View Full Version : Flyr+ - Flyrs Bonusprogram
Flyr+ blir navnet på Flyrs bonusprogram.
Foreløpig ganske enkelt ved at man som medlem får:
- 10% rabatt på Smart og Fleks-billetter
- Få stempler når du flyr eller verver en venn
- 10 stempler gir en verdikupong verdt 500 kr (kan brukes fra september av)
Av alle problemer i denne verden er nok dette det aller minste, men jeg fikk ikke stempel for min ene bestilte flight når jeg opprettet Flyr+. Så jeg tenkte jeg skulle kontakte Flyr på chat. 2 timer and counting, fremdeles ikke noe svar...
Av alle problemer i denne verden er nok dette det aller minste, men jeg fikk ikke stempel for min ene bestilte flight når jeg opprettet Flyr+. Så jeg tenkte jeg skulle kontakte Flyr på chat. 2 timer and counting, fremdeles ikke noe svar...
Du må kanskje fly først?
Du må kanskje fly først?
Kanskje det. Vi får se på fredag :)
Du må kanskje fly først?
Må nok det ja….
- Alle som har reist med Flyr hittil og har lagret profil hos Flyr, vil ved innmelding innen 30. april få godskrevet stempler for reisene de har hatt til nå, som en takk for den støtten de har vist oss siden oppstarten i fjor sommer, sier Ramdahl.
Kanskje det. Vi får se på fredag :)
Logikken blant de aller fleste bonusprogram er at man må fly først.
Logikken blant de aller fleste bonusprogram er at man må fly først.
Det høres logisk ut, ja. Jeg er ikke særlig bevandret innen bonusprogrammer.
Det er sympatisk at stempler skal legges til for tidligere flyvninger. Jeg fikk en mail idag om at man faar beskjed naar dette er lagt til. Da faar jeg ett stempel snart.
Tydeligvis ikke interessert i utenlandske medlemmer. Man får ikke bli med uten å ha Vipps ….
Jeg bruker ikke Vipps, så da kan jeg heller ikke bli med. Ikke bra.
Jeg bruker ikke Vipps, så da kan jeg heller ikke bli med. Ikke bra.
Men du kan bruke Vipps hvis du vil. LN-MOW får ikke fordi han er amerikaner.
Men du kan bruke Vipps hvis du vil. LN-MOW får ikke fordi han er amerikaner.
Presisering: Har ikke norsk bank. Og det gjelder jo etterhvert ganske mange av kundene deres.
Vipps har laget en genial løsning for å raskt komme ut i markedet og håndtere pålogging/identitet. Men Flyr må nok snart utvide mulighetene slik at de får med flere kunder.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vipps har laget en genial løsning for å raskt komme ut i markedet og håndtere pålogging/identitet. Men Flyr må nok snart utvide mulighetene slik at de får med flere kunder.
De sier de jobber med saken, men krever litt mer jobb en bare bruke Vipps som jo i praksis er en sikker og lettvindt hyllevare for både ID og betaling for nordmenn
De sier de jobber med saken, men krever litt mer jobb en bare bruke Vipps som jo i praksis er en sikker og lettvindt hyllevare for både ID og betaling for nordmenn
De catcher vel 70-80% av kundegruppen ... Det er vel greit nok i starten.
Da vises også Flyr+ status i appen
Noen som har fått stempler for gjennomførte flyvninger ennå?
Noen som har fått stempler for gjennomførte flyvninger ennå?
Njet
...
Hvorfor drøyer dette? Det burde jo egentlig være ganske lett å ordne. Vil de hindre at kundene får masse poeng nå rett før sommeren for at folk heller skal betale med friske penger isteden?
Hvorfor drøyer dette? Det burde jo egentlig være ganske lett å ordne. Vil de hindre at kundene får masse poeng nå rett før sommeren for at folk heller skal betale med friske penger isteden?
Flyr åpner ikke opp for bruk av poeng (kuponger) før i september uansett, så det siste der har ingen påvirkning på cash eller noe sånn sett. Det har vært endel av vilkårene fra dag 1 ;)
Da tikket stempler for gjennomførte reiser inn i går, og dermed min første voucher
Samme her med stempler som raste inn i går
Ser at stempler nå også kommer rett etter man har gjennomført en flyvning
Mitt ene stempel kom ogsaa igaar og en mail om dette. God service, er gyldigheten ubegrenset? Jeg tviler paa at jeg kommer opp i tilstrekkelig antall stempler paa en stund.
C-klasse
03-06-2022, 11:49
Fikk mine stempler i går så de er i gang.
Enn så lenge ser det ut som at man også får stempler for flyvninger man har booket men latt være å bruke
espenlok
03-06-2022, 19:38
Mitt ene stempel kom ogsaa igaar og en mail om dette. God service, er gyldigheten ubegrenset? Jeg tviler paa at jeg kommer opp i tilstrekkelig antall stempler paa en stund.
Nei, "stempelkort har en gyldighet på 12 måneder fra første tildelte stempel".
https://flyr.com/vilkar-og-betingelser#flyr-pluss
I følge en mail fra Flyr skal man nå kunne starte å bruke kuppongene når man booker