View Full Version : God søndag fra Asker
God morgen fra Asker. Her ble det besluttet å ikke sove bort dagen. Gleder meg litt til å få tenåringsbarn. Tenker at trombone må være et fint instrument for å vekke med, da får man både lyd og bevegelse :p
Her kommer flere nabofamiler på grilling senere i dag. Hyggelig blir litt mer kjent med de på andre siden av hekken og som har flyttet inn under korona. Ha en fin dag
God morgen fra København. Kaffe og wienerbrød før det blir morgenmad og så settes kursen nordover. En langhelg i København burde komme på blå resept. Ha en best søndag!
God morgen fra Kongsberg.
Tegner til å bli en fin dag her i dag. Ingen konkrete planer for dagen, men jeg må prøve å få til en liten tur ut i finværet.
God morgen fra Asker. Her ble det besluttet å ikke sove bort dagen. Gleder meg litt til å få tenåringsbarn. Tenker at trombone må være et fint instrument for å vekke med, da får man både lyd og bevegelse :p
Kjenner til det fra ungene var små. Men du kan trøste deg med at dette går over en vakker dag som du er inne på, der du må dra den ut av sengen for å få de på skolen. Trombonen fikkser nok de biffen. :)
Morn fra Kolsås. Morgenfugler finnes her også, men 0450 er hakket for tidlig, så han er jagd ut i vognen nå. Venter en lokal topptur av typen man kan trille opp senere i dag, så finner man kanskje noe godt til middag etterpå?
God ettermiddag fra Manila.
Etter to døgn sengeliggende kom jeg meg endelig opp og ut av køyen. Rett på bar. Ble visst nok å fukte strupen med der så nå er jeg litt sengeliggende utover dagen men regner med å være fit-for-lunsj utover ettermiddagen.
Siste kvelden i kveld.
FQTV
Desk pilot
29-05-2022, 10:01
God søndag formiddag. Vakthelga hakker seg fremover: Mye småtteri som skaper hindringer men ingen dramatiske hendelser så langt. Lettskyet vær ute så hele familien skal ta seg en tur til et sted der man selger kaffe og vafler. Vi satser på at det blir en fin dag. :)
SudCaravelle
29-05-2022, 11:17
Hei fra Knausen. Da var frokosten ferdig og hele familien -1 blir med til Ullevålseter. Onkelen til kone kommer på middag og da blir det ekte flesk og duppe.. mmm. Viktig å vise rem ekte østkantmat.
Chriscross
29-05-2022, 12:35
God ettermiddag. Hun i «mellomalderen» våknet tydeligvis 07.58 og ringte fra naborommet fordi det var på tide med joggetur. Hun får nemlig lov til å se på tv mens hun tøyer etter joggetur. Det blir mye tøying…
Nå har jeg kommet til L i alfabetet på alle søknadene så det er vel omtrent halveis.tror det blir grilling av burgerer her etterhvert.
Trombone er bra. Luftvernsirene er bedre.
G’morgen … siste morgen i paradis. Nå skal svigerbeist vekkes, frokost spises, bagasje pakkes og brakke preppes etter gjeldende instruks. Bikkjene er allerede foret.
Lang kjøretur hjem. Tanken er fylt med 3.99 bensin. Håper det holder hele veien hjem.
God ettermiddag fra Folkets Kebab.
No further comments... :)
God kveld fra BGO. Skal avgårde med WF618, men det er ting som tyder på at det er noen endringer på gang. Det står da vitterlig en Q400 her, så om det stemmer, så blir det trøbbel, da 290en var ganske så full. At de fortsatt ikke har startet boarding tyder vel også på at noe er på gang. Spennende...
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
...og der gikk han i gaten. Ser ikke ut til at det blir tur, gitt. Var ikke helt klar for dette nå. Ser de har hatt kansellering til både BOO og TOS før i dag, så dette er ikke bra. Er knapt ledige setet i neste uke heller, så det her kan bli en del misfornøyde på fort.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
God søndagskveld fra München.
Fin flydag opp fra Heraklion på fredag, rimelig full 757-300, så oppgraderte til Condors `Business class med grei servering og egen treseter på rad 2.
En MD-82 tok av rett før oss, ser ut som den opererer ut fra Linz i sommer, kanskje gøy å få til etterhvert. På MUC sto det bla. en Finnair A350 (for Eurowings Discovery?) og en Aeroflot B737 parkert.
...og der gikk han i gaten. Ser ikke ut til at det blir tur, gitt. Var ikke helt klar for dette nå. Ser de har hatt kansellering til både BOO og TOS før i dag, så dette er ikke bra. Er knapt ledige setet i neste uke heller, så det her kan bli en del misfornøyde på fort.
Ser ut som det ordnet seg selv om det ble nesten en times forsinkelse