View Full Version : God onsdag fra Lillestrøm!
Concorde98
24-11-2021, 06:32
God morgen! Her i Lillestrøm drikkes det kaffe før man skal en tur opp til OSL og fly tur retur BGO med SAS i Plus. Fikk kjøpt ledig sete ved siden av meg begge veier også! :) Fin måte å avslutte en liten ferie på. Ha en super dag!
Twin Otter
24-11-2021, 07:10
God morgen fra Stavanger. Da var man på kontoret igjen. Halvveis ute i arbeidsuka nå og det gledes til langhelg. Men først jobb, og deretter thanksgiving-middag i kveld. Ha en fin en!
God morgen fra kontoret. Brasserie France leverte som vanlig i går, men merker det litt i kroppen at det var hyggelig. I dag er det kona som skal ut, så jeg og barna får kjøre showet hjemme. Med barnehager som stenger tidlig i dag, blir det også en litt amputert arbeidsdag. Ha en fin dag
God morgen fra Kongsberg
Fint høstvær her i dag også, så det blir nok en tur ut litt senere på dagen for å få litt mosjon. Ellers blir det nok en rolig dag her hjemme.
I samråd med legene prøver jeg å gjøre litt jobbting hjemmefra når formen tillater det. Planen nå er å få laget noen læringsvideoer som studentene kan ha nytte av. Dette er slikt som er greit å putle litt med innimellom.
God morgen fra Arlanda. Skikkelig god mat på SAS kantina i dag. En dødsgod pastasalat med kylling og dressing. Ferskt brød av alle slag. Åjåjåjåj.
Og så straks hjemover med bolaget. Godt bak i balja men med kjøpt nabosete, så da går det vel ratt bra allikevel.
Ha en fin en
SudCaravelle
24-11-2021, 12:25
Hei fra kontoret. Ble en nydelig svømmetur på morgenkvisten og jeg rakk så vidt tilbake fra Asker før en call med Singapore begynte. Jeg traff den berømte rush-trafikken noe jeg er allergisk mot - og maken til mye dustekjøring. Omtrent halvparten bytter fil hver eneste gang den andre filen er raskere, som bremser køene ytterligere - meget Indisk.
Ser ut som jeg rekker å skvise inn en date med Dragen i kveld også, med biff og tysk pinot.
G’morgen .. Her er det påskeuke på amerikansk og lørdags-onsdag. I morgen er det Thanksgiving, som er årets viktigste helligdag for de fleste og det varsles mye trafikk på veiene i ettermiddag. For ikke å snakke om i luften. Så langt høres det ut som at det meste går bra. Misery Map på Flightaware viser lave tall foreløpig ihvertfall.
Her er det imidlertid ingen som skal noen steder. Ha en fin en, uansett hva dere driver med.
God formiddag fra Kolsås. Her har man vært hjemme fra jobb pga sykdom, for en gangs skyld er det faktisk jeg som er den syke. Får vel hive innpå litt fisk til middag, men spørs om de planlagte middagsgjestene i morgen burde avlyses, på tross av negativ test og full valsinedekning på både Covid-19 og influensa