PDA

View Full Version : God tirsdag fra Ris

EB
03-05-2022, 06:25
God morgen fra loungen hjemme på Ris. Snart ut døren for å gå ned til sentrum og møte med bransjekollegaer hos Schibsted. Kaffe og NRK Stor-Oslo i noen minutter til… Ha en best tirsdag!

Someone
03-05-2022, 06:48
God morgen fra Hvalstad. Her passerte SK4002 over, med vel minst et annet forummedlem. På tide rusle ned til L1 og komme meg på jobb. Podcasting i kveld. Ha en fin dag

LN-MOW
03-05-2022, 06:51
G’morgen, ja .. Her i Mosjøen faller det hvite filler fra oven i stort omfang. Tenke seg til at jeg kunne sittet hjemme på terassen med 19 pluss …. Snart.

Frokost er inntatt og første kaffekopp også. Blir nok både Airportle og en kopp til før jeg vasser over til kontoret. Beatles-show i kveld. Dyktige lokale krefter. Blir nok bra.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220503/6246a4affb327e77fa2188f9dbc4782f.jpg

TriStar
03-05-2022, 07:12
God morgen fra Oslo. Blå himmel og strålende vær gir en god start på dagen. Blir noen timer hjemmekontorering før man skal på en liten messe, med etterfølgende middag på Aker Brygge. Blir fint å møtes fysisk, konstaterer at pandemien er i ferd med å ebbe ut… Ha en strålende tirsdag[emoji41]

Henshaw
03-05-2022, 08:25
Morn fra Kolsås. Hjelper godt på humøret å få sove til 715 vs 530, både for store og små. Pent vær i dag så kanskje man sykler retning Oslo i ettermiddag og møter mor på vei hjem fra jobb, så får det holde for ambisiøse planer for dagen

SK384
03-05-2022, 08:36
God morgen her fra Kongsberg. Strålende vær her i dag med skyfri himmel og sol. Ikke de store planene for dagen utover trening med fysioterapeut i 12 tiden i dag. Det er mye styrke som skal bygges opp igjen etter 8 mnd med sykdom så treningen med fysioterapeuten er svært nyttig i så måte.

SudCaravelle
03-05-2022, 09:03
God morgen fra Oslo sentrum. En kjapp tur innom øyelege for å se om man klarer å skvise ut noen år til uten briller. Så etterhvert litt hjemmekontor før man bærer opp til Galemoen for en tur til CPH.

Bookomania 2020 fortsatte i går og da ble tur for Dragen og en av arvingene til NY om et pr uker. I år setter nok husholdningen her CO2 rekord.

OJB
03-05-2022, 09:53
God morgen fra Tranby,
Over fjellet i morgentimen ja med 4002. Fortsatt nydelig vær over sør-Norge , men pokker så kaldt.
Tilløp til togkaos fordi Romeriksporten var stengt på grunn av feil fustasjopphengsforkoblinger.
Flytoget gikk over hovedbanen , men var jo egentlig greit å se dette stykke Norge fra oversiden og ikke fra innsiden til en avveksling.
Kun 10-12 minutter etter ruten i Asker.
Mye artig å se av nye selskaper på OSL. Heston er et av de nye som flyr for Norwegian. Er det skuespilleren Charlton Heston som har stått opp fra de døde og startet flyselskap mon tro?
For øvrig ha en fin dag.

Hypern
03-05-2022, 10:16
God tirsdag formiddag fra Oslo, ikke helt i slaget i dag, men satser på at det går over. Får vel legge meg nedpå litt tenker jeg.

Fnate
03-05-2022, 10:27
God morgen fra tbanen i retning bortekontor. Ikke noe stort på tapeten i dag. Våknet forøvrig av en merkelig notification fra American, som minnet meg på å sjekke inn på flighten hjem fra Chicago. Makan.

Ha en deilig tirsdag!