View Full Version : Extra Best Fredag
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Snart klar for en liten morgentur før det blir en formiddag med kandidater som har lyst til å jobbe for oss. Det ventes storfint besøk til Bergstaden i ettermiddag - hvor er ordføreren når man trenger han??? Nyt dagen!
God morgen fra Tourrettes. Kake og kaffe på morgenen, mens jeg skuffer unnå litt mail. En tur inn til byen for en is står på programmet, ellers er lite planlagt. Dog må vi starte pakkingen i ettermiddag. Ha en fin dag
God morgen herfra også. Straks ferdig med uke 1 av høstsemesteret på jobb. Det er vel bare 18-19 uker til man kan ta juleferie. Får bruke helgen på å se om man kan finne på noe annet sprell utpå høsten for å brekke opp hverdagen litt. Straks helg også faktisk. Ha en fin helg!
God morgen fra kontorkontoret i Groruddalen. Skal snart i gang med 2-timers workshop med HR… Og videre flere møter utover dagen før man kan begynne på helgeaktivitetene som bl.a innebærer middag på Lofoten i kveld og Øya på lørdag. Ha en strålende helg[emoji3]
God morgen fra Kongsberg sykehus. Her er vi i gang med dagens første kur. Etterhvert blir det bytte av bullpup. Dette er en venoflon som går lenger inn i åren enn en vanlig venoflon. Søker dere opp bullpup på nettet får dere en ganske annen beskrivelse av hva det er for noe. :D
Ellers ble det tur til Sverige i går med sønnen. Det var nesten ikke folk hverken i Strømstad eller på Norby senteret så det ble en rolig og fin tur.
Det ventes storfint besøk til Bergstaden i ettermiddag - hvor er ordføreren når man trenger han??? Nyt dagen!
Litt himmelske basuner spilt av engler med sorte vinger gjør seg også som velkomst.
Det er vel bare 18-19 uker til man kan ta juleferie.
Deilig å kunne lese en slik uforstyrret entusiasme foran høsten. Ha ha. :)
God morgen fra Lillestrøm. Straks rettes bilen opp for å hente opphavet før vi snur nordover.
Ha en ytterst fin dag
God morgen fra Haugeby. Morgenbad unnagjort, nå frokost og kaffe.
I dag er andre gang jeg lar en Norse inaugural gå fra meg, vindussete i premium til London blir byttet ut med Bayern og etterhvert Kroatia. Litt synd, men en kan visst ikke få med seg alt, alltid.
SudCaravelle
12-08-2022, 10:10
Hmm.. ser jeg sa god morgen i leiebiltråden.. kanskje litt promille fremdeles?
God morgen (?) fra knausen. Første teams møtet er unnagjort og jeg kjenner at den romantiske middagen på Solsiden ble utagerende og det hjalp lite at vi møtte tørste kollegaer av kona. Ambivalente følelser til at familien skal på langhelg til sommerhytta, men 28 grader og hele huset for seg selv er jo litt deilig og ut med gutta i kveld.
Nå en kjapp gåtur ned til den Gylne Måke for en sundae med ungene før se stikker og jeg råner ut til bortekontoret.
Bizflyer
12-08-2022, 10:30
God morgen fra det Sørlandske!
Her skinner solen og tempen er allerede over 20 grader!
I dag går turen til Kvinesdal for å hente nyinnkjøpt bil. Alltid litt stas med ny bil, selv om det setter en noe tilbake økonomisk. Men bil må man jo ha....
I morgen blir det endelig flytur igjen da junior og jeg skal ha oss noen dager i Berlin. Selv om temperaturen blir over 30 grader, gledes det stort. Har ikke vært der på 3 år nå.
God helg når den tid kommer.
God formiddag fra Forus,
En fin dag så langt i Prosjektet , det nærmer seg innlevering av PUD til departementet og dermed noe travelt.
Satser på tidlig utskei i ettermiddag og planlegger båttur på sjøen og ut til holmene i havgapet i finværet med medbragt............
Ha en fortsatt fin dag
Twin Otter
12-08-2022, 12:23
God middag fra Sandnes. Dagens workout er unnagjort. Rask tur innom polet på vei hjem for å plukke opp to nye fra Lervig Aktiebryggeri. Tasty Juice Extra Juicy og Tasty Juice Tropical Milkshake skal testes ut i løpet av helgen. Men først blir det ukas siste kveldsskift på Forus. Og det er en uke igjen til jeg tar to uker ferie. Og når jeg er ferdig med den er det 19 uker til neste ferie.
