PDA

View Full Version : Tipp topp torsdag

EB
11-08-2022, 04:24
God morgen fra Ris. Klar for første langtur med den nye Stelvio`n og da skulle jeg vel være på kontoret på Røros til ca 9:30. Blir en spennende dag med flere spennende møter. Ha en tipp topp dag du også.

Someone
11-08-2022, 07:03
Bonjour her fra Tourrettes. Våknet til en liten regn- og tordenbyge i morges. Så får ta morgenespressoen med tilbehør inne. Dog tror jeg det regnet trengtes. Men ser ut som det for det trengs solkrem utover dagen. Ha en fin dag

Futura
11-08-2022, 07:55
God morgen fra Lommedalens morgensol side.
4 års bryllupsdag, godt og varmt vær og langhelg. Blir nesten ikke bedre enn det. kl 14 skal vi plukke opp svigers og dra på "min" hytte på fjellet ved Vinstra, der mine foreldre er. Ingen større vedlikeholdsplaner på hytta. Stort sett bare avslapping.

Ha en avslappende dag du også.

Chriscross
11-08-2022, 08:07
God morgen. Arbeidsdagen har vært igang en stund, men avsluttes etter et intervju på formiddagen. Tøffe tider når vi har mye å gjøre, mange som pensjoneres, men ikke vil gi konkurransedyktig lønn. Må forsøke å bruke båten i finværet også. Også er det Trippeltrumf.

SudCaravelle
11-08-2022, 08:51
Hei fra bortekontoret.. Her er det allerede full gass og virker som ferien er glemt i den maritime verden.

Nydelig kveld på stranden i går hvor Dragen disket opp med champis og Vetakollen Pizza.. (Nesten som man lurer på om hun har gjort noe galt)

I dag er det date på gode gamle Solsiden - eller "Kantina" som vi kalte den i gamle dager da man var singel. Værmeldingen ser lovende ut for dette eventet.

SK384
11-08-2022, 09:23
God morgen fra Kongsberg. Som alltid starter dagen med litt antibiotika på sykehuset. Planen deretter er en tur til Sverige med sønnen for å handle litt. Vi drar straks jeg er kommet meg hjem fra sykehuset.

Fnate
11-08-2022, 09:56
God morgen fra Ris. Klar for første langtur med den nye Stelvio`n og da skulle jeg vel være på kontoret på Røros til ca 9:30.

Fnatmobilen følger etter i morra. Men vi drar vel omtrent på den tiden du mener det passer å komme frem. :)

Hjemmekontor i dag. Ikke noe spenning utover å gå igjennom overvåkningssystemet i sameiet og ta ut filmer av noen luringer som driver og bryter seg inn her. Kanskje et kyllinglår og vaske bilen. Meeeh...

Ha en fin en

Twin Otter
11-08-2022, 10:20
God torsdag fra Sandnes. Tidlig oppe for å spise en "typisk helgefrokost" med fruen som kan flekse litt med arbeidstidene på jobb. Nå blir det å slappe av noen timner før det blir å komme seg på kveldsvakt. Ha en fin en!

LN-MOW
11-08-2022, 13:30
Hei og hopp. Litt roligere på jobb i går, men fortsatt nok å henge fingrene i.

Vært litt bekymret for en av bikkjene, som halter stygt på det ene bakbenet. Var redd for at noe var slitt av, men etter et døgn i bur og en god natts søvn ser det bedre ut.

Tror sannelig jeg rekker en lur før alvoret starter.

OJB
11-08-2022, 13:41
Bonjour her fra Tourrettes. Våknet til en liten regn- og tordenbyge i morges. Så får ta morgenespressoen med tilbehør inne. Dog tror jeg det regnet trengtes. Men ser ut som det for det trengs solkrem utover dagen. Ha en fin dag

Ja , du holder jo til i Thunder Valley. Litt lenger vest er vi normalt utenfor og ser bort på CBene der dere holder til.

OJB
11-08-2022, 13:45
God ettermiddag fra Forus,
Lit sein på jobb i dag etter returen i går kveld og i natt fra Herning via Color line til KRS og den Sørlandske hovedsti til Tananger.
Et par møter til før det skeies ut her i Prosjektet og hjem til finvær og muligens en båttur med skuta vår.
Ha en fortsatt fin dag.