View Full Version : God lørdag fra 1395
God morgen fra 1395. Her bakes det kake for morgendagen, og drikkes espresso. Siden kona stikker avsted på venninnelunsj blir det min oppgave å sørge for levering og henting av barn i bursdag, og jeg og minstemann kommer oss ut å finner noe kjøtt som matcher kveldens vin. Ikke umulig jeg må slappe av med litt trening før kvelden. Ha en fin dag
G'morgen fra 3050. Pizzadeigen som jeg satte på torsdag er nå tatt utav kjølen og har blitt lagt i porsjons-baller som skal heve til i kveld i romtemperatur. Ellers så blir det en rolig dag, sikkert litt klesvask og litt rydding i heimen. For satse på man rekker å spille litt videre på gårsdagens interessante Civilization 6 spill.
Ønsker alle en flott dag!
God dag fra 6869 eller der omkring.
I badebassenget kl 09 en lørdag morgen…..ja ja, det er lenge siden sist. Om jeg i det helle tatt har vært i et basseng tidlig på en helgedag så har det vært på vei hjem fra nachspiel hvor jeg har snublet uti og nå er det bading som er ramme alvor for en bedre helse. Ting snur fort på noen ti-år [emoji51][emoji51]
Blir biff til kvelden. Hurra og God Helg.
FQTV
God morgen fra 6515 hvor det har stilnet siden gårsdagens vær. Om litt går turen til 7043, men funderer fortsatt på om jeg skal kjøre om 7203 eller 6650. Jf. kameraene til Statens vegvesen ser det bart ut foreløpig, får håpe det holder seg.
God lørdag.
Concorde98
20-11-2021, 10:54
God morgen fra 2000, byen ved en av verdens eldste flyplasser. Morgendagens tur med OS i biz er avlyst. Østerrike stenger ned og store demonstrasjoner er på trappene der nede. Ikke så stas. Men ferie har man så vi triller ned til Göteborg i morgen med tog. Så får vi forhåpentligvis noen koselige dager der. Dessuten håper jeg på småflytur neste lørdag om været er bra. I dag er det indretjeneste og litt pakking på planen. Ha en super lørdag!
SudCaravelle
20-11-2021, 11:07
God morgen fra 0778. Frokosten er akkurat ferdig som faktisk ble laget av selveste Dragen i dag.. så skal det tusles hele veien ned til 0352 hvor det blir 18 Dunbai-venner til bords på langlunsj.
God dag fra 0674, blir å feire kombinert bursdagsfeiring av mor og lillebror i kveld på postnummeret 0461. Men før den tid får jeg vel handle litt og rydde litt. Ja så venter et jobbintervju på mandag da. De krever at man før den tid tar en sånn nettbasert test så får vel ta det (selv om min mening er at sånne tester i stor grad er tull og at de selskapene tjener store penger på tja kvakksalveri om man skal tro fagpersoner på området) Men er det en ting jeg har lært meg er at man kan tjene penger på veldig mye rart.
Ja så ble jeg kontakta av en hodejeger via LinkedIN jeg også skal snakke med pr telefon på mandag, men det har jeg ikke store forventninger til. Sjeldent ledet til noe mer enn en kort samtale de gangene jeg har blitt kontakta av en. Ofte så finner bedriften de headhunter for at de vil ha en annen type kompetanse enn det de først oppgav og lignende.
God formiddag fra Bygdøy sen frokost akkurat inntatt
Nådde siste flytog in til byen i natt med knapp margin, det gjorde muligens ikke de med innsjekket baggasje på den forsinka Sas-flighten fra Cph. Fikk omsider sveivet i gang `Førstegangstjenesten på reisen, det var jo til tider hysterisk morsomt!, så hele sesongen måtte jo fortæres før leggetid. :)
thbergseng
20-11-2021, 12:13
God formiddag fra 5281. Sen frokost inntatt grunnet forkjølelse som er litt treig med å slippe taket. Satser på den løser seg opp før avreise til Kiev på tirsdag. Dagen går med på planlegging av en hektisk uke i Ukraina med blant annet AN-24 på innenriks. Blir vel kanskje min første TR her på forumet. Ønsker dere alle en fin dag!
livinspeed
20-11-2021, 12:16
God lunsj fra 488*. Kom hjem i går kveld etter en måneds jobbtørn i storbyen, og hadde tenkt meg i butikken for å fylle skapet. Et flatt dekk ville det annerledes, og lysten på å vinne sengen utsatte det problemet til i dag når nærmeste butikk er 5km unna. Heldigvis regner det ikke som det var meldt, så da er det bare å sette klutene til for å få løst floka før 14 og i tide til kvalifisering i F1.
Ha en fin og punkteringsfri lørdag!
G’morgen fra 30040, hvor det fortsatt er mørkt. Blir besøk fra 98225 i dag, så da må man ned til 30320 for å hente dem. De valgte klokt nok å reise med kun håndbagasje, så da kan de hentes på den internasjonale termiinalen, som nok er langt fredeligere enn hovedterminalen på en dag som dette.
Første kaffekopp er tømt. Nå blir jeg stirret ned av de firbente, så da er det vel på tide med frokost ….
Spjett spjong, y’all!
Morn frå Røros (har ikkje postnr i hauet, sikkert noko med '7'.) No er det lunch på Kaffistova, vurdere å be om ein irish?? Middag i går på Grillhuset. Skal ein klage på noko, så er det at nokre av rettane om i for stor porsjon... Det var godt!, og dermed litt sjaber i hauet i dag. Det snøa fint, så det er sikkert snart jul!
Goooooood "morgen" fra Lillestrøm. Knalldag i går med kakebaking og kortspill. Fikk knekt en sånn BA flaske med spruddel. Det er jo litt stas og sånt.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211120/639f03aba5bca5312c8ff16c6e3e79e2.jpg
Nå sitter jeg bare og venter på at kakebakeren skal stå opp og lage meg frokost.
"Mann anno 1953"
Ha en stilig dag
God formiddag fra 7374, som tydeligvis er postnummer for Røros. Ferdig med museum- og kaférunden så nå skal bølla få leke litt på hotellrommet før man kjører tidlig middag på Kaffistuggu
Lais fra 1759, som er postnr for Callantsoog i Nord-Holland.