View Full Version : Glad inneklemt mandag fra Ris
God morgen fra loungen på Ris. Kaffe og nyheter før det blir boarding til dagens arbeidsoppgaver. Ha en bra mandag med følelse av fredag!
God morgen fra OSL!
Reiser med SWISS A220-300 ut i verden i dag! Første flytog gikk ikke før kl 05.30 og da blir det litt knapt med tid for denne avgangen, så det ble flybuss med avgang kl 03.46 fra Sagene i dag. Tidlig dette, men gjør det så gjerne i bytte med gode reiseopplevelser :)
Ha en fin mandag!
Mornings fra L1. Lite folk her på en «squeezed-in-day», og er vel neppe folksomt på kontoret heller. Tid for min faste 16. mai løpetur til Skaugumåsen i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med litt blodprøver på sykehuset. Skal straks dra av gårde dit. Heldigvis ligger det bare 4 km unna.
Ikke veldig mange planer for dagen i dag. Jeg skal bake meg en deilig marsipankake til morgendagen. *nam, nam*. Ellers er det jo fotballens festdag i dag og vi tar sikte på at Brann benytter sjansen til å varte opp med festfotball i den anledning når de møter Ulf/Sandnes i kveld.
Skuggenheimer
16-05-2022, 09:10
God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med litt blodprøver på sykehuset. Skal straks dra av gårde dit. Heldigvis ligger det bare 4 km unna.
Ikke veldig mange planer for dagen i dag. Jeg skal bake meg en deilig marsipankake til morgendagen. *nam, nam*. Ellers er det jo fotballens festdag i dag og vi tar sikte på at Brann benytter sjansen til å varte opp med festfotball i den anledning når de møter Ulf/Sandnes i kveld.Hei og god bakfull morgen(dvs hatt bedre oppvåkninger). Uansett, hvordan kan du sette norsk foppals festdag i sammenheng med Brann?? Et dårlig lag med en nervøs trener(sett hvordan han spytter evt fråder på sidelinjen?). Men de er i OBOS. La de andre lagene i den dårlige tippeligaen kjempe sine poeng på denne "festdagen' - med da Bergenserne langt unna å faktisk tilhøre dette nivået:-)
livinspeed
16-05-2022, 09:10
God morgen fra Kristiansand, ny dag og nye muligheter - sånn bortsett fra at man mangler en hel haug av leveranser...
Ha en fin og solfylt mandag der du er!
God ettermiddag fra Forus,
Her blir inneklemt dagen brukt til planlegging i prosjektet fremover. Ut over det skal jeg forsøke å ta avgårde tidlig idag for å forberede morgendagen.
Flott vær her over i sørvest omsider og det lover godt for 17.mai. Det er lenge siden vi hadde fint varmt vær på nasjonaldagen.
Ha en fin dag.
G’morgen .. mandag er fridag uansett. Inneklemt eller ei.
I dag må gress klippes, jord spres, fiskestenger preppes …. Vi nærmer oss ferie og en biltur til den lokale Syden.
5 år siden jeg var heldig og fikk en liten tour hos Stambaugh i Brunswick. Kanskje blir jeg heldig igjen?
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=142699&highlight=brunswick
God ettermiddag fra Oslo. Har fått sånn ca 5 SMSer i dag om "kan du jobbe i morgen" - tror jeg blir sprø. Er selvsagt forbundet med taximeter som løper løpsk det å jobbe på sånne dager men tja. Og jeg som har nok av planer i morra. Jeg visste dog de smsene ville komme.
Ha en fin dag uten å bli sprø av SMSer
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Nå god kveld fra Cebu, Fillipinene.
Etter en lengre vellykket tur med Qatar nedover er jeg nå på hotellet og klar for å gjøre ingenting. Kjenner jet-lag har litt påvirkning. Mulig det blir en matbit så køyen og heller være ferdig justert til dagen i morgen.
