PDA

View Full Version : Glad tirsdag fra Ris

EB
10-05-2022, 05:24
God morgen fra loungen på Ris. Kaffe, nyheter og Røros yoghurt før leiebilen tar meg på en liten turne på Innlandet med start på Granavolden om en drøy time. Meldt regn…måtte det komme van(n)vittig mye!!!

Chriscross
10-05-2022, 06:30
God morgen selv om det er litt regn i luften. Fuglene utenfor er iallfall fast bestemt på at det er vår. Brødet er ferdig stekt så nå blir det joggetur med en arving før kroppen skal spyles og frokost spises. Blir endel jobbing utover sagen før skjermer skal monteres på en sykkel.

Someone
10-05-2022, 06:52
Mornings fra Hvalstad stasjon. Uvant å måtte lete etter ytterklær som kan tåle noen dråper vann. En relativt vanlig dag på jobben venter, før det blir fulle au pair plikter etterpå. Men siden kona og jeg har fått booket inn en barnefri helg i sommer er det på tide å finne ut av hvor vi skal dra. Ha en fin dag

TriStar
10-05-2022, 07:21
God morgen fra Grønland. Endelig litt regn i lufta, men passer litt dårlig i dag da MC skal leveres på service. Deretter blir det en tur på kontoret før man setter kursen mot OSL. Første leverandørbesøk siden 2019, turen går til München med LH. Deretter blir det bil til en liten by ute på den sørtyske landsbygda. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

Twin Otter
10-05-2022, 07:46
God morgen fra Forus. Her våknet man til regn i dag og det er helt greit siden det trengs. Her skal det resepsjoneres i noen timer og utover det har man ingen planer. Siden fruen i huset skal ut på vift blir det alenetid på meg og det skal egentlig bli litt digg det og. Spørs om det ikke blir en pizza eller no...

SudCaravelle
10-05-2022, 08:36
Hola fra bortekontoret. Er veldig glad i denne miksen med litt hjemme og litt borte. Glemmer litt hvor herlige kollegaer man har.

Testet ut denne ødelagte leggmuskelen i marka i går og 1 mil forsiktig spasering fungerte.. Litt vondt i dag, men det veier opp mot at man dro på seg en 9 (!) timers søvn etterpå.

Nyt dagen.

Fnate
10-05-2022, 08:55
God morgen fra Lillestrøm. Regnvær er fint, for det er positivt for vann i Øyeren. Vi begynner å bli bra klare for å få ut båten nå.

I ettermiddag blir det SK til København for noen dager jobb. Egentlig skulle vi alle tatt DFDS i går, men det ble litt for travelt så vi måtte kansellere og heller fly i dag.

Ha en ekstra best tirsdag

OJB
10-05-2022, 09:01
God morgen fra Tranby ,
Startet dagen med redeye flighten 4002 østover fjellet.
Regn over det hele i morgentimen. Det er bra , tok sjansen på å gjødsle plenen igår kveld før regnet kom.
Satser på at den kommer litt regn et døgn eller to , det ser rimelig tørt ut rundt på Romerike fra flysete om dagen.
Returen går vestover i ettermiddag.
Ha en fin dag.

Hypern
10-05-2022, 10:05
God dag fra 80E bussen på vei innover Mosseveien. Hæ 80E sier du ja? Var på et intervju på Holmlia som jeg kom for sent til da 79 bussen ikke dukka opp. Og attpåtil havna bak en buss på Skullerud med tekniske problemer.... så fant 80E bussen som i det minste tar meg til sentrum relativt fort. Stopper ikke mellom Fiskevollen og Kongshavn. Dessuten passet det ikke helt med toget så.

Ha en fin dag uten busskrøll. Hadde jo faktisk lagt inn et kvarter margin og men kom i stedet 15 min for sent pga dette... forsentkomming er jo en turnoff ja så vel selv om jeg meldte fra.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Martin
10-05-2022, 10:24
God dag fra 80E bussen på vei innover Mosseveien. Hæ 80E sier du ja?

Nei, det må jeg innrømme at jeg ikke sa.

God dag fra gjemmekontoret. Litt mer kontroll enn i går.
Fortoller en sending til Island for første gang på kjempelenge, og det minnet meg om at jeg kikket på bonusbilletter dit her om dagen *drømme*.
Ankomst/avgang rett på hver sin side av midnatt fristet dog ikke så mye.

Nei, man får kontorere litt til, så man får penger til eventuelt hotell også.

Ha en god en :)

LN-MOW
10-05-2022, 13:08
G’morgen fra terrassen. Her er det fint å være.

Travel dag i går. Blir travlere i dag. Og likevel kalles det ‘fridag’. Makan …nn

På radioen synger Zappa om en dame som sliter med å komme ….

SK384
10-05-2022, 14:34
God dag fra Kongsberg.

Da var dagens trening med fysioterapeuten unnagjort. Hun hadde lagt på to nye øvelser siden sist så det ble en bra økt. Nå blir det nok mest avslapping resten av dagen.

OJB
10-05-2022, 21:12
Lang dags ferd mot natt......
Kom omsider tilbake til utgangspunktet.
4043 var ca en time sein ut fra OSL.
Måtte bytte fly -- kjerra som kom inn og skulle videre her hadde vært utsatt for "kraftig" turbulens ble det opplyst av flightcrewet og en av dessene hadde blitt skadet. Vi ventet på nytt CA-crew som kom rimelig kjapt.
En rekke PAX begynte å engste seg og så ut på møkkaværet rundt flyplassen.
Faktisk var det moderat turbulens til cruise level og midtveis over fjellet.
Men her over i sørvest skinner solen.
God kveld.

KnutW
10-05-2022, 23:56
Men her over i sørvest skinner solen.

For livets glade gutter går solen aldri ned..?

God kveld fra Tujaland! (Asker)

Eirik
11-05-2022, 00:14
God kveld fra Bygdøy.
Munchen var fantastisk i dag, 24 grader og perfekt brytning mellom vår og sommer.
Nydelig tur opp med LH´s A321, bra arbeidsøkt ombord og i lounge, og perfekt flyvær/ kveldshimmel.