PDA

View Full Version : Søndag og halvveis i mai

Ruby
15-05-2022, 04:33
Hoy morgen fra hula i Bergen. Ja tenk, her måtte en jaggu møte opp å jobbe litt, men bare frem til mandag morgen :D
Ute lysner det og sjøen ligger blikk, ja det føles vårlig.
Søndagen går med til soving før siste økt tar til utpå kveldingen.
Ha en glitrende flott og nydelig søndag! :)

Twin Otter
15-05-2022, 06:39
God søndag fra Sandnes. Straks klar for kjøreturen inn til Forus og nok en økt på kontoret. Etterpå blir det å hente fruen som har vært på helgetur i hovedstaden. Mulig jeg rekker å se på noen fly før hun lander. Ha en fin en.

Someone
15-05-2022, 07:23
Mornings fra Billund. Ny dag inLegoland før Flyr tar oss hjem i ettermiddag. Ha en fin dag

SK384
15-05-2022, 07:26
God morgen fra Kongsberg.

Godt å komme seg hjem i går til eget hus og egen seng. Formen kjennes bra ut så vi får tro at prøvene også går riktig vei. Ikke så mye på programmet i dag, men trening skal jeg nå få til. Forøvrig fint vær her i Kongsberg i dag.

FQTV
15-05-2022, 08:16
God morgen fra Radisson OSL.

Etter en dag i Tigerstaden med bobler og kumat (salat) kom eg meg aldri ned igjen til byn. Like greit for i dag er formen fin og kan ikke bli noe annet enn god og bedre.

Test unnagjort. Skjema fylt ut. Barkode mottatt.
Så i dag er det å sitte seg på dagens QR flight med retning sol og varme. Håper QR fremdeles har Bollinger Rose for da blir det et par flasker av den på turen

FQTV

Hypern
15-05-2022, 08:32
God søndag fra Oslo. Ikke så mye på tapetet i dag egentlig bortsett fra at jeg skal hjelpe til med å rigge opp noe greier i kveld. Gårsdagens kveldsvakt på Ahus var relativt rolig, bortsett fra på slutten - da måtte det selvsagt komme noen nye pasienter inn. Og det er alltid litt å gjøre da særlig når man ikke alltid vet hvor man er eller hvorfor man er der. Men vi fiksa jo det også greit på tross av underbemanning, noe som dessverre ikke er uvanlig i Helse Norge. Jeg blir nok ikke overraska om det tikker inn en SMS om å jobbe feks 17 mai i løpet av dagen i dag eller i morgen...

Ha en fin dag!

TriStar
15-05-2022, 09:25
God morgen fra Clarion Collection Kongsberg Hotell 1624. Turist i «egen» by i helgen, bestilte et opphold under åpningstilbudet til hyggelige 999,- for dobbeltrom med frokost. Fint og fresht hotell og med bar på toppen i 11. etasje. Godt utvalg av ulike GT-varianter. Etterhvert dukket det opp flere gamle kjente og vi bestemte oss også for å ta middagen på den italienske restauranten der. Både kveite, pizza og entrecôte ble bestilt, og særlig de to førstnevnte falt i smak. Litt urutinert personell i bar og restaurant, men det går seg vel til… Nå har klokken passert 9, så da er det vel på tide å teste frokostbuffeten. Ha en finfin søndag[emoji3]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220515/187288101b7520dde9ce7be054a94b06.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220515/606ae6219e128028fcb1382db10944f8.jpg

SK384
15-05-2022, 09:30
God morgen fra Clarion Collection Kongsberg Hotell 1624. Turist i «egen» by i helgen, bestilte et opphold under åpningstilbudet til hyggelige 999,- for dobbeltrom med frokost. Fint og fresht hotell og med bar på toppen i 11. etasje. Godt utvalg av ulike GT-varianter. Etterhvert dukket det opp flere gamle kjente og vi bestemte oss også for å ta middagen på den italienske restauranten der. Både kveite, pizza og entrecôte ble bestilt, og særlig de to førstnevnte falt i smak. Litt urutinert personell i bar og restaurant, men det går seg vel til… Nå har klokken passert 9, så da er det vel på tide å teste frokostbuffeten. Ha en finfin søndag[emoji3]

Det er blitt fint det nye hotellet i Kongsberg. Jeg var innom der på åpningsdagen. Da ble det servert marsipankake og kaffe til alle besøkende. Jeg skal få testet ut restauranten litt etterhvert .

Concorde98
15-05-2022, 09:40
God morgen fra Lillestrøm! :) Hjemme igjen etter en liten morgentur langs elva. Beste tiden på døgnet for bilder, lite vind og folk. Naturen våkner virkelig til live nå! :)
Ha en god søndag! 513075130851309513115131251313

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Twin Otter
15-05-2022, 09:43
Beste tiden på døgnet for bilder, lite vind og folk. Naturen våkner virkelig til live nå! :)

Flotte detaljrike bilder. Takk for at du deler noen glimt.

Concorde98
15-05-2022, 09:44
Flotte detaljrike bilder. Takk for at du deler noen glimt.Tusen takk for det! Hyggelig å høre.

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Desk pilot
15-05-2022, 10:24
God formiddag far Mosjøen. Da har vi bestilt første flyreise på hvem vet hvor mange år. Om en måned skal hele familien innstappes i et KLM-fly og dra på langtur. Det blir helt sikkert bra. Ha en fin dag alle forumister. :)

Chriscross
15-05-2022, 10:43
God formiddag. Allerede rukket 1 time med litt jobb, joggetur uten syting med en arving og frokost. Nå skal dusjen skrubbes og kroppen spyles før det montering av skjermer på sykkel og litt hagearbeid. Ryktene snakker også om en gardinstang som skal henges opp.

Takket høflig nei til tilbudet om å stryke tre bunadskjorter.

LN-MOW
15-05-2022, 13:21
G’morgen …. Her på terrassen er det ikke for kaldt og ikke for varmt. Perfekt for oppladning til avslutningen av helgevakta. Lørdagen ble travlere enn noen gang jeg kan huske, men det bråstoppet ca kl 21 norsk tid, av en eller annen grunn.

Nyter freden inntil svigerbeistet begynner å remje i hulen sin.

Twin Otter
15-05-2022, 13:58
men det bråstoppet ca kl 21 norsk tid, av en eller annen grunn.

Det var omtrent da eurovisjonen startet på televisjonen? Her på vakt er man godt over halvveis. Det gledes til sovemorgen i morgen.

SudCaravelle
15-05-2022, 14:39
God trøtt morgen fra Las Vegas.. snart fire timer (inchallah) til LAX og så hjem. Temmelig sliten etter et nydelig maraton av opplevelser. Gleder meg ikke til 11 timer til CPH nå..

EB
15-05-2022, 16:24
Glad søndag fra Ris. Fin biltur hjem fra fjellet - nå klar for en stille og rolig kveld i egen stue.