PDA

View Full Version : Mandag ja..

SudCaravelle
29-11-2021, 08:20
God morgen fra kontoret.. Her er man i full gang med dagen og skal få til noen møter med Singapore før de legger seg.

Det bla Hamburg allikevel så kofferten står ved pulten og man har litt ambivalente følelser med å dra. Uansett så ser det ut som det kan bli de-icing i dag - og noe koseligere finnes vel ikke. -8 grader ute og man sitter i en varm tube mens de spyler løs.

Nyt mandagen.

fluxie
29-11-2021, 08:25
God morgen fra kontoret på Lysaker. Det var på den blå siden i 3050 i dag, så det var relativt friskt å sykle ned til stasjonen. Nuvel, man våkner nå i hvertfall.

En del møter på agendaen i dag, både interne og eksterne, så her blir det bare å fylle opp kaffekoppen. Ønsker alle en flott dag!

Hickok
29-11-2021, 08:29
Morgen fra Bodø. Her skulle man ta bussen til de nordre delene av fylket nå på morgenen, men når den ikke en gang kom seg frem til holdeplassen, men ble stående å spinne før det på flat mark, og biler kjørte seg fast over alt, så ble det tatt en sjefsavgjørelse om å vente til neste buss kl. 13:30 slik at de får brøytet rundt om. Sitte i timesvis fast bak noen polske trailere på sommerdekk kan jeg gjøre senere i dag...

Henshaw
29-11-2021, 08:30
Morn fra Kolsås. Fortsatt litt host-hark så kjører hjemmekontor ut uka, da slipper man og surre rundt ute i 8 blå også.
Har konkludert med at det bor et spøkelse i elektronikken her, de siste ukene har nemlig en LED-lyspære, stekeovn, oppvaskmaskin og i går, routeren min tatt kvelden (sistnevnte reagerte ikke på fysisk factory reset en gang. Har heldigvis boksen til Altibox fortsatt, så nett har man). Satser på at spøkelset holder seg unna den elektriske bilen... I tillegg begynner de snart å erstatte taket her, så pengene rekker ikke gå ut på dato på konto.

Makan

Someone
29-11-2021, 08:40
God morgen fra…eh bussen. Barn er levert i barnehage og sendt til skolen, og bilen levert til service. Akkurat det minnet meg på hvorfor jeg tar toget til og fra jobb. Siden barn skal kjøres på trening i kveld, så får jeg vel kombinere det med en økt selv, før det i kveld skal lages podcast om fly

FQTV
29-11-2021, 08:48
Morn fra 6968-området.

2uker Done - 1 week to Go.

Det hjelper med 2km luftetur før frokost. Blir liksom våken og frokosten smaker liksom bedre.

Ellers blir det å holde ut, snart helg igjen.

FQTV

Bizflyer
29-11-2021, 08:51
God mandag fra det sørlandske!
Her tar vi gjemmekontor i dag. 3 blå grader ute og det er liksom fortsatt høst? Makan! Jge har ikke bestilt slikt vær. Noen sa jo at klimaendringene gjør det varmere. Ikke her iallefall...

Nuvel! Her skal det kontoreres. Må også få skiftet dekk på bilen, men tipper den lokale dekksjappa har hendene fulle i dag av folk med samme tanke. Så kanskje vente til i morgen da?

God uke ønskes!

Martin
29-11-2021, 08:53
Jommen sa jeg mandag.

Får i hvertfall testet ut hvordan man gjenoppretter en iPhone via iTunes, da Teams ikke ville starte, jeg forsøkte å restarte telefonen, men det ville ikke telefonen.

Ha en god en, med eller uten telefon.

Martin
29-11-2021, 09:20
Telefonen våknet, og man kom i gang med dagens podcast. Litt flyrelatert i denne her i dag, for de som er interresert. Hellstrøm har en mening om servicenivået hos SAS.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211129/caa540e90a1841a19a4b65a7a2589466.jpg

SudCaravelle
29-11-2021, 16:43
God morgen fra kontoret.. Her er man i full gang med dagen og skal få til noen møter med Singapore før de legger seg.

Det bla Hamburg allikevel så kofferten står ved pulten og man har litt ambivalente følelser med å dra. Uansett så ser det ut som det kan bli de-icing i dag - og noe koseligere finnes vel ikke. -8 grader ute og man sitter i en varm tube mens de spyler løs.

Nyt mandagen.

Da var kosen i gang.. synd de ikke kjører trillevogn før showet.

50510

Fnate
29-11-2021, 17:20
God efta fra Lillestrøm. Etter en noe hard helg for en i min alder, og tidlig start i dag med container sjauing i -9 grader, kan formen nå best beskrives som at jeg ligger på et betonggulv mens en isbjørn har satt seg oppå meg og dasker meg i ansiktet med en torskeloin.

En som er tint opp, men fra Findus og på tilbud.

SudCaravelle
29-11-2021, 18:22
Da var kosen i gang.. synd de ikke kjører trillevogn før showet.

50510

Trallen kom dessverre rett etter showet var over..

50511

view
29-11-2021, 18:26
Artig at Lufthansa nå har skikkelig Champagne bak i økonomi (BoB), mens det går i sekt varianter foran gardina.

SudCaravelle
29-11-2021, 18:39
Artig at Lufthansa nå har skikkelig Champagne bak i økonomi (BoB), mens det går i sekt varianter foran gardina.

Ganske ironisk.. litt godprat og de henter glass også. Ikke mye forskjell lenger da. Maten var også bedre enn før buy on board.

Hickok
29-11-2021, 20:54

De har noen spesialøl også, som kun fås bak på økonomi.