PDA

View Full Version : God morgen fra Dar Al Masyaf

SudCaravelle
12-04-2022, 06:09
Eneste våkne i villaen så langt og hører på en gedigen påfugl som mjauer utenfor. Kjenner på kroppen at det ble en lang fuktig dag på sjøen i går.

I dag kommer det gjester på lunch og badepark så på tide å få tak i noe sunblock.

En snau uke igjen..

SK384
12-04-2022, 06:35
God morgen fra Rikshospitalet. Ikke like eksotisk som ferieresidensen til SudCaravelle, men jeg blir tatt veldig godt vare på her på Riksen så det er bra. Det blir nok en ganske rolig dag her i dag. Det blir nok de vante prøvene og prosedyrene samt opptrening. Fysiotreraputen skal ta meg med i gym'en i dag der vi skal gjøre litt øvelser så det blir nok bra. Ellers hadde jeg veldig hyggelig besøk av Fluxie i går. Kjekt å få besøk og få slått av en flyprat.

Ønsker alle en fin dag.

EB
12-04-2022, 06:47
God morgen fra hjemmekontoret på Ris. Ble en del «styr» etter at jeg ble litt for nærgående (les: nærkjørende) på en Tesla i går formiddag. Så nå er det leiebil (BMW) den neste måneden…minst. Arbeidet med å rette opp vår bil tar nok ikke så lang tid…men det er transportkrise mht til å få deler til landet…Satser på at vi får den tilbake før den skal leveres i august. Ha en bulkefri tirsdag der du er.

Twin Otter
12-04-2022, 07:08
God morgen fra Forus. Mindre trafikk på veiene betyr at man kommer tidligere på jobb en strengt tatt nødvendig. Merker godt at den stille uken er i gang. Har kaffe men starter med en kopp te i dag. Mistenker at det blir en god del dødtid å slå i hjel så det spørs vel om man må fyre opp en eller annen streamingtjeneste. Etter jobb blir det muligens å handle inn til resten av påsken. Ha en fin en!

Someone
12-04-2022, 07:50
God morgen fra Beitostølen. Viktig men en tradisjonsrik og balansert start på dagen.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220412/3d269b082d3cec81a9acdd2627278915.jpg

Og under kortspillet i går ble det googlet frem en konklusjon om at «amerikaner» er en norsk greie og ikke kan oversettes. Selv om det er en slags Whist iblandet noen andre elementer

Henshaw
12-04-2022, 08:31
Morn fra Sandefjord, hvor man etterhvert skal stappe div skrot inn i bilen igjen og så kjøre videre sydover når minstemann begynner å gni seg i øynene. Satser på å ende opp på Fevik utover dagen.

Cecilie
12-04-2022, 09:57
God morgen fra Arendal :) Her satser jeg på å starte både båt- og MC-sesongen i løpet av dagen. Ikke meldt det helt store været her i dag og i morgen, men tror det skal ta seg opp mot helga, og da er det greit å ha både båten og tohjulingen klar :)

OJB
12-04-2022, 11:32
God formiddag fra Madrid rett vest for Barajas,

Idag skal det bare ferieres . Grei temperatur , 17-19 grader , lettskyet. Det blir en tur inn til sentrum for litt handling og besøk på et par spisesteder.
Blir det fortsatt fint vær tar jeg et besøk på spottertoppen på vestsiden av Barajas i ettermiddag/kveld og fekter litt med kameraet.
Ha en fin dag.

LN-MOW
12-04-2022, 13:21
G’morgen, ja. Begynner å lysne her og. Stille uke my a** …. Her er det business as usual. Til og med arbeidshelg.

Leide meg tilhenger i går og fikk droppet gressklippertraktoren hos reperatøren. Med litt flaks får jeg den igjen fredag. Ellers lite som skjer annet enn at det spirer og gror overalt og at det begynner å bli skikkelig grønt.