View Full Version : Lørdag!
Chriscross
18-12-2021, 08:05
Det er lørdag og jeg har allerede rukket jobbe 2,5 timer her fra godstolen med fyr på knitrefri peis. Har et håp om å få gjort unna mest mulig så det blir rå med juleferie. Hverdagene til uken blir vel litt så som så mtp jobbing pga hjemmeskole og etterhvert skolefri.
Har håp om en hotellovernatting i Oslo og kanskje besøk på Munchmuseet i morgen. Nøtteknekkeren i operaen i dag gikk jo skeis. Tryvann holder vi oss unna av smittevernhensyn tenker jeg denne helgen.
Håper alle får en dag de kan nyte!
God morgen fra Asker. Ikke noe jobb her, men nå har jeg i hvertfall fått outlook på jobb PCen til å funke igjen, etter jeg "ødela" den i går. Derimot blir dte litt shopping i dag av ting som juletre, fisk til årets gravlaks, noe godt til i kveld etc, og julens porchetta må dessuten rulles sammen. Og siden gårsdagens planlagte løptetur bare forsvant, så blir det å knyte på seg piggskoene i løpet av dagen i stedet. Ha en fin dag
God morgen fra et Sj tog i retning Stockholm hvor vi nå ruller ut fra Kongsvinger eller Kingwings som det en gang ble i den engelske versjonen av rutesøket til SJ (algoritmer gone wrong)..
Skal ikke hele veien men hopper av i Karlstad hvor min reisemakker har snekra sammen et program bestående av Spiderman på kino pluss sikkert en del ting som ikke er lov i gamlelandet pr ce.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Siden @roger dro opp lydtweaks som ligger et godt stykke opp på snake-oil skalaen i går... så kommer også ett fra meg i dag.
Denne lille røveren kjøpte jeg for frekke 510,-. Man kan feks spraye den på en klut og vaske popanlegget sitt med den. Så lyder det annerledes. Det er bra partytriks i min bransje.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211218/8180de49088182a6812b05b680dbfb06.jpg
Men jeg kjøpte nettopp en flaske av en helt annen årsak. Den er nemlig helt enestående på å avmagnetisere sofaputene om vinteren. Den beste som finnes.
You're welcome
God morgen fra Lillestrøm ja. Barnebursdag venter.
SudCaravelle
18-12-2021, 11:27
Hei fra høyden. Akkurat ferdig med store mengder bacon og nykvernet kaffe. Nå blir det hele familien til Ullevålseter for kakao og kanelboller.
En svær feit culotte steak ligger og godgjør seg til kvelden og da er lørdagen komplett.
Concorde98
18-12-2021, 12:10
Heisann fra Deltabyen i Norge, Lillestrøm. Straks toges det mot OSL for en kveldstur til TRD. Ved landing i TRD har jeg opptjent til diamant kort hos SAS! :) Det er første gangen! :) Ha en staselig lørdag!
G'morgen .. 19 grader og lett regn .. perfekt for å sitte på terrassen. Det har så smått begynt å lysne i horisonten, og da er det vel like før svigerbeistet rører på seg i hulen sin ..
Lite å melde ellers. Både julegaver og julepynt er på plass og alt som skal sendes er sendt. Kanskje rydde litt i skuret frem til Leeds-Arsenal?
God formiddag fra Bergen.
Her er det skyet og lett regn i luften. Med andre ord ganske så normalt Bergensvær. Formiddagen har blitt benyttet til litt mosjon. Jeg fikk gått meg en tur på 4,3 km som også inkluderer noen fæle bakker. Tempoet var imidlertid bra så det er jeg godt fornøyd med.
I morgen bærer det tilbake igjen til Kongsberg. Returen går med VY og deres plussvogn. Det var ikke noe særlig prisforskjell mellom vanlig vogn og pluss så da var valget i grunnen veldig enkelt. Oppholdet i Kongsberg blir imidlertid av kort varighet siden jeg må på en liten førjulstur til fritidsboligen min (Riksen) mandag og tirsdag. Heldigvis er det mest samtaler denne gang og ikke belastende undersøkelser så det skal jeg overleve.
Møkkalørdag.
Nok en musikalsk helt har funnet vegen til the great gig in the sky, og jeg får mest sannsynlig ikke bruk for billetten til den Smokiekonserten som ble utsatt fra 2020 til 2021 til 2022.
Ha en god kveld.
Concorde98
18-12-2021, 22:40
Hoppsann fra Lillestrøm. Fin ettermiddagstur til TRD unnagjort. En fantastisk fin solnedgang med magisk rødfarge før vi dukket ned i skyene med regn og kraftige vindkast i TRD. Dermed skal diamant status være sikret. :) Ha en fin lørdagskveld!
Siden @roger dro opp lydtweaks som ligger et godt stykke opp på snake-oil skalaen i går... så kommer også ett fra meg i dag.
Denne lille røveren kjøpte jeg for frekke 510,-. Man kan feks spraye den på en klut og vaske popanlegget sitt med den. Så lyder det annerledes. Det er bra partytriks i min bransje.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211218/8180de49088182a6812b05b680dbfb06.jpg
Men jeg kjøpte nettopp en flaske av en helt annen årsak. Den er nemlig helt enestående på å avmagnetisere sofaputene om vinteren. Den beste som finnes.
You're welcome
God morgen fra Lillestrøm ja. Barnebursdag venter.Joda joda, kanskje eg hadde hatt bruk for sånn :D. Det hender at det gnistra litt... Evt ta med seg kvit-frakken frå jobb heim.