View Full Version : Glad mandag fra Gardermoen
God morgen fra Gardermoen. Klar for en ny uke som starter med en flytur til styremøte på Røros. Satser på at det også blir tid til å få beveget seg litt. Ha en bra siste mandag i mai.
Mornings fra L1. På tide å jobbe litt, treffe kollegaer og sørge for inntektene. Bør vel også få lagt inn noe fysisk fostring i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra L12. Her går turen innover til kontoret. Litt møter og litt planlegging av juni, litt forberedelser til månedsavsluttning, litt planlegging av ukas arrangementer også får man gjøre som Someone, sørge for at det kommer inntekter. Det er visst ikke gratis å drive flyselskap.....har jeg hørt. Ønsker alle en flott dag!
SudCaravelle
30-05-2022, 07:17
Hola fra skogkanten. Litt småtrøtt men fattet.. tre matpakker skal kreeres og så bærer det mot bortekontoret.
God morgen fra Kongsberg.
Ingen store planer for dagen her, men i likhet med noen av de andre så må det jo trimmes litt i dag. Ellers blir det Brann-MIF på TV'en senere i dag. Vi får satse på at Brann endelig tar knekken på MIF spøkelse. Det hadde imidlertid vært typisk Brann om de nå dummer seg ut mot MIF etter flere sterke kamper siste tiden. Spennende blir det i alle fall.
God mårnings fra Stavanger. Her våknet en til fuglekvitter ved 6 tiden. Så både frokost og kaffe er for lengst unnagjort. Solen skinner men temperaturen er det ikke mye å skryte av, 9°C…
Foruten et møte med kommunen og en ridetime for jentungen, har en ikke de aller største planene for dagen.
Ha en glitters mandag :)
God morgen fra Tranby ,
Også denne uken startet med redeye flighten 4002 østover. Overrasket og uvant å se så mange barnefamilier på ferietur halv seks på morgenkvisten på Sola en mandags morgen. Det er tydelig at vi er tilbake til normalen etter 3 år uten sommerferie utenlands. Så Sunclass hadde en avgang til langtbortistan.
Møter og befaringer på programmet idag før kursen settes vestover i ettermiddag.
Ha en flott dag.
Det er mandaaaaaag. Beste dagen i uka!
God morgen fra Flytoget. En Bongos Tryllereiser booking har blitt gjort. Til Trondheim via Bergen. Egentlig skulle jeg hjem via Bodø i morgen. Greia var at jeg så ut til å akkurat bikke 90k poeng med den routingen, og opptjeningsåret slutter i morgen. Men så raste det inn 10k statuspoeng fra DNB eller noe her om dagen. Så nå ble Bongo-bookingen min litt meningsløs og jeg booket om hjemreisen.
Så nå skal det spilles inn litt filmer som skal brukes i markedsføring av ymse slag. Storsmurfen har sagt at om jeg høres ut som Stordalen er jeg singel når jeg kommer hjem. Så da skal jeg ikke det.
Ha en ekstra stilig dag!
God formiddag fra Tigerstaden!
Fin tur nedover med et smekkfullt SK345 i morges, men litt sliten ettersom man ikke var hjemme fra København før kl 23 i går kveld... Hele uka her i Oslo, så får vel prøve å sove litt underveis.. hehe.
Nyt uken folkens! :)
Kim
God morgen fra Terrassen. Altså hjemme igjen. Og godt er det. Lang tur hjem, men kom fram til slutt.
I dag er det Memorial Day, hvor vi ærer de falne. Og de som ga sitt mest dyrebare fortjener å bli æret.
Frokost og to kaffe er inntatt. Nå skal en diger haug post angripes.
Gudd dei fra bortekontoret.
Fin start på dagen med ulykke på E6 og halvannen times ferd til jobb. Så mitt sirup hos en systemleverandør som roter til alt, og så skulle jeg «bare» oppdatere laptopen før jeg skulle hjem.
Heldigvis tre uker til ferie.
Ha en god en :)
Sånn, da fikk Brann satt MIF ettertrykkelig på plass i dag med seier på 7-0 og tabelltopp. :) Godt å få begravd MIF spøkelse.