PDA

View Full Version : Det er fredag:-)

EB
20-05-2022, 06:04
God morgen fra loungen på Ris. Kaffe, Aftenposten, DN med D2 og Klassekampen er dagens utvalg…fredag er ukens beste avisdag. Noen teamsmøter før jeg går en tur for å hente en leiebil som vi vel kan ha frem til bilen vår kommer tilbake. Nyt fredagen!

dc-8-63
20-05-2022, 06:09
Bedre morgen fra D7 - Radisson Red var en positiv opplevelse. After all these years er jeg ennå svært imponert over OSL - dere har en flott flyplass. Klar for 2a, 4g og 2a og vindus sete på fergen hjem til Bainbridge og den lille italienerinnen Plus 2x avdeling Voff

Twin Otter
20-05-2022, 07:22
God morgen fra Forus. Fredagen er i gang og det skal nok kontoreres litt i dag også. Fruen i huset har varslet at stuen fylles opp av venninner i kveld så da ligger det an til litt kvalitetstid i mancave'n i kveld. Ha en fin en!

Someone
20-05-2022, 07:23
God morgen fra kontoret. Det skal jobbes litt, før barn skal sendes i bursdag, jeg skal løpe litt, før det blir middag med noen venner på et av disse nye stedene i Bjørvika i kveld. Ha en fin dag

SK384
20-05-2022, 07:59
God morgen fra Kongsberg. Godt å sove i egen seng igjen etter to netter på ferieresidensen min på Riksen. Ting ser bra ut etter siste ukes undersøkelser og prøvene er i ferd med å normalisere seg, så det er bra.

I dag er det trening med fysioterapeut på programmet. Jeg har måttet avlyse to treningen nå grunnet oppholdene på Riksen, så det blir bra å komme i gang igjen. Ellers må jeg prøve å få satt på sommerdekk på bilen min også. Dekkene er altfor tunge til at jeg får lov å løfte dem, så jeg må krype til korset og finne et firma som kan hjelpe meg med det (Sønnen har løftet dem inn i bilen for meg).

TriStar
20-05-2022, 08:17
God morgen fra kontoret. Kjenner et lite snev av gårsdagens middag på Feinschmecker… Den gamle damen holder fortsatt stilen. Ellers tett med møter før ettermiddagens besøk hos tannlegen. Hadde et ublidt møte med en hard nøtt tidligere i uka, det resulterte i en ødelagt jeksel og ny krone. Er nok mer vondt i lommeboka enn i kjeven. Ha en bedre fredda[emoji3]

SudCaravelle
20-05-2022, 08:49
God morgen fra hjemmekontoret. Vi får se hvor lurt det er med ganske aktive håndtverkere løpende rundt. Tre teamsmøter i tre forskjellige verdensdeler må unnagjøres før pilsen åpnes.

Midtlivskrise-bilen stoppet i går og man får se hva god service er.. de kom hjem hit og hentet den 20.00 og leverte låne"bil". Utrolig proffe.. enda bedre var at erstatningen var en stor kinesisk SUV så barna nekter plent å bli levert/hentet noe sted i helgen :lol:

OJB
20-05-2022, 08:51
God morgen fra Tranby,
Startet ut på ukas andre jobbtur med redeye flighten 4002 over fjellet i dag og. Fint vær , dog litt skyet over sørlige deler av fedrelandet. Flyturen idag gikk i "moderat" høyde av ulike årsaker med god utsikt til en forandring.
Her er det bare å hive seg rundt med møter og oppgaver i prosjektet. Oljen og gassen skal opp!
Returen vestover går i ettermiddag , dersom , såfremtil , kanskje , om alt virker, tilstrekkelig kapasitet , ingen syke , osv............
Ha en fin dag.

dc-8-63
20-05-2022, 10:11
Da var man på plass i Maple Leaf kantinen - utmerket utsikt for en fyr som liker seg godt på denne flyplassen - det var et solid tordenvær som passerte før vi landet så det meste er 15-30 minutter - fikk litt ekstra tid i kantinen - men nå 4G

Henshaw
20-05-2022, 11:50
Morn fra Kolsås. Startet dagen med en tabbe, men nå er heldigvis jeansen byttet ut med shorts. Minstemann snorker på verandaen og man burde ha 2-3 timer egentid. Kanskje en sykkeltur når han våkner, vurderer tilogmed uten motor, så får man se på motivasjonen når det faktisk kommer til stykket [emoji2]

SK384
20-05-2022, 11:57
Da var man på plass i Maple Leaf kantinen - utmerket utsikt for en fyr som liker seg godt på denne flyplassen - det var et solid tordenvær som passerte før vi landet så det meste er 15-30 minutter - fikk litt ekstra tid i kantinen - men nå 4G

God tur hjemmover. Det var hyggelig å hilse på deg under flytreffet i Lillestrøm.

LN-MOW
20-05-2022, 14:03
G’morgen! Da har ferien startet og dagen blir Den Store Pakkedagen. Ikke lite som skal til for å få dette sirkuset på veien .. I tillegg må gress klippes og trimmes så det kan klippes på nytt når vi kommer tilbake ….

Men først blir det nok en kaffe til ….

Ruby
20-05-2022, 15:52
God eftan fra Stavanger. Her har en vert på en liten dagstur til Haugesund sammen med to av jentene. Eldste trengte reisedokumenter, så det ble ID kort da ventetiden på dette bare var 3 uker. Ble også en deilig lunsj før vi returnerte.
Nå har en akkurat booket seg tre t/r reiser til Bergen for kommende uke, blir en noe hektisk uke, men da det telles ned til ferie og nye dager i Thailand, er jo det helt greit :D
Ha en glitters fredag :)

Cecilie
20-05-2022, 15:56
En absolutt veldig god fredag fra Arendal også. Har nettopp fått tilbud om jobb, og blir siddis fra høsten av. Dette må vel feires på ett eller annet vis i kveld.