PDA

View Full Version : Gratulerer med dagen:-)

EB
17-05-2022, 06:15
God morgen fra Ris. Sol, blå himmel og helt klart planer om å spise mye is… Dagen starter med tur i marka med en DC-8`er før jeg forflytter meg med en annen 8`er til Røros i ettermiddag. Nyt dagen der du er!

Someone
17-05-2022, 06:27
Gratulerer med dagen her fra Asker. På tide få kledd opp eldstemann og få på meg bunaden. Som klassekontakt så skal jeg gå med barnetoget her ute og hilse på krompen. Ha en fin dag

Futura
17-05-2022, 07:25
Gratulere med dagen.
Etter som vi ikke har barn, har vi foreløpig, absolutt ingen ting på tapetet i dag. Mitt nye kredittkort kom i posten i går, dermed kan jeg bestille leiebil på vår Florida tur om 32 dager. Alle overnattinger er allerede bestilt, det er bare leiebilen som har manglet.
Mulig jeg kommer til å skru litt bil i garasjen. Jeg lurte også på å sende opp dronen og filme nabolaget fra oven på en dag hvor alle flagger. Jeg har en anelse om at vi tar en tur til Onkelblaa på Bekkestua å ser på Blomstertoget, ellers altså ingen ting på tapetet.

SK384
17-05-2022, 08:05
Gratulerer med dagen til alle.

Det blir nok en ganske rolig dag her i dag med inntak av god mat og is. Mulig det blir en tur til byen for å se på toget. Men å stå rett opp og ned i solsteken er ikke akkurat det som passer best for meg for tiden, da jeg både skal unngå for mye sol samtidig som jeg blir ganske sliten av det.

I ettermiddag går ferden til Riksen nok en gang. Skal gjennom en ERCP undersøkelse i morgen. Regner med jeg blir der til torsdag. Formen kjennes fin ut, men prøvene siste tiden tilsier at det er greit å få tatt en inspeksjon nedi der og ryddet litt.

Chriscross
17-05-2022, 08:19
God 17. mai fra prærien. Joggetur unnagjort og to fruktfat fikset så nå er det å spyle kroppen å ta på finstasen. Satser på at kona ikke ser at de to pene sorte beltene tydeligvis er i garderoben på jobben. Det jeg fant var litt vel slitent.

Lekevakt et par timer på skolen før en indrefilet skal grilles.

God feiring

B747-8
17-05-2022, 08:25
Norge har bursdag i dag!! Gratulerer med dagen!
Onkel må gå i tog, så det blir en fantastisk dag :)
Ha en fin 17 mai :)

Concorde98
17-05-2022, 08:46
Gratulerer med dagen Norge! [emoji1053][emoji1053][emoji1053]
Her i Lillestrøm stråler sola og morgentur er gått allerede.
Ønsker alle en riktig fin 17 mai! 51328

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

jb1
17-05-2022, 08:51
Gratulerer med dagen alle samme. Det blir en mottagelse på ambassaden i Warszawa ikveld. Det kjennes ekstra viktig å feire demokrati og frihet idag. :nor

Fnate
17-05-2022, 09:06
Gratulerer med dagen alle sammen. Her startet rett og slett dagen med kaffe på senga, før jeg desverre må rette snuta mot OSL og Lufthansa til Tyskland for å jobbe. Ikke en optimal 17 Mai altså.

Ha en super feiring og spis en haug med is.

ClassOne
17-05-2022, 09:25
Gratulerer med dagen fra Villa Copenhagen. Dagen skal feires med øl, snaps og smørrebrød.

Hypern
17-05-2022, 09:35
God 17 mai fra Oslo. Her starter dagen litt i bakrus kan man si - har alltid en tradisjon for gallaen på Chateu Neuf den 16 mai og for de som kjenner til det lokalet så er det ikke et alkoholfritt lokale. Nå får jeg vel snart komme meg avgårde til 17 mai frokost i sentrum selv om kropp og hode egentlig stritter litt i mot. Har iallefall kledd på meg finstasen og tatt en dusj så det er da noe.

FBI2012
17-05-2022, 10:35
GRATULERER MED DAGEN her fra Palermo på Sicilia!

Her er temperaturen alt oppe på 23’C, men det er ikke forventet å bli noe særlig høyere i dag og det passer meg bra(tiltross for at jeg IKKE skal gå i bunad!). Det er første gang jeg besøker denne italienske storbyen, så meste av dagen går nok med på og ta seg frem i bygatene, drikke god kaffe, spise is og se på folk…slik dere gjør der hjemme i dag!

Ha en fin feiring!

LN-MOW
17-05-2022, 13:37
Gratulerer med dagen alle sammen! Her i Onkel Joe’s rike blir feiringen beskjeden. Men skal ihvertfall spise litt Hval sjokolade til kaffen. Søndagsskjema på jobben, så får lov til å jobbe halvannen time ekstra. Hurraaaa …. ellerno. ;)

Men flagget er på plass og det er en strålende dag! Ha en fin dag!

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220517/cad2db5e51c9061a560f571fb90a162d.jpg

LN-RTP
17-05-2022, 16:35
Ikke bunad i Florida, blir heller ikke is eller pølse.
Skal isteden en tur på gym og trimme litt, man blir dvask på sine gamle dager og må ta seg i nakken og til.
Deretter en tur på elva med M/V Odin og skal da heise det Norske flagget på babord stang.
(Det viser da nasjonaliteten til skipperen, gammel regler fra seilskute tiden)
Deretter litt feiring.
Tenkte en turn på den Norske sjømannskirka her i byen for kaffe og vafler, men dem er utsolgt, stort 17. Mai arrangement har dem.
https://www.sjomannskirken.no/kirke/miami/aktuelt/

LN-RTP
18-05-2022, 03:15
Så man seilte videre og traff en seilbåt med Norsk flagg, som seg hør og bør på 17. Mai.
Vi ankret opp og pratet med dem, og inviterte hjem på middag etter en stund.

Veldig fin 17. Mai.

LN-MOW
18-05-2022, 03:52
Ikke bunad i Florida, blir heller ikke is eller pølse.
Skal isteden en tur på gym og trimme litt, man blir dvask på sine gamle dager og må ta seg i nakken og til.

Proud of you! Gutten sin, det .. :cheers:

LN-RTP
18-05-2022, 17:32
Proud of you! Gutten sin, det .. :cheers:

Joda, det var innsats, men holder ikke ut lenge, 15-20 minutter med hardt arbeid, men så blir jeg øltørst og stikker av.:rolleyes: