View Full Version : Glad fredag fra Ris
God morgen fra den blå stuen på Ris. Kaffe og aviser før nevøen skal vekkes med bursdagssang og kake med lys. Rolig morgen her før det blir flere fysiske møter i formiddag. Fredag er best.
God morgen fra Bodø og Scandic Havet. Et Teamsmøte med folk der peppern gror før jeg rusler ned til frokosten. Får legge inn et time jobb før vi skal avsted og pelle på fly. Ha en fin dag
SudCaravelle
03-06-2022, 07:26
God morgen fra Knausen. Regnvarselet er byttet ut med ganske hyggelig vær så barna har allerede lagt ned veto som skoletransport med taket av og en real mengde CO2.
Møte med utlandet på Teams og møte/lunsj på brygga med noen partnere før de samme barna skal hentes og helgehandel på Jacobs skal unnagjøres.
God morgen fra Knausen. Regnvarselet er byttet ut med ganske hyggelig vær så barna har allerede lagt ned veto som skoletransport med taket av og en real mengde CO2.
Møte med utlandet på Teams og møte/lunsj på brygga med noen partnere før de samme barna skal hentes og helgehandel på Jacobs skal unnagjøres.
På den originale på Holtet eller nyvinningen på Majorstuen?
Twin Otter
03-06-2022, 07:38
God morgen fra Forus. Ny dag nye muligheter og snart helg hvilket skal bli ganske så digg. Men først skal det nok jobbes noen timer i resepsjonen her. Ha en fin en!
En god morgen til fra Scandic Havet i Bodø. Trivelig kveld i går, ble litt sent da man måtte få med seg litt midnattssol/soloppgang i det nydelige været. Snart frokost, ha en strålende fredda[emoji3]
Chriscross
03-06-2022, 08:39
God morgen fra Prærien der barna forhåpentligvis har kommet seg til skolen på egenhånd.
Bortekontor forhåpentligvis litt utover ettermiddagen. Crispi duck som nok krever en pinot noir, eller funker champagne?
SudCaravelle
03-06-2022, 08:42
På den originale på Holtet eller nyvinningen på Majorstuen?
Den originale for oss er Centra Colosseum som dessverre ble nedgradert til Jacobs mens vi var i utlendighet ;-) Den på Holtet blir litt for langt unna, og ingen garasje.
SudCaravelle
03-06-2022, 08:44
God morgen fra Prærien der barna forhåpentligvis har kommet seg til skolen på egenhånd.
Bortekontor forhåpentligvis litt utover ettermiddagen. Crispi duck som nok krever en pinot noir, eller funker champagne?
Min søster som er sommelier sier at er man i tvil så passer Champagne til mer eller mindre alt. Det artige med crispy duck er jo at til den passer jo alt.. hvit, rød, rose, sjampis og øl. Eneste jeg ikke drekker til and er Prosecco.
God morgen fra den fantastiske byen Bodø.
Gleder meg til å se arbeidsplassen til fluxie og LN-MOW :)
God dag fra toget inn til Oslo S. Lurer på hva som er greia med at togene er stappfulle hele dagen for tiden. Ståplasser på 11.16 toget er litt sært.
Tydeligvis issues i dag igjen på Oslo S også. Så da har man fått maksimert tunnellopplevelsen. :)
Ønsker alle flyklapperne en strålende dag!!!
Selv skal jeg ut i kveld og hentet sommerens investering for meg og Storsmurfen. Nemlig både sykkel og tennisracketer.
Ha en fin en!
Lurer på hva som er greia med at togene er stappfulle hele dagen for tiden. Ståplasser på 11.16 toget er litt sært.
!
Sikkert alle som jobber halv dag på fredager som skal hjem
God dag fra BGO. Da er jeg omsider på vei nordover. WF via TRD kl.14 og oppe på hotellet til ca kl.17 var så bra jeg klarte.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
G’morgen, ja. Litt spenning i hverdagen her da et rådyr vimset rundt utenfor gjerdet til bikkjenes forlystelse. Fikk knipset den, så kommer et bilde om litt kanskje.
Håper dere i Bodø får en fin dag på HQ. Husk vafler på kantina!
Og her er'n ... :)
http://enfb.net/Privat/deer.jpg
Sikkert alle som jobber halv dag på fredager som skal hjem
I dag kunne det sikkert vært turister også. Men det har skjedd hver gang jeg har startet dagen på hjemmekontor og tatt senere tog inn til byen i det siste. Litt sånn underlig greie, bare.
God ettermiddag fra Kongsberg.
Her startet dagen med blodprøver, deretter trening med fysioterapeuten og så samtale med legen. Inspirert av LN-MOW fikk vi kjørt et tilhengerlass med skrot og søppel på søppelfyllingen i dag. Vi fikk ikke med alt, så det blir en ny tur på tirsdag.
Den originale for oss er Centra Colosseum som dessverre ble nedgradert til Jacobs mens vi var i utlendighet ;-) Den på Holtet blir litt for langt unna, og ingen garasje.
He he…noen biler tåler å stå ute…men på Holtet har de ikke mindre enn to garasjer for de som er litt fragile:colgate:
Som EB skriver, selv en blind kenguru finner garasjene paa Holtet. Paa linje med Centra Colosseum ble ogsaa Jacobs solid nedgradert mens dere var i utlendighet, naar familien solgte - det ble aldri samme etterpaa, mer et «merkenavn» og mye av de veldig gode forsvant / erstattet av kjede(lig) produkter.
Her bort i vest, nesten Kanada, ble det et meget nydelig moete med Copper River King (Salmon) - utrolig datenight med den lille italienerinnen, solnedgang over Roche Harbor, kveldsavgangen med en DHC- Beaver (godlyd).
Flyttbart hjemmekontor er aller best.
SudCaravelle
03-06-2022, 18:47
He he…noen biler tåler å stå ute…men på Holtet har de ikke mindre enn to garasjer for de som er litt fragile:colgate:
Det er ikke bilen jeg tenker på.. det er sveisen!!
SudCaravelle
03-06-2022, 18:51
Som EB skriver, selv en blind kenguru finner garasjene paa Holtet. Paa linje med Centra Colosseum ble ogsaa Jacobs solid nedgradert mens dere var i utlendighet, naar familien solgte - det ble aldri samme etterpaa, mer et «merkenavn» og mye av de veldig gode forsvant / erstattet av kjede(lig) produkter.
.
Enig. Det var en svært høy kvalitet på dem begge. Det var ganske hissige ferskvaredisker med hele ryper osv. Det artige er at mange av de samme gamle jobber der fremdeles.