Vi får se hva som skjer
FQTV
God ettermiddag fra Oslo. Har fått sånn ca 5 SMSer i dag om "kan du jobbe i morgen" - tror jeg blir sprø. Er selvsagt forbundet med taximeter som løper løpsk det å jobbe på sånne dager men tja. Og jeg som har nok av planer i morra. Jeg visste dog de smsene ville komme.
Ha en fin dag uten å bli sprø av SMSer
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Haha. Jeg er i motsatt situasjon. Jeg skal til Riksen i morgen kveld, men da som pasient. Godt at det er folk som kan/vil jobbe 17. mai og ta seg av oss som må innom sykehuset på 17. mai. Jeg har også fått uttallige SMS'er med beskjeden "Vi minner om innleggelse 17. mai klokken 20.00". Jeg skal gjennom en liten undersøkelse på onsdag og for å slippe å dra 05.10 på morningen så drar jeg inn kvelden før.
Haha. Jeg er i motsatt situasjon. Jeg skal til Riksen i morgen kveld, men da som pasient. Godt at det er folk som kan/vil jobbe 17. mai og ta seg av oss som må innom sykehuset på 17. mai. Jeg har også fått uttallige SMS'er med beskjeden "Vi minner om innleggelse 17. mai klokken 20.00". Jeg skal gjennom en liten undersøkelse på onsdag og for å slippe å dra 05.10 på morningen så drar jeg inn kvelden før.
Jeg tror ikke det er noen stor uenighet om at sykehusene må holdes åpne døgnet rundt også på røde dager. Men bemanningsplanleggingen virker til tider nokså håpløs. Går nesten ikke en dag uten at denne avdelingen her ønsker at folk tar vakter. Masse lykke til på din undersøkelse på onsdagen!
…og nå God Mandag fra Palermo!
Reisen videre gikk smidig og kjapt videre fra ZRH med SWISS sin A320NEO. De har en hyggelig business class og veldig praktisk når man skal syd i Europa. Personlig har jeg begynt å foretrekke SWISS fremfor Lufthansa. Mer varm og personlig service med SWISS, men LH har nok flere avganger. Likevel greit med gode alternativer!
God efta fra Lillestrøm. Litt småhektisk jobbing her før avreise til messe i Tyskland i morgen. Suger litt å reise vekk på selve 17 mai må jeg innrømme.
Men da får man i det minste maksimere denne dagen med "hun her heime".
Ha en strålende kveld
…og nå God Mandag fra Palermo!
Reisen videre gikk smidig og kjapt videre fra ZRH med SWISS sin A320NEO. De har en hyggelig business class og veldig praktisk når man skal syd i Europa. Personlig har jeg begynt å foretrekke SWISS fremfor Lufthansa. Mer varm og personlig service med SWISS, men LH har nok flere avganger. Likevel greit med gode alternativer!
Palermo er utrolig bra, skulle gjerne ha sittet paa en fortaus resturant der naa. Her begynner man aa gjoere seg klar for hjemreisen, litt annen reiserute og hjemme en dag tidligere. Byttet ut A330 med 787-9, en e-post som dumpet ned paa loerdag gav inspirasjon og etter noen Fnatspring fallt det paa plass(tm)
Chriscross
16-05-2022, 19:07
God kceld fra Prærien der lokalderbyet i fotball er i gang. Greit å jukse med Brooks Brother’s skjorte i morgen for de er veldig enkle å stryke.
Rakk også å dele en flaske hvitvin her til laks og norske asparges i 18 grader og sol. Fikk nok engang bekreftet at jeg ikke er en gourmet for syntes de utenlandske til 89kr/kg var bedre enn de norske til 399kr/kg, men kan iallfall skryte i morgen av å ha spist norske asparges om jeg møter noen som synes det er viktig.
Mornings fra L1. Lite folk her på en «squeezed-in-day», og er vel neppe folksomt på kontoret heller. Tid for min faste 16. mai løpetur til Skaugumåsen i kveld. Ha en fin dag
Løpt fikk man og delvis hindret av en elg som plutselig stod på stien 10 meter foran meg, ble jeg også