View Full Version : Glad onsdag fra Ris
Hjemme i loungen på Ris. Snart klar for dagens oppgaver…bare litt mere kaffe, nyheter og NRK Stor Oslo først. Ha en strålende onsdag!
God morgen fra L12 som skal ta meg til Oslo S før ferden går videre til Riksen for en ERCP undersøkelse. Jeg hadde litt febertendenser i natt. Det kan være tegn på at en infeksjon er i ferd med å blusse opp eller det kan være bare litt vanlig feber. Vel, det finner de helt sikkert ut av på Riksen. Jeg håper virkelig ikke at det er en ny infeksjon på gang, for da ryker neste ukes ferie.
God morgen fra kontoret. Her har jeg alt rukket betale restskatten fra i fjor og er på min andre kaffekopp. Opptil flere møter hvor jeg skal mene noe i er linet opp, før det er skoleavslutning i kveld. Ha en fin dag
Morn fra Kolsås. Lite på timeplanen i formiddag før man i ettermiddag kobler på sykkelvogn for en tur i Bekkestua på jakt etter kaffe og gjærbakst. Møter forhåpentligvis på kona der så hun og elsykkelen kan ta vogna opp bakkene hjem
Mornings fra Lommedalen.
Time hos tannlegen om en time, det gjør litt vondt i tannkjøttet så jeg må få sjekket det opp før Florida turen om 3 dager. Så blir det en tur innom Sandvika storsenter for å handle litt som skal med til Florida, så noen timer hjemme før det er cup kamp for Stabæks damelag. Skikkelig lokaloppgjør da det er Røa som må dra hjem med bare slukØrret i sekken i kveld
SudCaravelle
15-06-2022, 09:06
Hei fra en båt på vei til en øy ute i svenske skjærgården. Fantastisk kveld i går med herlig middag og band. Nå er det litt relasjonsbygging før man etterhvert tar turen vestover oh hilser på familien.
God morgen fra Lillestrøm. Her har jeg allerede vært hos tannlegen. Har alltid hatt litt smådårlige tenner, og nå har det vært fryktelig mye ting på agendaen i det siste så jeg satt på venterommet og tenkte at "kan det ikke være null hull, bare denne ene j**la gangen". Og det var det jaggu. :)
Masse småoppgaver på agendaen denne dagen. F.eks har Storsmurfen og Elefanten leid et lite sommerhus som bare kan betales i cash. Så da må jeg ut og finne masse euro. Så skal det hentes litt pakker, man skal besøke en forumist og så skal jeg klippes igjen. Går som vanlig for "arbeidsledig banksjef look'en" selv om jeg trygler om "Boris Jonson look".
MaKaN
Ha en fin onsdag
God dag fra bortekontoret. Siste dag her før to dager gjemmekontor og tre uker ferie.
Nye kontormøbler er på plass, og viner endelig (nesten) fullt hus på jobb for første gang på halvannet år.
Har til og med fått pyntet pulten litt:
Ha en god en :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220615/0031f336d713814b6b70b3a25ee23389.jpg
God dag fra Odderøya i Kristiansand. Her skal det legges noen kabler for Internett og sånn som en festival trenger. Men jeg må vente på at noen andre skal rigge noe ferdig først. Så da får jeg bare sitte her da, ja har også hjulpet til med annet forefallende og
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
G’morgen ja .. 25 og fuktig her på terrassen. Bikkjene har trukket inn til aircondition’en ..
Hadde et heidundrende tordenvær i går ettermiddag, men desverre gjorde det ingenting for hverken temperatur eller luftfuktighet. Skal bli 36 igjen i dag ..
På radioen synger noen små føtter om at tiden elsker en helt. Fint det.
I går kunne jeg konkludere om salat. Tidstyv og burde forbys.
I dag kan jeg konkludere om store elektronikkjeder. Når man er avhengig av at noen ansatte hjelper med noe praktisk er man virkelig ute og kjøre. Butikkeiere som lurer på hvorfor folk handler på nett fremfor i butikk burde forsøke å handle noe av egne ansatte. Ikke råd og hjelp. Bare forsøk å få til å kjøpe noe av dem.
Ansatte i elektronikkjeder er tidstyver og burde derfor også forbys. :)
(Unntatt nevøen min da, for han er veldig hyggelig)
I går kunne jeg konkludere om salat. Tidstyv og burde forbys.
Ansatte i elektronikkjeder er tidstyver og burde derfor også forbys. :)
JA! Selgere er en egen rase... Og jeg hater det når jeg spør en selger om et produkt og så begynner han å lese på pakke for meg :headbang Jeg kan lese selv! :angry: