28.mars 2005. - Jeg gleder meg over et større produkt med bedre og nye forbindelser som vi nå kan tilby det norske markedet. Stor tillit og god mottagelse fra de norske reisende og reisebyråer kombinert med fantastiske bookingtall, har gitt oss anledning til å utvide antall flygninger til/fra Oslo, sier Sascha Braun, Country Manager i Norge.

Som er resultat av et stadig økende passasjertall fra Oslo og en kabinfaktor på gjennomsnittlig 90 %, introduserer Austrian en ytterligere avgang mellom Oslo og Wien f.o.m. 28.mars 05.

Avgangene flys på alle ukedager unntatt onsdag, med avgang fra Wien kl. 10.30 og retur fra Oslo kl. 13.35.

”one-stop” produkt

Den nye avgangen medfører at selskapet nå får direkte forbindelse til Oslo fra Wien for passasjerer som returnerer fra Asia og Australia, samt et ”one-stop” produkt fra alle norske byer til de reisende som skal til Østerrikes hovedstad.

Denne flighten har god forbindelse med vår nye Mumbai (Bombay) flight, som flys fra mai neste år, samt våre viktige destinasjoner i Asia, bl.a. Delhi, Sydney, Melbourne, Kuala Lumpur og Singapore” sier Sascha Braun, Country Manager i Norge.

Nordamerikanske destinasjoner

Samtidig kan selskapet for første gang tilby bra forbindelse til og fra sine
nordamerikanske destinasjoner; New York, Washington, Toronto og Montreal.

Jeg gleder meg over et større produkt med bedre og nye forbindelser som vi nå kan tilby det norske markedet. Stor tillit og god mottagelse fra de norske reisende og reisebyråer kombinert med fantastiske bookingtall, har gitt oss anledning til å utvide antall flygninger til/fra Oslo, sier en entusiastisk Braun.

Sascha Braun legger også til at hun i denne forbindelsen ønsker å rette en stor takk til alle reisebyråkonsulenter for innsatsen så langt, og særlig for antall utstedte elektroniske billetter, såkalte e-tickets, som ble innført for alle Austrian flighter fra Skandinavia i slutten av september.

SK1399
12-10-2004, 11:03
Hvilke fly er det de benytter på OSL da?

CK
12-10-2004, 11:06
Austrian Arrows flyr CRJ200 og F70 i dag. Av og til kommer Austrian med A320/A321.

Kilde på artikkelen?

vadheim
12-10-2004, 11:13
Kilde: www.boarding.no på ovennevnte sak!

Ser forøvrig ut som om CSA øker på Oslo-Praha til 2 daglige rundturer fom mars neste år også. Nå går ruten med 9 ukentlige frekvenser. Kilde: www.csa.cz