G’morgen .. Kun 22 grader på terrassen i dag. Ned fra 23. Er det høsten som nærmer seg?
Våknet av en bil som sto utenfor porten ved halv seks-tiden med fulle frontlys. Viste seg å være Amazon med bleier til svigerbeistet. Tidlig oppe, de folka der ….
Tre dager til helg …
G’morgen .. Kun 22 grader på terrassen i dag. Ned fra 23. Er det høsten som nærmer seg?
Våknet av en bil som sto utenfor porten ved halv seks-tiden med fulle frontlys. Viste seg å være Amazon med bleier til svigerbeistet. Tidlig oppe, de folka der ….
Det er omtrent på samme tid som søppelbilen kommer hver fredag. Skikkelig spetakkel fra den når den står og durer like utenfor soveromsvinduet.
Chriscross
12-08-2022, 19:12
G’morgen .. Kun 22 grader på terrassen i dag. Ned fra 23.
Viste seg å være Amazon med bleier til svigerbeistet. Tidlig oppe, de folka der ….
Tre dager til helg …
Trodde dere ordnet pleiehjem? Det gikk tydeligvis skeis?
God kveld fra Clarion Collection Sandefjord VIP lounge. Foretrekker terrassen med sol og lyden av Sandefjords litt eldre fuktige garde som har fredagspils.
Fotballcup i byen, men jeg slapp unna Eliteseriekamp.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220812/2a2bce9aa60dcfe4d5b2a34055c67fc3.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Trodde dere ordnet pleiehjem? Det gikk tydeligvis skeis?
Kluss med forsikringsselskapet, men slike ting hadde vi måttet skaffe selv uansett. Men det går greit. Har fått ny leverandør av pleiersker, og det funker bedre nå.
Ja, gled dere til dere får Amazon Prime ... Å få slike ting på døra tar mye stress ut av hverdagen.
Kluss med forsikringsselskapet, men slike ting hadde vi måttet skaffe selv uansett. Men det går greit. Har fått ny leverandør av pleiersker, og det funker bedre nå.
Ja, gled dere til dere får Amazon Prime ... Å få slike ting på døra tar mye stress ut av hverdagen.
Faatt denne paa besoek ennaa:
https://www.aboutamazon.com/news/transportation/amazons-electric-delivery-vehicles-from-rivian-roll-out-across-the-u-s
Det er par av disse Rivian Produserte som fnatrer rundt her ute paa oeya.
Ellers er en fullt i gang med 10 timers dager, nye normalen frem til forhaapentligvis en ferie i Oktober. Store prosjektet er naa i full sving, foeles meget bra etter 8 maaneders forberedelser.
At vi fikk levert et nytt kjoekken i deler paa tirsdag gjoer jo det blir lange dager, men kjedelig blir det ikke. Heldigvis er det 4 minutter ned til vannet og SUP Pauser kan legges inn
Faatt denne paa besoek ennaa:
https://www.aboutamazon.com/news/transportation/amazons-electric-delivery-vehicles-from-rivian-roll-out-across-the-u-s
Det er par av disse Rivian Produserte som fnatrer rundt her ute paa oeya.
Ja, de skal jo bygge fabrikk her i Georgia, men så langt er det mye motbakke. Men det går seg vel til etterhvert.
Men kanskje ikke så gunstig at batterikapasiteten dropper med 40% når de slår på klimaanlegget .. Det må de få skikk på.
Midtiblinken
12-08-2022, 21:24
Må snakke pent om Rivian, eier aksjer der…..
Må snakke pent om Rivian, eier aksjer der…..
Optimist. Tjente noen kroner på dem i fjor, men nå hadde jeg heller satset på Amazon. De har mye å gå på. (Men passe på vi vi ikke starter Bongos Aksjetips her .. ;) )
Concorde98
12-08-2022, 21:57
God ekstra best kveld fra Larvik!
Jupp og jepp, her er vi igjen. :) Ny airbnb prøves ut og den er skikkelig flott egentlig! Verten møtte oss og hun har gjort mye selv. Laget bord og greier!
Sjøgløtt er det også.
Ha en super fredag og helg folkens! 51801518035180451805
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Ja, det har jeg ventet på i ca. fem år.
Jeg tror ikke Amazon Prime kommer til Norge.